جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۳۷۶۰
تاریخ انتشار : ۳۶ : ۰۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۴
دکور سری سوم «خندوانه» در فضایی بزرگتر و ایده‌هایی تازه تر طراحی می شود و عوامل این برنامه در نظر دارند فضایی جالب توجه‌تر را برای حاضران در استودیو و مخاطبان تلویزیونی طراحی کنند.
 دیباچه :


بهراد جوانبخت مدیر هنری، طراح دکور و لوگوی «خندوانه» که این روزها ایده هایی جدید را برای این برنامه تدارک دیده است  گفت: ما در «خندوانه» این فصل موضوعاتی متنوع تر و مفصل تر را مدنظر قرار دادیم و در بخش های نمایش، تعامل با تماشاگران و گروه موسیقی زنده فکرهایی داریم که در اجرا حتما لحاظ خواهیم کرد. همچنین بخش ایرانگردی و تدارک یک مسابقه آیتم های جدید این فصل محسوب می شوند.


وی افزود: به خاطر تعداد بالای درخواست مردم برای حضورشان در «خندوانه» ما فضایی بزرگ تر با امکاناتی بیشتر را در اختیار گرفتیم و شبانه روز در تلاشیم تا با وجود تعداد بالای حاضران در استودیو، بخش دکور و فضای بصری از جذابیت دور نباشد به همین خاطر گروه «خندوانه» سعی می کند تا این برنامه بیش از پیش مورد توجه تماشاگران حاضر در برنامه و مخاطبان تلویزیونی قرار بگیرد.


مدیر هنری «خندوانه» درباره سایر المان های گرافیکی و بصری این برنامه عنوان کرد: در دو فصل گذشته علاوه بر استفاده از رنگ پرچم ایران، به کارگیری خطوط نرم و منحنی و پرهیز از زوایای شکسته، نکاتی را لحاظ کردیم تا لبخند و فضایی شادی آور به مخاطب ارائه کنیم. این بار هم با رعایت رنگ های سازمانی، طرح هایمان اگرچه خیلی از شمایل گذشته دور نیست اما نوآوری هایی دارد که کار را متمایز می کند.


دیباچه - خندوانه


مهر نوشت جوانبخت درباره زمان آغاز اجرای دکور سری سوم «خندوانه» توضیح داد: ایده پردازی این فصل با تحقیق و پژوهش هایی همراه بود که از اواسط سری دوم بعد از تبادل نظرهای بسیار با رامبد جوان آغاز شد و الان نزدیک ۳ ماه است که این ایده ها به مرحله اجرا درآمده و تا اواسط بهمن ماه هم ادامه دارد.


وی گفت: در بخش تیتراژ هم فکرهایی دارم که ترجیح می دهم به زمان خود دیده شود، اما آنچه به شدت روی آن تاکید می کنم اینکه اهمیت و احترام به تماشاگران در بخش های مختلف این برنامه مهمترین هدف فصل سوم «خندوانه» است و همه بخش ها در تلاشند بتوانند این هدف را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.


بهراد جوانبخت در پایان درباره سایر فعالیت های خود گفت: علاوه بر «خندوانه» بخش های گرافیکی فیلم سینمایی «نگار» به کارگردانی رامبد جوان نیز به عهده من است.




 
برچسب ها: خندوانه ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳