جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۵۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

آذر رجبی  : مدت هاست که سرعت در دنیا حرف اول را می زند و افراد در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال سریعترین راه برای رسیدن به مقاصد خود هستند؛ از این رو در سیستم های حمل و نقل عمومی مترو سریعترین مسیر برای رسیدن به مقصد است و شاید به جرات بتوان گفت در تمام دنیا اولین انتخاب و اولین گزینه افراد برای رسیدن به مقصد سیستم حمل و نقل ریلی یا همان مترو است . اما در ایران به دلیل شرایط خاص اقتصادی ناگزیر همه سازمانها و صنایع باید به سمتی حرکت کنند که به تولید ملی برسند و سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص راه آهن ریلی(مترو) از این گزینه مستثنی نبوده و قطعا به این سمت حرکت خواهد کرد.

مشکل سیستم تهویه خط 3 بر طرف می شود | تعداد مامورین مترو کم نشده | متکدیان پس از رهایی مجدد به مترو می آیند| اورژانس سریع بالای سر بیمار می آید!

از این رو بعضا نواقصی در همه سیستم های حمل و نقل عمومی به وجود می آید و پر مصرف ترین این سیستم مترو است که برخی از ایستگاه ها با این نواقص روبرو است و این امر اجتناب ناپذیر است لذا خبرنگار دیباچه پیرامون برخی از این نواقص با مدیران ارشد مترو به گفتگو نشست.

« علی امام » مدیر عامل شرکت راه آهن ریلی و مترو تهران پیرامون برخی نواقص در ایستگاه های خط ۳ در تعبیه ها و تهویه ها گفت: در خصوص تکمیل سیستم تهویه به خصوص ایستگاه‌هایی که در خط ۳ وجود دارد قطعا نواقصی هست که از یک سال و نیم گذشته شروع به رفع این نواقص نموده‌ایم و این نواقص برطرف خواهد شد .

مشکل سیستم تهویه خط 3 بر طرف می شود | تعداد مامورین مترو کم نشده | متکدیان پس از رهایی مجدد به مترو می آیند| اورژانس سریع بالای سر بیمار می آید!

در ادامه مهندس فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پیرامون این سوال  که چرا همچنان در برخی از ایستگاه‌ها دسترسی مردم به ماموران مترو کم است و گاها این ماموران دربرخی ایستگاه ها کم هستند اظهار داشت: مامورین کم نشده اند و همان مامور با همان سیستم در حال فعالیت است.

 وی همچنین پیرامون قولی که پیرامون جمع آوری متکدیان داده بود، اظهار داشت: متکدیان در برخی از ایستگاه‌ها بیشتر شدند در برخی از ایستگاه‌ها با آنها مقابله می شود ولی دوباره باز می گردند. و همین موضوع در حال انعکاس است که چه واکنشی در مقابل آنها داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود‌: در همین خصوص نابینایی در ایستگاه‌ تجریش به تکدی گری می پردازد که بارها توسط مامورین مترو به مامورین انتظامی تحول داده شده ولی آنها وی را رها کرده و دوباره به خط یک مترو بازگشته است.

مشکل سیستم تهویه خط 3 بر طرف می شود | تعداد مامورین مترو کم نشده | متکدیان پس از رهایی مجدد به مترو می آیند| اورژانس سریع بالای سر بیمار می آید!

نوبخت در خصوص اورژانس مترو ودسترسی شهروندان به مامورین و انتقال مصدوم یا بیمار احتمالی در خاتمه به خبرنگار دیباچه گفت: اورژانس درشبکه‌هایی که قبلا وجود داشت در حال حاضر نیز وجود دارد و به محض وجود اتفاقی برای افراد در خطوط مترو از طریق مانیتورینگ رصد می شود و بلافاصله مامورین اورژانس بالای سر بیمار قرار می گیرند.

« دیباچه » همچنان بر اساس رسالت خبری خود که تا کنون پیگیری های زیادی را حداقل در دو سال اخیر درباره مشکلات عدیده مترو تهران و فضای شهری پایتخت داشته ، این مسیر را ادامه می دهد تا شاید مسئولین شهرداری و متولیان شهری بیش از پیش بر حل مشکلات شهری پایتخت اقدام نمایند. در آخر انتظار می رود مسئولین  مترو تهران در مواجهه با سوالات خبرنگاران که به طور قطع حاصل مشاهدات عینی آنان است به جای تکذیب کردن و یا پاسخ های سرسری ،ضمن ارائه یک پاسخ قانع کننده و منطقی ،به دنبال پیگیری و رفع آن مشکل باشند.

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳