جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۰۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
ایمان عالمی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

سرویس ورزش - همیشه در نیم فصل تعدادی جذب و تعدادی جدا می شوند و این تنها به دلیل رشد و تکامل تیم انجام می شود.

بعد از اتمام بازی های نیم فصل اول لیگ بیست و یکم، ویروس منحوس کرونا به اردوی استقلال قهرمان نیم فصل لیگ زد. استقلال در حالی نیم فصل دوم را شروع کرد که ضعف بدنی تیم به دلیل دوری از شرایط بدنی آرمانی مشهود بود.
قهرمان نیم فصل در حال تقویت خود برای ادامه رقابت ها، دست به تغییرات زده است.

«حردانی» یکی از بهترین دفاع‌های لیگ است

«ایمان عالمی» هافبک اسبق تیم استقلال در ارتباط با بازی استقلال و هوادار و حاشیه های به وجود آمده به «دیباچه» گفت: این بحث ها حاشیه است، ابتدا به ماجرای کرونای استقلالی ها ایراد گرفتند، درصورتی که کامل ترین بازی و بهترین روند را داشت. نتیجه کرونا را در بازی با هوادار دیدیم. با همه این اوصاف کادر فنی تیم را جمع کرد و با لطف خدا و تلاش بازیکنان و کادر فنی، ۳ امتیاز را گرفتند. مابقی مسائل حاشیه ای است.

وی با اشاره به حضور سیاوش یزدانی در تیم ملی و اخراج او در بازی هفته ۱۶ لیگ افزود: متاسفانه سیاوش بخاطر مسائل تیم ملی، تمرکز کافی نداشت. برای بنده نیز جای تعجب داشت که با وجود سیاوش، چرا مدافع چپ باید در مرکز بازی کند. عدم استفاده از سیاوش باعث شد از نظر روحی و روانی شرایط مناسب در او دیده نشود و باعث اخراج او شد. معتقدم باید از بازیکنان تیم صدر جدول بیشتر استفاده شود.

عالمی با اشاره به انتقاد ها از عدم استفاده بازیکنان استقلال توسط کادر فنی تیم ملی نیز تاکید کرد: هر سر مربی نظرات و سلایق خودش را دارد، اما در کل تعدادی بازیکن هستند که دیده نمی شوند، البته که معتقدم فدراسیون باید برای جام جهانی که جام برترین ها و بهترین ها است، تصمیم جدی تری در مورد سرمربی خود بگیرد.

وی در خرید های استقلال در نیم فصل تصریح کرد: آقای آمانوف را نمیشناسم، اگر نظر کادر فنی بوده باید بعد از دیدن بازی های وی نظر بدهیم. اما آقای حردانی یکی از بهترین دفاع های لیگ است، و می تواند در دفاع راست و وینگر راست به خوبی ایفای نقش کند. در کل معتقدم خرید بسیار خوبی برای استقلال است.

بازیکن سابق استقلال در مورد آرامش کادر مدیریتی و عملکرد آنان بیان داشت: وجود آرامش در استقلال نشان دهنده این است که تیم مدیریتی سردار آجرلو تصمیمات خوبی گرفته اند، باید این روند ادامه داشته باشد.

هافبک سابق استقلال و سپاهان در مورد بازیکنان جدا شده استقلال عنوان کرد: همیشه در نیم فصل تعدادی جذب و تعدادی جدا می شوند و این تنها به دلیل رشد و تکامل تیم انجام می شود. استقلال به تقویت در چند پست نیاز داشت. رشید از نظر فنی بسیار خوب بود اما شرایط بگونه ای پیش رفت که به سپاهان برود، البته با توجه به وجود علی رضا رضایی در استقلال و عملکرد خوب سید حسین حسینی مشکلی پیش نخواهد آمد و جای خالی رشید حس نخواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳