جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۵۸
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
شبکه های سیما در پایان هفته جاری با فیلم های ایرانی و خارجی از جمله یک فیلم با موضوع انتخابات میهمان خانه های ایرانیان خواهند بود.

دیباچه:

این سازمان، فیلم سینمایی وضعیت بازی به کارگردانی کوین مکدونالد، پنجشنبه 29 بهمن ساعت 22:00 از شبکه یک و فیلم تلویزیونی صندلی چهار ساله به کارگردانی محسن توکلی، جمعه 30 بهمن ساعت 16:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان این فیلم با بازی محمود پاک نیت، رضا رویگری و نفیسه روشن آمده است؛ حمید جهاندار 55 ساله نماینده مجلسی که خود را برای رقابت های دور بعد از انتخابات آماده می کند، تصمیم دارد برای تبلیغات و جمع آوری رأی و نظر مردم حوزه انتخاباتی اش سفری به منطقه کند. این درحالی است که ....

دیباچه-صدا و سیما




*** شبکه دو
فیلم تلویزیونی خاطرات روزانه من به کارگردانی هاشم علیایی، پنجشنبه ساعت 8 صبح در قالب برنامه سینما صبحانه از شبکه دو سیما پخش می شود. در این فیلم که بهار نوحیان، مهدی امینی خواه و حمید رضا نعیمی بازی می کنند؛ داستان آغاز زندگی مریم و سیاوش را می بینیم که با پیدا شدن دفترچه خاطراتی از سیاوش توسط مریم در جعبه ای و دانستن گذشته کودکی و نوجوانی سیاوش رنگ دیگری به خود می گیرد.
فیلم سینمایی ماد به کارگردانی جِف نیکلاس، پنجشنبه ساعت 23:00 از شبکه دو و فیلم تلویزیونی من قهرمان نیستم به کارگردانی محسن توکلی، جمعه 30 بهمن ساعت 8:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه این فیلم با بازی امیررضا محمدی، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند و حسین عامل قناد آمده است؛ در یکی از روستاها، پسرکی توانسته گلۀ گوسفندان را از چنگال گرگ نجات دهد. این موضوع باعث شده اسم پسرک به عنوان یک قهرمان در روزنامه های شهرستان چاپ شود.
فیلم سینمایی خانواده موروثی به کارگردانی کریستینه کابیش نیز جمعه ساعت 23:00 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

** شبکه سه سیما
فیلم سینمایی خط مقدم خانه به کارگردانی گری فلدر، پنجشنبه ساعت 24:00 از شبکه سه و فیلم سینمایی پلیس گشت به کارگردانی جان میشل مک دوناگ، جمعه ساعت 09:50از شبکه سه سیما پخش می شود.
همچنین فیلم سینمایی وضعیت جنگلی به کارگردانی چن جین، جمعه ساعت 19:00 روی آنتن می رود.

** شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی مرد تاریکی به کارگردانی سام ریمی، پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می رود.

** شبکه پنج سیما
فیلم سینمایی اردو به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پنجشنبه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی مهدی باقربیگی، جهانبخش سلطانی و پروین دخت یزدانی آمده است؛ مجید که در امتحان های آخر سال قبول شده اخمو به خانه می آید و خبر را به بی بی می دهد و بی بی به او می گوید در فکر پیدا کردن کار باشد و ... فیلم سینمایی گوبی به کارگردانی ویلسون کانی بیر، جمعه ساعت 9:00 از شبکه پنج روی آنتن می رود. فیلم سینمایی خاکستری به کارگردانی جو کارناهان، جمعه ساعت 20:45 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

** شبکه شما
فیلم تلویزیونی سپید مثل ستاره به کارگردانی جواد روستایی، پنجشنبه ساعت 23:00 از شبکـه شما پخش خواهد شد. در این فیلم پژمان گودرزی جوان 22 ساله همراه پدر و مادر و خواهرش در یکی از مناطق اعیان نشین تهران زندگی می کند؛ وی با اینکه در یک خانواده مذهبی بزرگ شده به دلیل همنشینی با دوستان ناباب تبدیل به پسری تندخو، بی فکر و بی هدف شده است. او دانشگاه را نیمه کاره رها می کند و ...
مجید حاجی زاده، مجید مشیری، فخرالدین صدیق شریف، فلور نظری، خشایار راد، آرش نوذری، جواد عزتی، افشین سنگ چاپ و وحید شیخ زاده در فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند. فیلم تلویزیونی شریف به کارگردانی قاسم انصاری، جمعه ساعت 13:30از شبکـه شما پخش خواهد شد.
در این فیلم شریف، جوان بلوچ، با ضمانت سلطان، سروان اداره آگاهی، از زندان خارج می شود تا در مراسم تدفین پدرش شرکت کند. شریف به جرم قتل پیروز، برادر قادر و نادر، به زندان افتاده است. اگرچه پدر پیروز از گناه شریف گذشته و او را قصاص نکرده، اما قادر و نادر کماکان قصد انتقام جویی از شریف را دارند.

** شبکه کودک
فیلم سینمایی ارباب لوبیاها به کارگردانی مایک ناواروکی، پنجشنبه ساعت 21:00 از شبکـه کودک پخش خواهد شد. این فیلم، ماجرای پسر کوچکی است که از عمویش یک لوبیای جادویی دریافت می کند. این لوبیا قابلیت عجیبی دارد که باید آن را در راه عاقلانه ای استفاده کند. پسرک راهی سفر می شود. تعدادی جن کوچولو همراه او به راه می افتند که برای استفاده از لوبیا وسوسه اش کنند، ولی پسرک درنهایت آن لوبیا را برای کمک به مردم فقیر در سرزمینی بی آب و علف استفاده می کند. فیلم سینمایی رولی پولی به کارگردانی ران پیتس، جمعه ساعت 21 از شبکه کودک پخش می شود.
ایرنا نوشت: شبکه نمایش هم با فیلم های زیر به استقبال آخر هفته می رود :

فیلم های سینمایی و تلویزیونی امید شجاعت، سوء تفاهم، ستیزه گر، خانم پاتر و آرواره ها 4پنجشبه ساعت 11 ،15 ،16:30 ،21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.
فیلم های سینمایی و تلویزیونی خانم پاتر، همه چیز به باد رفت، تاراج، بزرگ و سامورایی شوندگان جمعه ساعت 11 ،15 ،16:30 ،21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.
برچسب ها: تلویزیون ، دیباچه ، جمعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳