جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت «مهدی تاج» موفق شد ریاست این فدراسیون را مجددا به دست بیاورد.
منصور رشیدی، بازیکن و مربی اسبق فوتبال درباره انتخاب مجدد مهدی تاج به عنوان رئیس ۲ سال آینده فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت: مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز الله محمدی سه کاندیدایی بودند که در این انتخابات حضور داشتند، اگر به این اسامی نگاهی داشته باشیم پر واضح است که نام مهدی تاج برای همه شناخته شده‌تر است. اما در مورد انتخاب دوباره این فرد به عنوان رئیس جدید فدراسیون بحث‌های زیادی مطرح است.

وی ادامه داد : کارنامه تاج برای همه روشن است. او در مدیریت قبلی خود اشتاباهات زیادی داشت و قرارداد با ویلموتس را هنوز کسی فراموش نکرده است؛ علاوه بر این تاج آن دوره با استعفا از فدراسیون خارج شد، آنهم به علت مشکلات قلبی که داشت. در شرایط فعلی برای خیلی‌ها سوال است که آیا ریاست فدراسیون پر چالشی مانند فوتبال ممکن است باز باعث ایجاد بحران برای مهدی تاج شود؟ در این صورت باز باید شاهد استعفای او باشیم؟

تیم ملی با وجود «تاج» هم در جام جهانی کار خاصی نخواهد کرد / مدیریت در ورزش ایران یعنی ریخت و پاش!

مربی اسبق دروازه‌بانان تیم ملی خاطر نشان کرد: اینکه پیش از جام جهانی تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شد اتفاق خوبی است و آن را به فال نیک می‌گیریم، ولی متاسفانه نتیجه انتخابات نشان داد که ورزش ایران همچنان در بحث مدیریت فدراسیون‌ها با مشکل و ضعف جدی مواجه است. باور کنید فرقی ندارد در این وضعیت کنونی کدام یک از این سه نفر رئیس میشد، چون در هر صورت کار خاصی تا جام جهانی انجام نخواهند داد.

رشیدی در ادامه درمورد احتمال حضور کیروش در تیم ملی فوتبال نیز گفت: صحبت‌هایی در مورد بازگشت کیروش مطرح است که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. درست است که اکثر جامعه فوتبال زمانی که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد انتقاد کردیم، اما به هر صورت این تیم با این مربی به جام جهانی صعود کرده است و با اکثر ملی پوشان هم ارتباط دوستانه‌ای دارد. درست نیست در این وضعیت در کادر فنی تغییرات داشته باشم. کیروش مربی مطرح تری است، تیم ایران را هم به جام جهانی برده است، اما فراموش کرده ایم که حتی یک بازی هجومی هم در زمان او ندیدم.

او در پایان با اشاره به اتفاقات شب قبل از برگزاری مجمع بیان داشت: مدیریت در ورزش ما آنقدر ریخت وپاش است که در این شرایط هر چه دیدید تعجب نکنید. شب قبل از برگزاری انتخابات یکبار مجمع را لغو کردند یکبار دیگر خبر لغو را لغو کردند! هیچ یک از این کار‌ها در شان ورزش و فوتبال ما نیست، اما می‌شود پس از این هم ممکن است شاهد اتفاقاتی باشیم که شاید انتظارش نداریم، ولی مدیریت در ایران همین است و کاری نمی‌توان انجام داد.


انتهای پیام/

گفتگو از:  فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳