شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۱
کاپیتان سابق تیم‌ملی والیبال در گفت وگو با «دیباچه»

بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر و بازگشت تماشاگران به سالن مسابقات عنوان کرد: خوشبختانه لیگ خوبی داریم و تا به امروز هم ۱۸ هفته از مسابقات لیگ سپری شده است؛ من فکر میکنم برای اینکه بتوانیم این کیفیت را حفظ و یا حتی بهتر کنیم، باید بازی‌ها را تا بعد از تعطیلات نوروز هم ادامه بدهیم. در هر صورت اگر بخواهیم مسابقات را فشرده برگزار کنیم و هر هفته شاهد انجام دو بازی باشیم هم کیفیت بازی‌ها کاهش پیدا خواهد کرد و هم بازیکنان ممکن است دچار مصدومیت شوند. در رابطه با حضور تماشاگران هم باید بگویم که ورزش به وجود همین هواداران است که لذت و هیجان دارد. اتفاق خوبی است که امیدوارم ادامه پیدا کند و شاهد حضور پرشمار تماشاگران در سالن والیبال باشیم.

حضور داورزنی در فدراسیون خلاف قانون است/ پیکان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

وی در مورد قهرمان احتمالی این فصل از مسابقات نیز گفت: کمی زود است بخواهیم پیش بینی کنیم ؛هنوز بازی‌ها جریان دارد و نتایج در بالای جدول نزدیک به هم دنبال می‌شود. اما من فکر میکنم از بین همه تیم‌ها حاضر سه تیم هراز آمل، پیکان و شهداب یزد شانس بهتری برای قهرمانی دارند.

بهنام محمودی در واکنش به عملکرد ضعیف پیکان در جام باشگاه‌های جهان بیان داشت: پیکان جزو تیم‌های خوب ایران است و زیرساخت‌های خوبی دارد و حتی برای اینکه پیکانی ها بتوانند راحت‌تر در این رویدا شرکت کنند، بازی‌های لیگ به مدت یک ماه تعطیل شد و یکسری بازیکن قرضی هم در اختیار تیم قرار گرفت، ولی متاسفانه نشد آن نتیجه‌ای که انتظار می‌رود به دست بیاید.

این پیشکسوت والیبال در ادامه گفتگو با «دیباچه» در رابطه به صحبت‌های مطرح شده درمورد بازنشستگی داورزنی رئییس فدراسیون والیبال گفت: در قوانین داخلی ریاست فدراسیون، دبیری فدراسیون و خزانه دار جزو مشاغل به حساب می‌آیند و افراد شاغل هم بعد از بازنشستگی حق ندارند در سمت‌های خود باقی بمانند اگر در سمت‌های خود باقی بمانند به عنوان دخل تصرف در اموال دولتی است. آقای داورزنی هم بر اساس آنچه که من اطلاع دارم بازنشسته هستند.

محمودی در پایان تاکید کرد: اینکه بخواهیم با تامین کردن بودجه یک فدراسیون قانون را دور بزنیم درست نیست. قانون قانون است فرقی ندارد که بخواهد برای من بهنام محمودی اعمال شود یا برای محمدرضا داورزنی، همه باید تابع قوانین رفتار کنیم.

گفت و گو از : فریبا  جلیل خانی

برچسب ها: والیبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳