جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: داوود هاشمی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اوایل بهمن ماه پخش «پرستاران» از شبکه یک آغاز خواهد شد.

داوود هاشمی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که این روزها ساخت مجموعه تلویزیونی «پرستاران» را به عنوان تهیه‌کننده بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری در لوکیشن اصلی مجموعه هستند که بخش اورژانس بیمارستان است. تصویربرداری لوکیشن‌هایی خارجی نیز در محدوده خیابان باهنر نیز تا حدی انجام شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: تا امروز حدود 10 درصد از مجموعه تلویزیونی «پرستاران» تصویربرداری شده است. کار ما بسیار سخت و از آنجا که قرار است این مجموعه در زمستان سال جاری روی آنتن برود ما در حالی که با دقت به کار ادامه می‌دهیم پیشروی کار کمی کند انجام می‌شود.

دیباچه - پرستاران

وی افزود: حدود 50 هنرور، 20 بازیگر فرعی و چند بازیگر اصلی در لوکیشینی محدود حضور دارند که کار را بسیار سخت می‌کند. در صورتی که پیشروی کار کند باشد کار را به دو گروه تقسیم خواهیم کرد و محمودرضا تخشید و علیرضا افخمی در دو گروه مختلف این مجموعه را کارگردانی خواهند کرد.

این تهیه‌کننده اظهار داشت: این مجموعه اپیزودیک نیست و دارای قصه‌ای است که در این قصه، داستان‌هایی نیز وجود دارد که باعث می‌شود بازیگران دیگری به عنوان بازیگر مهمان در مجموعه حضور داشته باشند. به عنوان مثال میرطاهر مظلومی یکی از بازیگران مهمان این مجموعه است. تا امروز حدود 7 یا 8 قسمت از فیلمنامه «پرستاران» نوشته شده است و باقی فیلمنامه را نیز علیرضا افخمی خواهد نوشت.

هاشمی در ادامه خاطرنشان کرد: تدوین این اثر در حال حاضر توسط افسانه افخمی همزمان با تصویربرداری در حال انجام است و طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داریم اوایل بهمن ماه پخش این مجموعه از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: «پرستاران» اولین مجموعه تلویزیونی است که به این شکل در سطح الف ساخته می‌شود. ما برای این مجموعه یک اورژانس واقعی ساختیم چرا که نمی‌توانستیم یک اورژانس را به مدت طولانی اشغال کنیم. این اورژانس با همه تجهیزات لازم ساخته شده و حتی پس از اتمام ساخت مجموعه «پرستاران» می‌شود از این اورژانس برای فعالیت‌های پزشکی استفاده کرد.

گفتنی است فاطمه گودرزی، عاطفه رضوی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، سیاوش خیرابی و مهدی صبایی بازیگران اصلی سریال «پرستاران» هستند.

سایر عوامل سریال عبارتند از: دستیاران کارگردان: اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: افسانه افخمی، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: رایان جعفری، پوریا هنرمند، دستیارتهیه: سید حسن جعفری، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی،مدیر مالی: میترا کرباسیان، روابط عمومی: الهام رضایی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳