جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۰۲۲
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
تهیه کننده «دوردست‌ها» با اشاره به مشاوره مدیران سیما تاکید داشت این مجموعه توجه ویژه‌ای به موضوع خانواده دارد.

دیباچه:

احترام به بزرگترها و بنیان خانواده سالم در فریبا توکلی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «دوردست‌ها» درخصوص ویژگی های این کار گفت: موارد زیادی وجود دارد که در این مجموعه به آن توجه شد. ازجمله در طراحی لباس بازیگران، این طراحی ها باتوجه به شخصیت خانواده ها ونه فقط افراد، طراحی ودوخته شد.

وی بیان کرد: مورد بعدی گریم است.  نکته مهم در باره طراح گریم، فرانک گلنوش این است که او صحنه را بخوبی می شناسد و فقط به زیبا سازی نمی پردازد.

وی دو نقش سیمین و رباب را در مقابل یکدیگر قرار داد و اذعان کرد: فاطمه گودرزی یکی از بازیگران حرفه ای و پیشکسوت محسوب می شود که در این کار حضور داشت.فرشته سرابندی نیز از جمله بازیگرانی است که بسیار توانمند ظاهر شده است. وی نشان داد که اگر در کاری سرجای اصلی خود باشد  فوق العاده خواهد بود. نقش این دو بازیگر حرفه ای را باید در مقابل یکدیگر مشاهده کرد.

دیباچه-دوردست ها


توکلی اظهار داشت: جا دارد تشکری ویژه از بانو فضل اللهی کنم. شخصیت او در صحنه ها بسیار تاثیرگذار بود.انرژی بسیارزیادی را از وی می گرفتیم. با توجه به شرایط فیزیکی که داشت به هیچ وجه مارادر کار محدود نکرد.حتی ساعت های طولانی کار هم برای او اهمیتی نداشت. درکل از خانم فضل اللهی خیلی ممنونم که  درشرایط سخت کاری بخوبی همکاری کردند.

تهیه کننده «دوردست ها» تاکید کرد: یکی از نکاتی که من بسیار روی آن تاکید داشتم،بحث ادب واحترام کوچکترها نسبت به بزرگترها بود.خیلی وقتها به اسم راحت بودن ودوستی، حرمت وادب بین کوچکترها وبزرگترها از بین می رود.این موضوع در سراسر کار در بین خانواده ها و روابط والدین و فرزندان دیده می شود.

توکلی تصریح کرد: مورد بعدی که بسیار حائز اهمیت است توجه به بحث اشتغال، فعالیت های اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است.شخصیت رسول کارخانه داری است که حاضر نیست کار خود را رها کند. او به تولید اهمیت زیادی می دهد در نتیجه فکر می کنم شخصیت رسول تبدیل به الگو خوبی برای تولید کننده ها شود.

وی اظهار داشت: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم همراهی فرزندان با والدین است به شکلی که احساس نمی کنند که پدر و مادر فقط عواملی هستند که باید مخارج آن ها را تأمین کنند بلکه در زمان بروز سختی ها و مشکلات همراه والدین خود بوده تا معضلات را پشت سر بگذارند.

توکلی افزود: در چند قسمت آینده خواهیم دید که خانواده رسول نمونه کاملی از یک خانواده منسجم هستند که در جریان تندبادها مقاومت می کنند و کنار هم باقی می مانند در نتیجه نه تنها این خانواده آسیب نمی بیند بلکه مستحکم تر از گذشته به زندگی خود ادامه می دهند.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: مدیران سیما آقایان سرافراز و سیفی آزاد درساخت مجموعه دوردست ها تاکید داشتند به بنیان خانواده سالم اهمیت ویژه ای داده شود، تا جایی که خودشان مشاوره های درخوری را ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فریبا توکلی عنوان کرد: علت نام گذاری این مجموعه با عنوان «دوردست‌ها» این بوده است که بسیاری از ماجرا ها در گذشته باعث به وجود آمدن اتفاقات زمان حال و آینده شده اند. هرچه به سمت جلو پیش می رویم متوجه این امر می شویم. همچنین در تیتراژ کار تصویر کهکشان و حرکت عقربه های ساعت نیز این منظور را می رساند.

وی در پایان گفت: سعی کردیم در مجموعه «دوردست‌ها» مخاطبان را با زندگی استاندارد آشنا کنیم. امیدوارم بینندگان با تماشای این کار نکات مثبت آن را به کار گیرند.
برچسب ها: دیباچه ، دوردست ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳