جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۷۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
من هیچ وقت به شرکت در جشنواره های خارجی علاقه نداشتم و هر دفعه که در یک جشنواره حضور پیدا کردم، اصحاب آن جشنواره از من دعوت کردند.

دیباچه:

بهروز افخمی کارگردان سینما و تلویزیون که چندی پیش با اظهار نظر جنجالی درباره جشنواره فیلم کن، این جشنواره را حامی دگرباش‌ها خوانده بود و این موضع گیری او باعث شد تصویری از حضور خودش در این جشنواره در رسانه‌های مختلف منتشر شود، در خصوص این اتفاق گفت: فکر می‌کنم قوای عقلی زیادی نیاز ندارد که آدم بفهمد شرکت کردن در یک جشنواره تضادی با این موضوع ندارد که آدم بداند آن جشنواره به فیلم‌های دگرباش امتیاز می دهد؛ خب امتیاز می‌دهد دیگر و ما می‌دانیم که این وضعیت موجود هست.

دیباچه-بهروز افخمی


وی تصریح کرد: من هیچ وقت به شرکت در جشنواره های خارجی علاقه نداشتم و هر دفعه که در یک جشنواره حضور پیدا کردم، اصحاب آن جشنواره از من دعوت کردند و با اصرار فشار آوردند که فیلمم را شرکت دهم.

کارگردان «روباه» در خصوص افرادی که به انتقاد از او پرداختند عنوان کرد: برای من خیلی عجیب بود که یک جمعیت 200-300 نفری در اینترنت شلوغ می کردند که اسم و رسمشان هم معلوم نیست؛ بعضی وقت ها بدون عکس و گاهی حتی بدون اسم بودند و سعی داشتند خودشان را دو سه هزار نفر نشان دهند اما 200-300 نفر آدم کم عقل بیشتر نیستند.

کارگردان «گاوخونی» در بخش پایانی صحبت‌هایش در خصوص امکان حضور دوباره‌اش در جشنواره فیلم کن بیان کرد: هر وقت که جشنواره ای از من دعوت کند به این معنی که فیلمم را ببینند و اصرار به حضور من داشته باشند شرکت می کنم؛ چرا که اتفاق بدی نیست و هم فال است و هم تماشا.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: افخمی با توجه به تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان صدا و سیما و قصدش برای ساخت یک فیلم سینمایی در مورد ادامه برنامه «هفت» اظهار داشت: برنامه هفت بعد از ماه مبارک رمضان دوباره کار خود را از سر خواهد گرفت و ادامه پیدا می کند.

 
برچسب ها: بهروز افخمی ، هفت ، دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳