شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳  |  Saturday, 28 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۸۰۱
تاریخ انتشار : ۵۴ : ۱۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

دیباچه - فریبا جلیل خانی :  در سال‌های اخیر شاهد ورود ستاره‌های سینما به عرصه‌های مختلف در ورزش ایران بودیم؛ یکی از جالب‌ترین نمونه‌ها حضور این چهره‌ها در فدراسیون تنیس است. این موضوع سوالات و نگرانی‌هایی را در مورد تأثیرات مثبت و منفی آن بر این ورزش و توسعه آن به وجود آورده است. چهره‌های مشهور سینما با جذابیت‌های خود می‌توانند توجه بیشتری را به ورزش جلب کنند. این امر به ویژه در تنیس که نیاز به حمایت مالی و رسانه‌ای دارد، می‌تواند مفید باشد. با این حال، این ورود ممکن است به دلیل عدم تخصص و تجربه کافی در مدیریت ورزشی، چالش‌هایی را نیز به همراه داشته باشد.

حضور محمدرضا گلزار، میلاد کی مرام و امیر جدیدی در فدراسیون تنیس و استفاده از تجربیات آنها با فکر انجام شده است! / در زمان کرونا، ورزش زمین گیر شد

محمدرضا گلزار، میلاد کی مرام و امیر جدیدی از جمله ستاره های سرشناس سینما هستند که در دو سال گذشته به شکل های مختلف در فدراسیون تنیس پست گرفتند. گلزار در حال حاضر به عنوان عضوی از انجمن پدل ایران با فدراسیون همکاری دارد، کی مرام هم به تازگی رئیس کمیته تنیس ساحلی شده است و امیر جدیدی هم حدود دو سال گذشته به اردوهای تیم ملی تنیس دعوت شده بود.

حضور محمدرضا گلزار، میلاد کی مرام و امیر جدیدی در فدراسیون تنیس و استفاده از تجربیات آنها با فکر انجام شده است! / در زمان کرونا، ورزش زمین گیر شد

همانطور که اشاره کردیم حضور ستاره‌های سینما در پست‌های مدیریتی فدراسیون تنیس می‌تواند هم فرصت‌ها و هم چالش‌هایی را به همراه داشته باشد. اما برای بهره‌برداری از مزایای این حضور، ضروری است که این افراد از مشاوران متخصص در حوزه ورزش استفاده کنند و به جای تمرکز صرف بر روی جنبه‌های ظاهری، به توسعه واقعی تنیس توجه داشته باشند. در غیر این صورت، ممکن است عواقب منفی آن بر آینده این ورزش سایه بیفکند.

حضور محمدرضا گلزار، میلاد کی مرام و امیر جدیدی در فدراسیون تنیس و استفاده از تجربیات آنها با فکر انجام شده است! / در زمان کرونا، ورزش زمین گیر شد

داوود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در این زمینه به خبرنگار ورزشی «دیباچه» گفت: کاری به نقدها ندارم و اگر امری باعث رشد و توسعه تنیس منجر شود، آن را زیر نظر قانون انجام می‌دهم. حضور هر سه ستاره سینما در فدراسیون تنیس و استفاده از تجربیات آنها با فکر انجام شده است.

وی افزود: ما دو سال گذشته که کشور درگیر کرونا بود از امیر جدیدی دعوت کردیم، چرا که او سالهاست در این رشته فعالیت دارد و دارای رنکینگ است. آن زمان هم نقدهایی صورت گرفت ولی این مورد فراموش شد که در آن ایام که به دلیل کرونا عملا ورزش زمین گیر شده بود، ما موفق شدیم مردم را حداقل برای تماشای یکسری مسابقات به محیط ورزشی بیاوریم.

حضور محمدرضا گلزار، میلاد کی مرام و امیر جدیدی در فدراسیون تنیس و استفاده از تجربیات آنها با فکر انجام شده است! / در زمان کرونا، ورزش زمین گیر شد

عزیزی تصریح کرد: در مورد میلاد کی مرام هم باید بگویم که او مدتهاست در تنیس ساحلی فعالیت دارد. در یک سال گذشته نیز واقعا کمک شایانی برای رشد این بخش داشت. به همین دلیل تصمیم بر این شد که از حضور او بهره بیشتری ببریم. هر چند که بسیاری از این دوستان تمایل زیادی برای گرفتن پست در فدراسیون نداشتند و صرفا قصدشان کمک بود ولی با این حال وقتی ما احساس کردیم حضورشان به این شکل قطعا برای تنیس ایران مفید خواهد بود، سعی کردیم با آنها به توافق برسیم.

رئیس فدراسیون تنیس در ادامه با اشاره به تیم ملی پدل هم گفت: محمدرضاگلزار هم تقریبا یک سال است که به شکل رسمی با ما فعالیت دارد و باور کنید او اگر از نظر سنی این شرایط را داشت قطعا می توانست بازیکن ماهری هم باشد. گلزار در حال حاضر سرپرست تیم ملی پدل مردان هم است و فکر میکنم اگر از اعضای تیم ملی هم پرس وجو کنید نظرات مثبتی را دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
معاون وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با دیباچه عنوان کرد:

توجه جدی آموزش و پرورش به توسعه هوش مصنوعی در مدارس / افزایش ۵ درصدی در سهم آموزش‌های هنرستانی

۱۹:۰۴  -  ۰۶ مهر ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

امسال همه توان را گذاشتیم تا بچه‌های ما، مهارت بیشتری را کسب کنند

۲۲:۰۶  -  ۰۲ مهر ۱۴۰۳
پرسش جالب رئیس جمهور از دانش آموزان

دکتر مسعود پزشکیان، زنگ سال جدید تحصیلی را به صدا درآورد+ ویدئو

۰۸:۲۸  -  ۰۱ مهر ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با «ستاره اسکندری» هنرمند توانمند سینما، تئاتر و تلویزیون

نادیده گرفتن حوزه فرهنگ و هنر، ترویج خشونت را در جامعه به دنبال دارد / من قبول ندارم که تئاتر در کشورمان افول یافته است

۱۲:۵۸  -  ۰۳ مهر ۱۴۰۳
غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو اختصاصی با دیباچه مطرح کرد؛

انگیزه فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد درآمد در روستا را در اولویت قرار دادیم

۰۹:۰۰  -  ۰۳ مهر ۱۴۰۳
کاپیتان تیم ملی پدل در گفت‎گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدفمان صعود به جام جهانی است/ محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای کشورمان، مدام دغدغه مند بازیکنان و تمرین آنهاست

۱۴:۵۵  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
دیباچه گزارش می دهد

چه خبر از آخرین نمایندگان بخش بین‌الملل اسکار ۲۰۲۵؟

۱۶:۴۶  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
کارگردان فیلم کوتاه «سایه گربه» در گفتگو با دیباچه مطرح کرد:

سینما یک کار هنری بسیار پرهزینه و زمان بر است!

۰۹:۰۲  -  ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
آخرین اخبار