جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۵۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
محمد حسین فرحبخش تهیه کننده فیلم سینمایی  «تکخال» می‌گوید فعلا قصدی برای اکران آنلاین این فیلم سینمایی ندارد چراکه فیلم در زمان اکران فروش خوبی داشت و امیدوار است با باز شدن سینما‌ها به فروش خود ادامه دهد.

تهیه کننده کمدی موزیکال «تکخال» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری دیباچه در پاسخ به این پرسش که باتوجه به وضعیت نامشخص سینما‌ها به واسطه تعطیلی در شرایط قرمز کرونایی آیا برنامه‌ای برای اکران آنلاین این فیلم سینمایی دارد یا نه، مطرح کرد: «تکخال» از جمله فیلم‌های سینمایی بود که در نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینما‌ها رفت. این فیلم ۲ بار در این زمان اکران داشت مخاطب خود را پیدا می‌کرد که سینما‌ها تعطیل شد.
 
مخاطبانی که در شرایط کرونایی به سینما می‌روند، خطری تهدیدشان نمی‌کند | سینما‌ها در صورتی باید بسته باشند که همه کشور تعطیل شود!

وی ادامه داد: فعلا به اکران آنلاین فکر نمی‌کنیم چراکه فیلم در مدت زمانی که اکران شد حدود ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشت و مخاطبان از فیلم راضی بودند که برای ما مهم رضایت مخاطبان است.

تهیه کننده «تکخال» تاکید کرد: امیدوارم هرچه زودتر سینما‌ها باز شوند تا این فیلم دوباره اکران‌های خود را در سراسر کشور خود را از سر بگیرد.

فرحبخش همچنین بیان کرد: فروش فیلم ما در همان چند روزی که اکران شد، خوب بود و حتی اگر ما هم بخواهیم به اکران آنلاین بپیوندیم سینما‌ها نمی‌گذارند چراکه امیدشان به فروش این فیلم سینمایی است.

وی در جواب به این سوال که آیا پروژه جدیدی در دست دارو یا نه، تصریح کرد: فعلا پروژه جدیدی ندارم و منتظر بازگشایی سینما‌ها و فروکش کردن کرونا هستم.

تهیه کننده «تکخال» با اشاره به اینکه تعطیلی سینما‌ها در شرایط کرونا غلط است، گفت: مخاطبانی که در شرایط کرونایی به سینما می‌روند، خطری تهدیدشان نمی‌کند چراکه پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود و تاکنون حتی یک مورد هم گزارش نشده است که کسی از سینما رفتن کرونا گرفته است.

فرحبخش در پایان عنوان کرد: متاسفانه تصمیم‌های غیرمنطقی کارشناسان باعث تعطیلی سینما‌ها شده است. سینما‌ها در صورتی باید بسته باشند که همه کشور تعطیل شود.

فیلم سینمایی «تکخال» تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند.

پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی‌خانی، امیر کربلایی‌زاده، مریم قجر، الهام عقیلی و با حضور یوسف تیموری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان بانوان متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد، ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست.
 
گفت و گو از سپیده شریعت رضوی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳