دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳  |  Monday, 01 July 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۳

مهدی کریمی، عضو تیم ملی فوتسال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» درخصوص گروه بندی ایران در رقابت‌های جام جهانی اظهار کرد: تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شرکت کند. این دوره از رقابت‌ها از ۲۶ شهریور ماه برگزار خواهد شد. ۲۶ تیم برتر جهان که مجوز حضور در این مسابقات را به دست آوردند در جام جهانی شرکت خواهند کرد. مسابقات در مرحله مقدماتی در ۶ گروه چهار تیمه برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران هم در این مرحله با تیم‌هایی چون ونزوئلا، فرانسه و گوتمالا همگروه است.

با قدرت وارد جام جهانی خواهیم شد/ تدارکات خوب باشد کارهای بزرگی را می توان رقم زد

وی افزود: هدف ما موفقیت در این مسابقات است، برای همین با قدرت وارد خواهیم شد تا با کسب یک عملکرد خوب دل مردم را شاد کنیم. البته گروه بسیار سختی داریم و از تیم های همگروهمان نیز شناخت کافی نداریم. تمام رقبای تیم ملی و حتی تیم‌های حاضر در این مسابقات خود را آماده این رقابت‌ها می‌کنند؛ به هر حال جام جهانی است و همه دوست دارند بهترین نمایش را داشته باشد ولی تکلیف ما برای تمرین و انجام بازی‌های دوستانه مشخص نشده که این موضوع هم کار را کمی سخت‌تر می‌کند. اگر تدارک خوبی داشته باشیم می توانیم کارهای بزرگی رقم بزنیم.

ملی‌پوش فوتسال ایران در مورد انتظارات از ایران در جام جهانی اظهار داشت: قرار گرفتن روی سکو کار دشواری است اما تیم ملی ایران این پتانسیل را دارد. امیدوارم بتوانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

کریمی که اخیرا به عنوان برترین بازیکن سال لیگ برتر فوتسال ایران هم انتخاب شده است؛ در این مورد عنوان کرد: هر بازیکنی دوست دارد روزی در فوتسال به این عنوان دست پیدا کند؛ من تمام تلاشم را در سال گذشته انجام دادم و حالا از تمام کارشناسانی که این رای را به من دادند تشکر می‌کنم. قطعا این عناوین وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند ولی به هر حال یک انگیزه جدی‌تر هم خواهد بود تا لیگ پیش رو پر قدرت‌تر شروع کنم.

برترین بازیکن سال لیگ برتر فوتسال ایران خاطر نشان کرد: سال گذشته با تمام وجود بازی کردم و امسال هم همین‌گونه کار می‌کنم تا در پایان سالی خوب را سپری کرده باشم. از تمام هم‌تیمی‌هایم چه در باشگاه چه در تیم ملی تشکر می‌کنم که کمک کردند تا عملکرد خوبی داشته باشم. تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا در آینده عناوین بیشتری کسب کنم.

این بازیکن فوتسال در مورد بازگشت لژیونرها به لیگ برتر فوتسال ایران گفت: قطعا اتفاق بسیار خوبی است چون با این شرایط مدعیان بیشتری برای قهرمانی خواهیم داشت. زمانی که قهرمان یک فصل از همان هفته‌های نخست مشخص نباشد بدون شک کیفیت و حساسیت مسابقات هم بالا می رود.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی 

انتهای پیام /

برچسب ها: فوتسال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
گلایه های ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتبال بانوان در گفتگو با «دیباچه»

بخاطر تیم ملی دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط شدم/ فراموش نمی کنم که من را چگونه از تیم خط زدند و احترامم حفظ نشد!

۰۹:۰۰  -  ۰۲ تير ۱۴۰۳
معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گفتگو با دیباچه:

طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان افتتاح شد/ تابستانی به یادماندنی برای کودکان مسجد حاصل می‌شود

۱۵:۴۷  -  ۰۲ تير ۱۴۰۳
معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

دانشگاه‌ها با کمک مستقیم شهید رئیسی، از یک بودجه پژوهشی بالا استفاده کردند تا مشکلات پژوهشی و اجرایی را حل کنند

۱۹:۱۹  -  ۰۱ تير ۱۴۰۳
علیرضا اسحاقی نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با دیباچه مطرح کرد

فیلمنامه فصل دوم سریال خاطره انگیز"بهترین تابستان" تحویل سیما فیلم شد / در حوزه رسانه و برنامه سازی تلویزیون، معتقد به تولد و مرگ برنامه‌ها هستیم!

۱۴:۱۲  -  ۰۴ تير ۱۴۰۳
ملی پوش والیبال ساحلی در گفتگو با دیباچه «مطرح» مطرح کرد؛

امید زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم / روز‌های سختی را گذراندیم، اما از حضور در کنار مردم لذت بردیم!

۱۲:۴۱  -  ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
صحبت‌های عبدالحسین مختاباد پس از ۶ سال دوری از صحنه و در حاشیه اجرای ارکستر ملی ایران

فضای کار در بنیاد رودکی موسیقیایی، جدی و دوستانه است / در همه جای دنیا، ارگان‌های دولتی از ارکستر‌ها حمایت می کنند

۱۱:۲۶  -  ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
ملی‌پوش قایقرانی ایران در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

علم مربیان داخلی بالاست/ قول مدال المپیک را نمی‌دهم

۱۱:۰۱  -  ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار