جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۰۷
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در گفت و گو با دیباچه مطرح کرد

رحیم علی آبادی، مربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی درباره عملکرد فرنگی کاران کشورمان در مسابقات جام تورلیخانوف قزاقستان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دیباچه اظهار داشت: ملی پوشان مدالهای خوبی را به دست آوردند. البته به دلایل شخصی خیلی فرصت نمی کنم ملی پوشان را از نزدیک ببینم و اردوها را تماشا کنم به همین دلیل ارزیابی من بیشتر بر اساس نتایجی است که تا به امروز در مسابقات مختلف به دست آمده، بچه ها واقعا زحمت می کشند، نتایج کاملا تا به امروز قانع کننده بوده و بی شک باعث افتخار کشورمان است؛امیدوارم این روند در آینده حفظ شود و شاهد تکرار این مدالها باشیم.

قهر‌های « محمد بنا » از روی خوشحالی است! /  برکناری شبانه رئیس هیات کشتی تهران ، درست نبود

وی ادامه داد: آنچه که از اخبار متوجه می شویم این است که کشتی ما بعد از سالها در استانها نیز فعال شده که اتفاق بسیار خوبی است. فدراسیون دوره های مربیگری برگزار می کند، مسئله ای که بسیار جدی است و خوشبختانه فدراسیون استارت کار را زده؛ امیدوارم نتیجه به دست آمده از این کلاسها نیز برای کشتی ایران مفید باشد.

دارنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۲ مونیخ درمورد نتیجه احتمالی تیم ملی در مسابقات جهانی صربستان تصریح کرد: سال گذشته تیم های ملی ما موفق شدند نتایج بسیار درخشانی را کسب کنند، همین موضوع در حال حاضر کار تیم ملی را سخت کرده است چرا که دیگر انتظارات بالا رفته، ولی جای امیدواری است به این خاطر که برای فدراسیون این تیمها و مسابقات پیش رو اهمیت بسیار دارد. فدراسیونِ امروز ما ،نه تنها در کشور بلکه در جهان جایگاه خوبی دارد و به طور قطع،اگر با همین روند و برنامه به جلو حرکت کند باز شاهد نتایج خوب ملی پوشان در عرصه های مختلف بین المللی از جمله همین مسابقات جهان خواهیم بود.

دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۱۹۷۳ تهران با اشاره به چرخه انتخابی تیم ملی نیز گفت: چرخه انتخابی تیم ملی در اکثر ادوار مختلف و به شکل های مختلف اجرا شده است. به اعتقاد بنده چرخه انتخابی در بین کشتی گیران به ویژه جوانان ایجاد انگیزه می‌کند.

علی آبادی درخصوص قهرهای سریالی محمد بنا گفت: من با « بنا» بودم و به نوعی می توانم بگویم « بنا» را بزرگ کردم. امیدوارم این قهرها آینده خوبی داشته باشد؛ وقتی مربی همه امکانات را در اختیار دارد چرا باید از خانه خود قهر کند؟ من فکر میکنم قهرهای « محمد بنا » از روی خوشحالی است.

قهر‌های « محمد بنا » از روی خوشحالی است! /  برکناری شبانه رئیس هیات کشتی تهران ، درست نبود
این پیشکسوت کشتی در پایان با اشاره به اهمیت تربیت مربیان جوان بیان کرد: کشتی هیچ وقت روی زمین نمی ماند. هر مربی که یک روز می آید یک روز هم می رود، این چرخه کاملا طبیعی است. مهم این است که انسان یک خاطره خوب از خود به جای بگذارد. ما در حال حاضر هم مربیهای خوبی داریم ولی باید دقت کنیم مربیان مطرح فعلی ما در کنار خودشان چه تعداد مربی آموزش دادند که جایگزین خودشان کنند؛ البته این مورد را هم فراموش نکنیم که تعویض کردنها آداب دارد. به تازگی شنیدم رئیس هیات کشتی تهران را شبانه برکنار کردند این رفتارها درست نیست باید مراقب باشیم چون درغیر این صورت تنها موردی که بیشترین آسیب را خواهد دید کشتی‌مان خواهد بود.
انتهای پیام//

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳