جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش دیباچه ، در این بسته خبری ، به سرعت مرور کوتاهی خواهیم داشت بر مهمترین رخدادهای حوزه تلویزیون ؛ اول از همه هم به سراغ پژمان جمشیدی می رویم.

حضور پیش بینی نشده « پژمان جمشیدی » در کسوت داور مسابقه خنداننده‌شو ۳

مرحله سوم مسابقه «خنداننده‌شو ۳» به دلیل بیماری امیرمهدی ژوله و مشکوک بودن او به سویه اُمیکرون، با اتفاقی پیش‌بینی‌نشده مواجه شده و این داور فعلا در مسابقه حضور نخواهد داشت. دو روز پیش (سه‌شنبه ۵ بهمن)، صفحه اینستاگرام «خندوانه» این خبر را اعلام کرد و نوشت در غیاب ژوله، پژمان جمشیدی، داوری مسابقه را برعهده خواهد داشت. قرار است برنامه اعلام نتایج مرحله دوم «خنداننده‌شو ۳» نیز امشب روی آنتن برود.

اخبار کوتاه تلویزیون و رادیو / حضور پیش بینی نشده  « پژمان جمشیدی » در کسوت داور مسابقه خنداننده‌شو ۳

یکی از امتیازهای «خنداننده‌شو» در فصل سوم، ترکیب داوران آن است. رامبد جوان، حسن معجونی و امیرمهدی ژوله هرکدام از زاویه خاصی اجرای شرکت‌کنندگان را تحلیل و نظرات جالب توجهی را مطرح می‌کنند. از میان این سه داور، امیرمهدی ژوله به عنوان یک نویسنده و به پشتوانه تجربه‌اش در زمینه کمدی، تحلیل‌های‌ تخصصی و درستی از اجراها داشت. او در واکنش به حذف یکی از شرکت‌کننده‌های منتخب‌اش و بیماری ام‌اس یکی از استعدادها نیز احساساتی شد و به طور کلی حضور موثر و جالب توجهی در مسابقه داشته است. طبیعتا غیبت موقتی او در این مرحله از «خنداننده‌شو» بی‌تاثیر نخواهد بود.

پژمان جمشیدی در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته توانایی‌اش را به عنوان بازیگر کمدی بااستعداد ثابت کند و روزهای اوجش را در سینما و تلویزیون سپری می‌کند، اما حضور او در جایگاه داوری یک مسابقه استندآپ با اما و اگرهایی مواجه است. جمشیدی در توضیح دلیل حضورش در «خنداننده‌شو ۳» گفته است که صرفا برای خالی نبودن جایگاه ژوله به «خندوانه» آمده و خودش را در جایگاه داوری نمی‌بیند. در واقع او تلاش کرده همین ابتدا تکلیف اش را با مخاطبان روشن کند و بگوید ادعایی در این زمینه ندارد، اما در هر صورت رای و نظرش به عنوان «داور» تعیین‌کننده خواهد بود. از آن جایی که پژمان جمشیدی تجربه خاصی در زمینه استندآپ و داوری ندارد، انتخاب او به عنوان جایگزین امیرمهدی ژوله سوال‌برانگیز است، اما با همه این‌ها نمی‌توان منکر جذابیت حضور او در مسابقه شد. این بازیگر با فیلم‌های کمدی پرفروش خود و سریال‌هایی مانند «پژمان» و «زیرخاکی»، نزد مخاطبان سینما و تلویزیون تبدیل به چهره محبوبی شده و حضورش در مسابقه برای تماشاگر جالب و کنجکاوی‌برانگیز خواهد بود. باید دید او این‌بار در جایگاه داور «خنداننده‌شو» چه خواهد کرد و چه تحلیل‌هایی از اجرای شرکت‌کنندگان ارائه خواهد داد.

مستند سه کله‌پوک سر از شبکه پنج درمی آورد!

گروه کمدی سه کله‌پوک که کارشان را از تئاتر آغاز کرده و سپس در سینما و تلویزیون ادامه دادند، با این‌که چند بار دچار تغییر در گروه بازیگری شدند، ولی به مدت چند دهه در اوج قرار داشتند. شبکه پنج سیما، در یک مستند، سکانس‌هایی از کمدی کلاسیک «سه‌ کله‌پوک» به کارگردانی برادران فارلی را، روی آنتن خواهد برد.

 مستند تامینی کمدین، ساعت ۲۲ امشب (پنج‌شنبه ۷ بهمن) با پخش سکانس‌هایی جذاب، به سراغ سه کله پوک سینمای کمدی می‌رود.

این مستند، سکانس‌هایی از کمدی کلاسیک «سه‌کله‌پوک» را به کارگردانی برادران فارلی به مدت ۴۵ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان می‌کند.

اخبار کوتاه تلویزیون و رادیو / حضور پیش بینی نشده  « پژمان جمشیدی » در کسوت داور مسابقه خنداننده‌شو ۳

گروه دوست‌داشتنی سه کله‌پوک، یکی از قدرتمندترین‌ها در حوزه کمدی تاریخ سینما هستند که از هنرنمایی آن‌ها چندین سال می‌گذرد، اما طرفداران سه کله‌پوک همچنان با رفتارهای اشتباه و خنده‌دار این سه کمدین شاد می‌شوند.

انتخاب سخت از بین بهترین کمدین ها 

مخاطبان رادیو صبا، این هفته در برنامه «ترین‌ها»، بهترین بازیگر کمدی متولد دهه ۵۰ را از بین سعید آقاخانی، مهران احمدی، بهنام تشکر، محسن تنابنده، یوسف تیموری، امیر جعفری، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، علی صادقی، مجید صالحی، مهران غفوریان، هادی کاظمی، احمد مهرانفر و محمدرضا هدایتی، انتخاب خواهند کرد.

 برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی، هر هفته با هدف معرفی برترین‌های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری، گردشگری، از رادیو صبا پخش می‌شود.

اخبار کوتاه تلویزیون و رادیو / حضور پیش بینی نشده  « پژمان جمشیدی » در کسوت داور مسابقه خنداننده‌شو ۳

این برنامه، روز جمعه هشتم بهمن با موضوع بهترین بازیگرهای مرد کمدی متولد دهه ۵۰ خورشیدی، راهی آنتن می‌شود.

«ترین‌ها» در طول هفته در فضای مجازی، موضوعات مختلفی از جمله ورزش، تفریحات، گردشگری، فضای مجازی و ...را مطرح تا در زمان پخش برنامه به کمک شنوندگان به «ترین‌ها» از نظر مخاطبان برسند.

در فهرست «ترین‌ها»ی این هفته، اسامی بازیگرانی چون سعید آقاخانی، مهران احمدی، بهنام تشکر، محسن تنابنده، یوسف تیموری، امیر جعفری، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، علی صادقی، مجید صالحی، مهران غفوریان، هادی کاظمی، احمد مهرانفر و محمدرضا هدایتی به چشم می‌خورد.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه‌کنندگی نازنین حاج سیف‌اله و اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی‌تبار و صدابرداری رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شود.

خبر خوب برای کودکان دیروز و کودکان امروز !

ایرج طهماسب با یک مجموعه عروسکی جدید، به شبکه نمایش خانگی می‌رود.

 صفحه رسمی نماوا در اینستاگرام اعلام کرد، «ایرج طهماسب، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، پس از چهار سال از آخرین ساخته‌ی خود، با یک مجموعه نمایشی تازه به شبکه نمایش خانگی می‌رود.

اخبار کوتاه تلویزیون و رادیو / حضور پیش بینی نشده  « پژمان جمشیدی » در کسوت داور مسابقه خنداننده‌شو ۳

جدیدترین کار طهماسب در حال گذراندن آخرین مرحله پیش تولید بوده و در روزهای آتی کلید خواهد خورد.

این مجموعه نمایشی با عروسک‌های جدید، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی، برای پخش در بهار ۱۴۰۱ ساخته می‌شود.

نماوا پخش‌کننده اختصاصی این مجموعه خواهد بود.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳