جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹

به گزارش دیباچه ، داستان جالبی پیش آمده است ؛ اتفاقات ناشی از کرونا هر روز مثل یک سریال طولانی ، یک قصه جدید با خودش به همراه دارد ؛ قصه هایی که با دیدنشان گاه شگفت زده می شوی و گاه  متاسف از پیش آمدن آن .

روزگار غریبی شده است ؛ چه کسی فکرش را می کرد روزی برسد که مثلا بازیگران سینمای ما روبروی یکدیگر انقدر واضح یا به قول سینمایی ها اینچنین فوکوس شده ، به یکدیگر بتازند؛ حالا به راحتی می شود فهمید که سینمای ایران به واقع نه تنها در صنف تهیه کنندگان بلکه به طرز افتضاح تری در صنف بازیگران هم دچار نبود اتحاد است .

جنگ لفظی بین بازیگران بر سر جنجال اخیر « سحر قریشی » | پرویزپرستویی و سام درخشانی در یک طرف ، مهنازافشار و هانیه توسلی در طرفی دیگر

همین چند وقت پیش بود که بر سر چالش رقص امین زندگانی و جنگ لفظی میان او و هانیه توسلی نوشتیم و حالا به فاصله چند هفته ، بر سر توهین سحر قریشی به یک پاکبان زحمت کش ، که منجر به خشم مردم درفضای مجازی شده است ، بین بازیگران هم اتفاقی نادر پیش آمده .

پرویز پرستویی اولین بازیگری بود که روز گذشته با انتشار ویدئویی از سحر قریشی با جملات بسیار تندی به او تاخت ؛ پرستویی در متنی که در اینستاگرام خود منتشر کرد و تا کنون بیش از یک میلیون و پانصد هزار مخاطب داشته است ، ضمن اظهار تاسف این حرکت قریشی نوشت: « بنظرم این خانم باید به اون منطقه مراجعه کنه و رسما پای این پاکبان عزیز و ببوسه و حتی باید حکم کنند ، این خانم یک روز کامل جای این پاکبان کارکنه  تا دیگه عبرت بشه و برای مزاح کردن راه دیگه ای پیدا کنه.

حبیب رضایی ، مهران احمدی ، محمدکارت ، داریوش فرضیایی ، فقیه سلطانی ، سید علی صالحی ، زیباکرمعلی ، ژاله صامتی ، نازنین بیاتی ، محمدحسین مهدویان ، رامین راستاد ، شهرام عبدلی ، قدرت الله ایزدی ( رشید ) ،اتابک نادری ،  از جمله هنرمندانی بودند که پست پرویز پرستویی درباره قریشی را لایک کردند.

بعد از این پست پرستویی ، شاید کمتر کسی باورش می شد که سام درخشانی بی حاشیه و آرام ، اینچنین خشمگین به سحر قریشی بتازد.سام درخشانی با انتشار عکسی از سحر قریشی و با نام بردن مستقیم از او نوشت : دلم بدرد اومد، ای کاش حداقل ، فیلم حرکت زشتت رو بیرون نمیدادی ؛ 

او در ادامه با به کاربردن واژه « هنربند » درباره سحر قریشی می نوسید:

« داستان از اونجایی شروع میشه که آدمای "هنربند" که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون میداره و یادشون میره که کی هستن و کجان و چه جایگاهی دارن؛ ایندفعه  همین جاروی ساده بود، که گرد و خاک رو از روی جامعه ی هنرمندا پاک کرد و حساب هنرمندا رو از هنربندا جدا کرد ... هنرمند خسرو شکیبایی بود، هنرمند پنج تن سینمای ایران(انتظامی،مشایخی،رشیدی،کشاورز و نصیریان) و کسایی هستن که راهشونو ادامه میدن و خودشون رو از مردم میدونن، نه آدمایی که تا ابد لباس هنرمندی واسشون گشاده و به تنشون زار میزنه... به امید روزی که صفحه هنر از ننگ اسم ادمایی که دل مردم رو میشکونن پاک بشه... نصف فحشهایی که جامعه هنری میخوره از سر ندونم کاری و اشتباهات امثال شماست،خانم نسبتاً محترم

میتن ستوده ، رضا بنفشه خواه هم از جمله هنرمندانی بودند که این پست درخشانی را لایک کردند.

پس از این دو واکنش طوفانی هم سحر قریشی با ارسال پستی اینچنین کارش را توجیح کرد که « چون به من می گویند از ایران برو، به کلمه « برو » حساس شدم. هرگز قصد اهانت به او را نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سو تفاهم کوچک نیست.

امیرنوری بازیگر سینما و تلویزیون هم روزگذشته با انتشار ویدئویی با انتقاد از صحبت های پرویزپرستویی و طعنه به او که چرا درباره هر مساله ای پست می گذارد و راجع به هر پدیده ای اظهار نظر می کند انتقاد کرد ؛ او همچنین در این ویدئو از اینکه بازیگران رو در روی هم قرار گرفته اندو بی پروا علیه هم بیانیه صادر می کنند انتقاد کرد .نوری با دفاع تمام قدر از رفتار سحر قریشی ، نوع واکنش این بازیگر زن سینما را صرفا شوخی ساده با لباس پاکبان توصیف کرد .

پس از این اتفاقات مهناز افشار هم در استوری خود به این مساله ورود کرد و از سحر قریشی به دفاع پرداخت که پس از چند دقیقه استوری خود را بدون ذکر دلیلی پاک کرد. 

هانیه توسلی دیگر بازیگری بود که به دفاع از قریشی پرداخت . 

او نوشت: « این همه حمله برای چی بود واقعن؟؟؟؟ کاش عدالت و انصاف داشته باشیم به جای بی رحمی و ریاکاری 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳