شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۴۰
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
سرمربی سابق تیم‌ملی بوکس درگفت‌وگو با "دیباچه" مطرح کرد؛

« علیرضا استکی » سرمربی سابق تیم‌ملی بوکس که به تازگی هدایت تیم‌ملی امید را قبول کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" درخصوص برنامه‌هایش برای تیم امید گفت: برنامه‌های زیادی داریم. قرار است در همین رابطه با آقای روح‌الله حسینی، سرپرست فدراسیون جلسه‌ای داشته باشیم. آنچه که پر واضح است در شرایط فعلی اولویت با تیم‌ملی بزرگسالان ماست که خودش را برای شرکت در بازیهای آسیایی هانگژو آماده می‌کند و فدراسیون هم بیشتر درگیرِ آماده سازی این تیم است. اما قطعا تیم امید هم مورد توجه فدراسیون قرار دارد و به زودی استارت اردوها را خواهیم زد.

هدفم در تیم امید ساختن است نه نتیجه گرفتن | از حضور در تیم‌ملی اشباع شدم!

او در مورد دلیل قبول هدایت تیم امید، اینگونه توضیح داد: من عاشق کارکردن هستم  و از آنجایی که احساس می‌کنم حالا حالاها می‌توانم تأثیرگذار باشم، این کار را پذیرفتم. رزومه من مشخص است و تیم‌هایم همیشه نتیجه گرفتند. در شرایط فعلی هم تمام تمرکزم روی تیم امید است و باید این تیم را شکوفا کنیم تا پشتوانه بزرگسالان باشد. مدت‌ها سرمربی تیم‌ملی بزرگسالان بودم و میدان‌های بزرگ زیادی را تجربه کردم، بنابراین نسبت به این مسئله اشباع شدم. دوست دارم کنار تیم امید باشم و به طور قطع می‌توانم دو تیم خوب تحویل به رده بزرگسالان بدهم.

سرمربی تیم امید خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما آماده سازی بوکسورهای جوان است که در آینده به تیم اصلی تزریق شوند، به همین خاطر برنامه اصلی ما برگزاری اردوهای تمرینی خواهد بود و شرکت در مسابقات دغدغه ما نیست. البته از اعزام به مسابقات هم بسیار استقبال می‌کنیم، ولی باید وضعیت مالی فدراسیون را هم در نظر بگیریم. معتقدم ما همین که بتوانیم با سایرِ کشورهای خارجی، اردوی مشترک برگزار کنیم، برایمان خوب است و بدون شک این مورد را در جلسه با حسینی مطرح خواهم کرد. من بیشتر دنبال ساختن تیم هستم تا نتیجه گرفتن.

سرمربی سابق تیم‌ملی بوکس در رابطه با شرایط این روزهای بوکس برای شرکت در بازیهای آسیایی هانگژو عنوان کرد: بازیهای آسیایی، مسابقات با کیفیتی است و ما کار دشواری خواهیم داشت. اما هم بچه‌ها تلاش می‌کنند و هم کادر فنی در کنار تیم است. بوکسورهای خوبی هم مانند« دانیال شبه‌بخش  » را داریم و امیدواریم که نتایج خوبی را هم کسب کنیم‌.

او در پایان در واکنش به عملکرد « نهرودی » سرمربی فعلی تیم‌ملی گفت: از حسین نهرودی بابت موی سپیدش و استخوانی که در بوکس خورد کرده حمایت می‌کنم. همه باید از « نهرودی » حمایت کنند تا او با اقتدار و بزرگی از دنیای مربیگری خداحافظی کند. امیدوارم تیم ملی سهمیه المپیک هم بگیرد و « نهرودی » آخرین المپیک را نیز تجربه کند.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

برچسب ها: بوکس ، استکی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳