جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۳۴۷
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۶ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
عصبانیت شدید رئیس اتحادیه پزندگان از اتهام زنی برخی از کانال ها و روزنامه ها :
 فاطمه شعبانی: یکی از کانالهای خبری پر طرفدار و البته مجوزدار،خبری را به نقل از روزنامه جام جم در باره تقلب درپخت حلیم درماه مبارک رمضان منتشر کرد که نگرانی مردم را برانگیخت. این روزنامه به نقل از یک کارشناس صنایع غذایی ادعا کرده بود که با اشاره به گران شدن گوشت فرصت طلبان راه های تقلب را در پیش میگیرند و اوج تقلب در حلیم استفاده از پشم و پنبه به جای گوشت است که رمضان امسال در شیراز اتفاق افتاد و فروشنده حلیم با اضافه کردن پنبه و پشم در کنار مرغ ریش ریش شده جان مردم روزه دار را به بازی گرفت. برای روشن شدن این قضیه با«حسین محمدی» رئیس اتحادیه کباب و حلیم و پزندگان گفتگو کردیم.
حسین محمدی در پاسخ به خبر منتشر شده در روزنامه جام جم و این کانال خبری به دیباچه گفت:« من به عنوان رئیس اتحادیه پزندگان با قاطعیت اعلام میکنم که این خبراز اساس دروغ است. نمیدانم کدام مرکز بهداشتی این موضوع را تایید کرده است. مرکز بهداشت محیط و آقای دکتر فرهادی با همکاری وب رکار ما نظارت دارند. این خبر شایعه و یک دروغ بزرگ است. از قول من بنویسید که این کانال خبری با انتشار این خبر جعلی هرچند نقل قول از یک روزنامه غلط کرده است. کارما کارشناسی شده است. شما یک پـُرز در دهانتان باشد متوجه می شوید و بیرون می کشید چطور متوجه وجود پشم نمیشوید؟!. جواب آزمایشش را بیاورند من قبول میکنم در شیراز که چه عرض کنم در خارج از کشور هم باشد من به عنوان رئیس اتحادیه مسئولیتش را قبول میکنم!!.»
محمدی با اشاره به اینکه رشته رشته های موجود در حلیم رشته های گوشت است که در آب سفید گندم به مدت9- 8 ساعت جوشیده و نشاسته موجود در گندم به رشته های گوشت حالت سفیدی داده است و اگر این را جدا کنید متوجه میشوید که این گوشت است و این الیاف نیست اضافه کرد:« تا به حال اصلا چنین چیزی به گوش من نخورده است و این توهین به شعور و شان مردم ایران است. سالهاست مردم از این غذا خصوصا در ماه مبارک رمضان استفاده میکنند و برخی با دامن زدن به شایعات بی اساس سعی در تلخ کردن کام مردم دارند. اما مردم دقت کنند هرشایعه ای را که میشنوند باور نکنند و خودشان کلاهشان را قاضی کنند اگر یک پرز در غذا باشد مردم آن را بیرون می آورند مگر می شود پشم در حلیم باشد و مردم نفهمند.؟
ما بازرس داریم و اگر واحدی تخلف کند حتما به ما گزارش میدهند و از ادامه فعالیتش جلوگیری میشود.»
رئییس اتحادیه پزندگان از مردم درخواست کرد که در این ماه مبارک از واحدهای صنفی مجوز دار خرید کنند و هرگونه تخلف احتمالی را به اتحادیه گزارش دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.
گفتنی است پایگاه خبری دیباچه به رسم ادب و رسالت کاری، از انتشار الفاظ ناپسند در این گفت و گو خودداری کرد و امیدواراست مسئولینی که در راس امور هستند در مواجهه با سوالها،ابهامات و یا حتی اتهام های بی اساس، در جهت روشن شدن ماجرا برای مردم ، با درایت برخورد کنند.


منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳