جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۵۲ : ۰۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
گالری تازه تاسیس ایوان در سومین نمایشگاه خود از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه میزبان آثار فیگوراتیو جمعی از هنرمندان نقاش ایرانی است.



Gallery_193

دیباچه:

گالری تازه تاسیس ایوان در سومین نمایشگاه خود از روز جمعه ۲۱ خرداد ماه میزبان آثار فیگوراتیو جمعی از هنرمندان نقاش ایرانی است.

به گزارش دیباچه در این نمایشگاه گروهی که "تجربه زمستان" نام دارد بیش از 20 تابلوی نقاشی از هنرمندان نسل‌های مختلف به نمایش درمی‌آید. زرتشت رحیمی، نمایشگاه‌گردان، در مورد نحوه شکل‌گیری این نمایشگاه می‌گوید: ایده ما پرداختن به موضوع انسان ایرانی در چهار دهه گذشته بود. بر همین اساس کار پژوهشی انجام دادیم تا ببینیم کدام یک از هنرمندان در این سالها به موضوع انسان پرداخته‌اند. به آتلیه آنها رفتیم و از آنها خواستیم کارهای شاخص خود را نشان دهند و در نهایت با همفکری آنها آثار نهایی را انتخاب کردیم.

رحیمی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار فیگوراتیو نقاشان پیشکسوت و جوان به نمایش در می‌آید گفت: بیش از طبقه بندی نسلی، کیفیت و اهمیت کار این افراد در هر دوره برایم مهم بوده است و یک ویژگی این نمایشگاه انتخاب آثاری از دوره‌های کاری مهم و تاثیرگزار هنرمندان است. انتخاب این کارهای آرشیوی فرصتی برای بازنگری در آثار هنرمندان را به مخاطب می‌دهد و ممکن است در نمایشگاه شاهد آثاری باشند که سالها دیده نشده است.

رزیتا شرف جهان، خسرو خسروی، فرشید ملکی، بهنام کامرانی، معصومه مظفری، شهره مهران، منوچهر معتبر، نصرت الله مسلمیان، افشین پیرهاشمی، محمد خلیلی، مهرداد محب علی، علی ذاکری، شهرام کریمی، نزار موسوی‌نیا، حسین خسروجردی، بهرنگ صمدزادگان، شنتیا ذاکرعاملی، سمیرا اسکندرفر، حامد صحیحی، احمد مرشدلو، مکرمه قنبری و داریوش قره‌زاد هنرمندانی هستند که آثار آنها در گالری ایوان به نمایش درمی‌آید.

گالری ایوان، درصد متعلق به خود از محل فروش این آثار را به یکی از خیریه‌های معتبر اهدا خواهد کرد.

نمایشگاه گروهی تجربه زمستان از ۲۱ خرداد تا ۹ تیر ۱۳۹۵ در گالری ایوان به آدرس الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ برقرار است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳