جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۰۶ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۴
افشین شرکت دو فیلم «نامحرم‌ها» و «یوزپلنگ ایرانی» را سال آینده می‌سازد.

دیباچه:

افشین شرکت نویسنده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم جدیدش «نامحرم‌ها» گفت: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و همزمان فردین خلعتبری که ساخت موسیقی متن فیلم را بر عهده دارد، مشغول کار روی چند ترانه است که در جای جای فیلم به مناسبتی می‌آیند.

وی تصریح کرد: بازیگران نقش اول فیلم از نگارش فیلمنامه مد نظر بوده‌اند و خودشان هم در جریان هستند. مابقی بازیگران این فیلم که 6 کاراکتر اصلی دارد بجز یک نفر انتخاب شده‌اند و پس از نوشتن قرارداد اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

دیباچه-افشین شرکت


کارگردان «عاشق» در خصوص زمان فیلمبرداری «نامحرم‌ها» عنوان کرد: ما در این فیلم صحنه‌هایی در فضای باز داریم که باران و رگبار در آن‌ها نقش اساسی دارد. به همین دلیل باید زمانی فیلمبرداری کنیم که وقتی بازیگرها زیر شرشر آب قرار می‌گیرند، بیمار شوند و با توجه به این موضوع فکر می‌کنم فیلمبرداری را اوایل اردیبهشت شروع کنیم.

شرکت در خصوص موضوع این فیلم بیان کرد: موضوع «نامحرم‌ها» بسیار بدیع و تکان‌دهنده است و تا کنون در سینمای ما به این موضوع پرداخته نشده است و حتی می‌توانم بگویم در جاهای دیگر دنیا هم به این شکل به این موضوع نپرداخته‌اند.

وی در ادامه گفت: فیلمنامه «نامحرم‌ها» با اینکه یک پیرنگ خیلی جدی و اساسی دارد، قصه‌محور نیست بلکه شخصیت‌محور است. به گونه‌ای که هر کدام از کاراکترها وارد ماجرا می‌شود، تماشاگر تصور مواجهه با شخصیت اصلی داستان را پیدا می‌کند. در صورتی که این طور نیست.

وی افزود: «نامحرم ها» یک درام اجتماعی است که در طول فیلم شخصیت واقعی آدم‌ها نمایان می‌شود و می‌بینیم بیشتر شخصیت‌های موجود در اجتماع یک جور نقاب به صورت دارند.

شرکت در خصوص عواملی که با این فیلم همکاری می‌کنند، گفت: «نامحرم‌ها» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی ساخته خواهد شد و حسن ایوبی تدوین کار را انجام می‌دهد، همچنین به احتمال زیاد علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری و مجید میرفخرایی طراح صحنه ما خواهند بود.

کارگردان «همسر دلخواه من» در پاسخ به سوالی در خصوص جشنواره فیلم فجر امسال اظهار داشت: جشنواره دارای دو بخش متفاوت است. یکی محتوای داخل جشنواره که این بخش حاصل زحمات بسیار طاقت‌فرسای فیلمسازهای سینمای ما است و از این نظر جشنواره امسال بسته بود. بخش دیگر به برگزاری جشنواره برمی‌گردد که متاسفانه طی سی و چهار سال گذشته فقط آزمون و خطا کردیم و هر مدیری که آمده با سلیقه شخصی خود جشنواره را اداره کرده است و هیچ برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مشخصی وجود ندارد.

کارگردان «فانی» در بخش پایان صحبت‌هایش عنوان کرد: از آبان ماه به طور جدی روی یک فیلمنامه به نام «یوز پلنگ ایرانی» کار می‌کنم که تقریبا آماده شده است. این فیلم یک کمدی موقعیت پر تحرک است که اتفاق‌های عجیب و غریب زیادی در آن می‌افتد و بخشی از فیلم‌ها و ترانه‌های گذشته را در این فیلم خواهیم داشت.

وی افزود: پروانه ساخت «یوزپلنگ ایرانی» را تا پایان سال یا حداکثر بعد از تعطیلات نوروز خواهیم داشت و ان‌شاء‌الله این فیلم هم در سال آینده ساخته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:افشین شرکت پیش از این چندین فیلم سینمایی از جمله «عاشق»، «همسر دلخواه من»،‌ «آرایش مرگ»، «دیدار در استانبول»، «فانی» و «زلزله دوم» را جلوی دوربین برده است.
برچسب ها: دیباچه ، افشین شرکت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳