سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲  |  Tuesday, 19 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ : ۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.

خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره‌انگیز برای ما محسوب می‌شود و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه ۸ سیلندر هِمی که ۷۰۷ اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب کرده است.

بازسازی و احیای خودروهای قدیمی و کلاسیک طرفداران فراوانی پیدا کرده است و به نظر می‌رسد این رویه همچنان ادامه خواهد داشت. شرکت Vigilante ۴×۴ که متخصص تیونینگ محصولات جیپ است از پروژه جدید خود بر پایه جیپ سیمرغ (گلادیاتور) کلاسیک رونمایی کرده است. محصول موردبحث جذابیت‌های فوق‌العاده زیادی دارد و از نظر پرفورمنس نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

وانِتی که مشاهده می‌کنید جیپ سیمرغ یا گلادیاتور دو درب ۱۹۶۶ است که از رنگ آبی با کابینی کرمی و سفید سود می‌برد و پوشش چرم و آلکانترای داخل آن جذابیت‌ها را دوچندان کرده است. بهترین بخش کار این است که طرح کلاسیک بدنه و کابین تغییری نکرده و همه نشان‌ها، لوگوها و عناصر مخصوص جیپ با همان استایل کلاسیک دیده می‌شوند. البته مهم‌ترین موضوع درباره خودروی یاد شده به قلب تپنده آن مربوط می‌شود.

خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

شرکت Vigilante ۴×۴ چندین پیشرانه را برای سیمرغ یا گلادیاتور ارائه می‌کند که بهترین آن‌ها پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار هِمی با ۷۰۷ اسب بخار قدرت است. البته می‌توان پیشرانه ۶.۴ لیتری SRT-۸ هِمی با خروجی ۴۸۵ اسب بخار را نیز سفارش داد.

خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

قدرت عظیم پیشرانه نیز از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک راهی تمامی چرخ ها می‌شود. کمپانی یاد شده اشاره‌ای به عملکرد فنی خودرو نداشته اما می‌گوید سیستم تعلیق مدرن چهار اتصالی با فنرهای ایباخ و دامپرهای فاکس ۲.۰ باعث بهبود هندلینگ و سواری کلی سیمرغ می‌شوند. نیروی توقف را نیز کالیپرهای ترمز ۶ پیستونه پنهان شده در پشت رینگ‌های ۱۷ اینچی تأمین می‌کنند. کل فرایند تولید جیپ سیمرغ ۱۹۶۶ با اسکن سه‌بعدی بدنه شروع می‌شود سپس اجزای بدنه خودروی اصلی به‌طور کامل باز می‌شود و پس از آن فرایند اصلی بازسازی و ارتقا کلید می‌خورد. Vigilante ۴×۴ اظهار می‌دارد قیمت پایه خودروی یاد شده از ۲۹۵ هزار دلار شروع می‌شود اما قیمت نهایی بسته به سفارش‌های مشتریان و تجهیزات مدنظر آن‌ها افزایش خواهد یافت.

خودرو خاطره‌انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

منبع : پدال 

 

برچسب ها: جیپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲