جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۱۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی تا پایان هفته به اتمام میرسد و این فیلم یکی از متقاضیان حضور در جشنواره فیلم فجر است.
به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» اولین ساخته بلند سینمایی مریم دوستی این روزها در شهرک غرب ادامه دارد. فیلمی که ماه گذشته مقابل دوربین رفت و برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده میشود.

سعید سعدی تهیه کننده «دریاچه ماهی» در گفتگو با خبرنگار دیباچه درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: تاکنون حدود 85 درصد از فیلمبرداری «دریاچه ماهی» در لوکیشن های مختلف انجام شده و گروه هم اکنون در شهرک غرب مشغول فیلمبرداری هستند و پیش بینی میشود تا اواخر هفته جاری فیلمبرداری «دریاچه ماهی» به پایان برسد.

«دریاچه ماهی» به فجر میرود/ پایان فیلمبرداری تا اواخر هفته

وی افزود: فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را تکمیل و به همراه نسخه بازبینی فیلم تحویل دبیرخانه جشنواره داده ایم.

سعدی خاطرنشان کرد: تدوین همزمان فیلم از روزهای ابتدایی فیلمبرداری توسط آرش معیریان انجام شده است و مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری فیلم به ترتیب توسط کیان مقدم و مهرداد جلوخانی در حال پیگیری است.

نادر فلاح، ستاره اسکندری، افشین هاشمی، حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، لاله اسکندری، حسین باشه آهنگر و مجتبی پیرزاده بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند

«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی متفاوت از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.


سایر عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، تدوین: آرش معیریان، مدیر صدابرداری: رضا تهرانی، طراح گریم: محسن بابایی، مدیر تولید: پیمان شیرخانی، منشی صحنه: مریم شقاقی.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳