شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۱۷ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی خبر داد:  پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در بهمن ماه برگزار می‌شود و قرار است مجوزی برای برپایی سیاه‌چادرها در حاشیه این نمایشگاه صادر نشود.

« خشایار نیکزادفر »  مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه برنامه‌های آینده معاونت‌های گردشگری و صنایع دستی را چنین تشریح کرد: ما در تاریخ نهم تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری، پانزدهمین نمایشگاه گردشگری کشور را در نیمه غربی مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار می‌کنیم. یک سالن این نمایشگاه به استان‌ها و مابقی سالن‌های آن، به رویدادها و تأسیسات مختلف گردشگری کشور اختصاص پیدا کرده‌اند؛ در اصل پیش از این، نمایشگاه‌های گردشگری ما، استان‌محور بودند، یعنی صنایع دستی و تأسیسات گردشگری یک استان، به عنوان زیرمجموعه آن استان در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کردند، اما امسال استان‌ها به صورت مستقل یک غرفه دارند، ولیکن هر کدام از تأسیسات گردشگری، مثل هتل‌ها،آژانس‌ها و استارت‌آپ‌ها یک سالن دارند. در واقع آنها دیگر به عنوان زیرمجموعه‌ استان‌ها در نمایشگاه گردشگری شرکت نمیکنند و ما آنها را براساس رسته کاریشان تقسیم‌بندی کرده‌ایم. در مجموعه باید گفت نمایشگاه گردشگری امسال رویداد محور است.

حذف سیاه‌چادر‌ها از حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

او افزود: قرار بر آن شده است که 2 روز اول نمایشگاه امسال به برگزاری برنامه‌ها و جلسات تخصصی و 2روز دیگر آن به بازدید عمومی اختصاص یابد. ما با توجه به وجود شرایط کرونایی تمهیداتی را اندیشیده‌ایم. بخشی از این تمهیدات لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شرکت سهامی برگزاری نمایشگاه‌ها است و بخش دیگر آن این گونه اجرایی می‌شود که ما تلاش کردیم مجوزی برای برپایی سیاه‌چادرها در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری ندهیم تا بتوانیم میزان ازدحام مردم را کنترل کنیم.

حذف سیاه‌چادر‌ها از حاشیه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: سی و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی نیز که از نمایشگاه گردشگری جدا شده است از هفتم تا دهم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. نحوه سیاستگذاری برگزاری این نمایشگاه هنوز مشخص نشده است و انشاءالله آن را طبق تصمیمات معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهیم کرد.

گفت و  گو از : نسرین خدایاری 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳