جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۶۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۰ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵
لاله صبوری با مجموعه مناسبتی ماه مبارک رمضان به نام «چرخِ فلک» روی آنتن تلویزیون می رود.

مجموعه تلویزیونی «چرخِ فلک» به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور این روزها در حال تصویربرداری است و در کنار بازیگران اصلی مجموعه، برخی بازیگران در تک قسمت هایی ایفای نقش خواهند کرد. لاله صبوری یکی از بازیگرانی است که در این مجموعه در نقشی کوتاه جلوی دوربین رفت و در قالب یکی از داستانک های این سریال شلوغ و پر داستان و پربازیگر راوی یکی از قصه ها بود. بازی او از اولین روز فروردین ۹۵ آغاز شد و تا سوم ادامه داشت.

دیباچه-لاله صبوری


میلاد کی‌مرام، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، احسان امانی، فرزانه نشاط خواه و علیرضا جعفری تاکنون جلوی دوربین رفته اند. همچنان به جمع بازیگران این مجموعه، اضافه خواهد شد.

تصویربرداری «چرخِ فلک» که برای شبکه ۳ سیما تولید می شود از اواخر بهمن ماه آغاز شده و به علت تولید سنگین، تولید آن تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

این سریال مناسبتی را عزیزالله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور کارگردانی می‌کنند. این مجموعه که با قلم علیرضا طالب زاده نگارش شده است به تهیه کنندگی مجید مولایی ساخته می شود و کامبیز دارابی مجری طرح و محسن صرافی نیز به عنوان مدیر تولید این پروژه تلویزیونی حضور دارند.

محتوای این اثر در ارتباط با بحث تاثیراتی است که افراد در زندگی روی هم می گذارند و نتایج اعمال شان به خودشان برمی گردد. این پرژه در زمره تولیدات سنگین تلویزیونی است که حدود ۱۰۰ بازیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. در این بین چهره های شاخص بسیاری از تلویزیون و سینما حضور دارند.

این مجموعه تلویزیونی در ۱۴ اپیزود و ۲۸ قسمت داستان‌هایی را از طبقات مختلف اجتماعی و اقتصادی و شکل ارتباط میان مردم روایت می‌کند و مثل اغلب کارهایی که توسط طالب زاده نگارش می شود پرلوکیشن است و همه تصاویر در استان تهران ضبط خواهد شد.

مهر نوشت: لاله صبوری که بازیگری با «جنگ۷۷» آغاز کرد و به یکباره شناخته شد پیش از این در مجموعه هایی چون «معراجی ها»، «من نه منم»، «کمربندها را ببندیم»، «خانه ای روی تپه» و ... حضور داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳