دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳  |  Monday, 01 July 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز جمعه در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران» با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) و در حضور بیش از ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی، رأی خود را به صندوق ۱۱۰ انداختند.

به گزارش دیباچه،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رأس ساعت ۸ صبح با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را در صندوق رای انداختند.

مردم موضوع رأی‌دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند / عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است

رهبر انقلاب اسلامی پس از انداختن رای خود در صندوق سیار ۱۱۰، روز انتخابات را برای ایرانیان روز نشاط و شادی خواندند و با اشاره به قوام جمهوری اسلامی به واسطه حضور مردم در انتخابات، تاکید کردند: مردم عزیز ایران موضوع رأی‌دادن و حضور در این آزمون مهم سیاسی را جدی بگیرند و هیچ‌گونه تردیدی به خود راه ندهند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حضور پرشور مردم در انتخابات و کثرت رأی‌دهندگان را یک نیاز قطعی برای جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: جمهوری اسلامی همان‌گونه که از نام آن مشخص است، حضور مردم در ذات آن لحاظ شده است، بنابراین عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.

ایشان با تاکید بر اینکه هیچ وجهی برای تردید در حضور در انتخابات وجود ندارد، افزودند: حضور در انتخابات یک کار بدون زحمت و بدون وقت‌گیری چندان است اما فواید زیادی بر آن مترتب است، به‌خصوص آنکه انتخاب رئیس جمهور به معنای تعیین آینده کشور برای چند سال است.

رهبر انقلاب اسلامی حضور مردم در انتخابات را برای اثبات صحت و صداقت نظام جمهوری اسلامی، اقدامی لازم و واجب خواندند و اظهار امیدواری کردند: خداوند متعال بهترین و مفیدترین گزینش را برای کشور مقدر کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان گفتند: امیدوارم به لطف خداوند، سال‌های آینده سال‌های خوبی برای ایران باشد و مردم از گزینش خود راضی باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
گلایه های ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان در گفتگو با «دیباچه»

بخاطر تیم ملی دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط شدم/ فراموش نمی کنم که من را چگونه از تیم خط زدند و احترامم حفظ نشد!

۰۹:۰۰  -  ۰۲ تير ۱۴۰۳
معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفتگو با دیباچه:

طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان افتتاح شد/ تابستانی به یادماندنی برای کودکان مسجد حاصل می‌شود

۱۵:۴۷  -  ۰۲ تير ۱۴۰۳
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

دانشگاه‌ها با کمک مستقیم شهید رئیسی، از یک بودجه پژوهشی بالا استفاده کردند تا مشکلات پژوهشی و اجرایی را حل کنند

۱۹:۱۹  -  ۰۱ تير ۱۴۰۳
علیرضا اسحاقی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دیباچه مطرح کرد

فیلمنامه فصل دوم سریال خاطره انگیز"بهترین تابستان" تحویل سیما فیلم شد / در حوزه رسانه و برنامه سازی تلویزیون، معتقد به تولد و مرگ برنامه‌ها هستیم!

۱۴:۱۲  -  ۰۴ تير ۱۴۰۳
ملی پوش والیبال ساحلی در گفتگو با دیباچه «مطرح» مطرح کرد؛

امید زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم / روز‌های سختی را گذراندیم، اما از حضور در کنار مردم لذت بردیم!

۱۲:۴۱  -  ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
صحبت‌های عبدالحسین مختاباد پس از ۶ سال دوری از صحنه و در حاشیه اجرای ارکستر ملی ایران

فضای کار در بنیاد رودکی موسیقیایی، جدی و دوستانه است / در همه جای دنیا، ارگان‌های دولتی از ارکستر‌ها حمایت می کنند

۱۱:۲۶  -  ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ملی‌پوش قایقرانی ایران در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

علم مربیان داخلی بالاست/ قول مدال المپیک را نمی‌دهم

۱۱:۰۱  -  ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار