جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۲۰
تاریخ انتشار : ۴۹ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط فعلی آبی‌ها برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت: اگر بخواهم واقعیت را بگویم رقیب ما یعنی پرسپولیس در حال حاضر در نقل و انتقالات بهتر از استقلال عمل کرده است. البته تنها دلیلی که باعث شد تا این حد فاصله بیفتد، نداشتن سرمربی تیم بود، ولی به هر شکل حالا بعد از مدت‌ها و گمانه زنی‌ها سرمربی جدید تیم معرفی شده است. دو سه روزی هم می‌شود که استقلال استارت کار را زده با تعدادی از بازیکن‌هایی که نیاز به تمدید داشتن تمدید کرده است، ولی هنوز هم نیاز دارد نیرو‌های بهتری را جذب کند.

استقلال باید تلاش کند « وریا» را حفظ کند/ استقلال فعلا از پرسپولیس عقب است / ساپینتو کار بسیار سختی را در کنار آبی‌ها خواهد داشت
وی با یادآوری اینکه سرمربی جدید استقلال شناختی از بازیکن‌ها ندارد گفت: در حقیقت نمی‌دانم استقلال می‌خواهد چه کاری انجام بدهد، چون سرمربی جدید تیم هیچ شناختی از بازیکن‌ها ندارد، اما شاید بخواهد از روی فیلم‌هایی که می‌بیند بازیکن‌ها را آنالیز کند. اعتقاد دارم استقلال کمی دیرعمل کرد چه در جذب بازیکن و چه کادرفنی، اما همین که بتوانیم شاکله اصلی را حفظ کنیم ۷۰ درصد مشکل ما برطرف می‌شود. « ساپینتو » سرمربی جدید استقلال هم که قرار است تعدادی بازیکن خارجی به تیم معرفی کند که قطعا با توجه به سابقه فعالیت اش در فوتبال اروپا این امید وجود دارد که بازیکن‌های خوبی را معرفی و جذب کند.

بازیکن اسبق آبی‌ها با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال بیان کرد: رفتن مجیدی یک دفعه‌ای شد. اما یک تصمیم شخصی بود و دوست داشت به امارات برود. ولی در مجموع انتخاب سرمربی استقلال کمی زمان بر شد که امیدوارم در ادامه با جذب بازیکن‌های خوب شاهد بسته شدن یک تیم مناسب برای قهرمانی باشیم.

« نوری » در ادامه درمورد آینده « ساپینتو » در ایران اینگونه توضیح داد: ساپینتو کار بسیار سختی را در استقلال خواهد داشت.استقلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ فصل گذشته بود که بدون باخت موفق شد جام قهرمانی را بالای سر ببرد. کار بسیار دشواری خواهد داشت، اما باید مورد حمایت باشد. مربی رزومه داری است، از طرفی با احترام به تمامی مربی‌های داخلی مان گزینه خارجی مورد اعتماد هم باشگاه و هم هواداران بود که فعلا این هدف محقق شده است. امیدوارم بتواند مانند کارنامه اش در ایران نیزعملکرد خوبی داشته باشد. فرهنگ فوتبال ایران با سایر کشور‌ها متفاوت است، هواداران ایرانی صبرشان کم است باید بتواند همه را راضی نگه دارد.

« نوری » در پاسخ به این پرسش که آیا جذب مربی خارجی برای استقلال و پرسپولیس را مناسب می‌داند یا خیر؟ گفت: من نه تنها حضور مربی‌های خارجی بلکه جذب بازیکن خارجی را هم برای فوتبال ایران مفید ارزیابی می‌کنم. این روال حتی از قبل انقلاب هم در ورزش و به ویژه فوتبال ایران مرسوم بوده امیدوارم نه تنها سرخابی‌ها بلکه اکثر تیم‌ها بتوانند از حضور بازیکن و مربی خارجی خوب بهره ببرند.

این کارشناس فوتبال در پایان در مورد جدایی احتمالی وریا غفوری از جمع آبی‌ها بیان داشت: وریا عاشق استقلال است و تا جایی که می‌دانم وریا قصد جدایی ندارد. ولی باشگاه استقلال هم باید تلاش کند حتما بازیکنی مانند غفوری را حفظ کند. استقلال قطعا در آینده می‌تواند از مدیریت و تعصب وریا استفاده کند. واقعا حیف است وریا که لباسی جز لباس استقلال را به تن کند.

گفت و گو : فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳