جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۳۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
آمار فروش فیلم‌های سینمایی پیش از تعطیلی سینماها در ایام سوگواری
پس از استقبال بی‌نظیر مردم از فیلم‌های سینمایی در فصل بهار و فروش بی‌سابقه سینما در این سه‌ماه؛ ماه رمضان دوباره رونق را به سینما برگرداند و سالن‌های سینماها در طرح افطار تا سحر شاهد هجوم مردم برای تماشای محصولات سینمایی بودند.

امیر قطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی دیباچه، آمار فروش فیلم‌های این دفتر را اعلام کرد. طبق گفته‌‌های قطبی، مخاطب‌ها استقبال بسیار خوبی از «بارکدِ» مصطفی کیایی کرده‌اند، طوری که این فیلم توانست شب گذشته به فروش 142 میلیون تومان در گیشه‌ تهران دست پیدا کند. «بارکدِ» کیایی پس از 16 روز نمایش در تهران، 1 میلیارد و 470 میلیون تومان فروش داشته است. همچنین این فیلم توانست در سینماهای دیگر شهرستان‌های کشور 550 میلیون تومان فروش داشت. این فیلم تاکنون موفق شده است 2 میلیارد و 20 میلیون تومان بفروشد.
فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» هم با اقبال خوبی مواجه شده است. البته پس از استقبال گسترده اهالی سینما و چهره‌های سرشناس سینمای کشورمان از این فیلم و تبلیغ و تشویق مردم برای دیدن «ایستاده در غبار» در فضاهای مجازی‌شان، بر فروش فیلم محمدحسین مهدویان بی‌تاثیر نبوده است. بیش از دو هفته از اکران «ایستاده در غبار» در 43 سالن سینمایی می‌گذرد و این فیلم موفق شده است، 400 میلیون تومان در سینماهای تهران و 110 میلیون تومان در سالن‌های سینمایی شهرستان‌ها فروش داشته باشد.
فیلم «رسوایی 2» آخرین ساخته مسعود دهنمکی پس از 50 روز نمایش، توانست در تهران 1 میلیارد و 520 میلیون تومان و در شهرستان 1 میلیاد و 100 میلیون تومان بفروشد و در کل به فروش فیلم 2 میلیارد و 620 میلیون تومان برسد.

همچنین احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار سینمای دیباچه، درباره فروش «آااادت نمی کنیم» گفت: «فیلم با اقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده است. دو تیزر به رسانه ملی ارائه داده‌ایم و امیدواریم پس از شب‌های قدر و شهادت حضرت علی (ع) پخش شوند. «آااادت نمی‌کنیم» تاکنون در تهران با فروش 895 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 185 میلیون تومان دست یافته است. فروش کل فیلم 1 میلیارد و 80 میلیون تومان است. این فیلم در تهران 20 سالن سینما و در شهرستان 18 سالن در اختیار دارد که تعداد شهرهایی که این فیلم را به نمایش خواهند گذاشت به 40 شهر خواهد رسید.
همچنین فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی که از روز چهارشنبه به اکران فیلم‌ها اضافه شده است و در گروه آزاد با 10 سالن سینما کار خود را آغاز کرده و فروش آن حدود 50 میلیون تومان در دو روز گذشته بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳