جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۰۶۴
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه ،پیشتر درباره پروژه جدید فرزند رسول ملاقلی پور با نام «کتونی زرنگی»  در صدا و سیما اینجا گفتیم ؛ اما امروز یک خبر درباره این پروژه باعث شد تا درباره سریال جدید شبکه سه و حضور بازیگری مثل « امیرحسین صدیق» و نحوه گریمش صحبت زیادی صورت بگیرد. گریمی که البته خیلی هم چیز عجیب و غریبی را به ما نشان نمی دهد اما ظاهرا فضاسازی رسانه ای درباره این خبر باعث شد تا برخی با این تیتر که امیرحسین صدیقی با یک گریم خاص در یک فیلم امنیتی حضور یافته ذهن ها را به مسیری غیرواقعی هدایت کنند؛ این سریال روزهای آخر تصویربرداری خود را سپری می کند و همچنین ساخت موسیقی و جلوه های ویژه آن  به ترتیب توسط فواد سمیعی و حسن نجفی در حال انجام است تا به زودی از نیمه بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما برود.

اخبار کوتاه از تلویزیون | از گریم امنیتی امیرحسین صدیق  تا خبرهای جدید درباره سریال «نون. خ»

در خلاصه داستان این کمدی اجتماعی‌ آمده است: «آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه… ولی نمی‌دونه اگه من ته چاهمi باشم، کفترِ چاهی‌ام، بالاخره می‌پرم!»

خبرهای جدید درباره سریال «نون. خ»

فصل اول سریال «نون. خ» با رضایت نسبی مخاطبان تلویزیون همراه شد ؛ بازی متفاوت سعید آقاخانی و کارگردانی او البته انتظار بیشتری را از این بازیگر خوش نام سینما و تلویزیون کشورمان به همراه داشت اما شاید به دلایل متعددی که یکی از آنها سختگیری های سلیقه ای در بدنه مدیران صدا وسیماست بر کیفیت این سریال تاثیرگذاشت ؛ آقاخانی این روزها در سینما وضعیت کاملا متفاوتی دارد ؛ او بیشتر در فیلم هایی حضور می یابد که از او کاراکتری جدی ، خشن و حتی بعضا  افسرده ساخته است ؛ کاراکتر هایی که هر کدام آن چنان هنرمندانه از سوی او ایفای نقش شده که برایشان یا سیمرغ می گیرد یا کاندید جایزه می شود. آنچه که مسلم است صدا و سیما باید از حضور افرادی مانند آقاخانی ، عطاران ، مدیری ، غفوریان به بهترین شکل بهره ببرد و باعث نشود که مثل الان مخاطبان تلویزیون از حضور عطاران بی بهره باشند.

اخبار کوتاه از تلویزیون | از گریم امنیتی امیرحسین صدیق  تا خبرهای جدید درباره سریال «نون. خ»

تاکنون ۴۰ درصد  از تصویربرداری فصل دوم سریال «نون. خ»  انجام  شده است و گفته می شود ۲۵ قسمت برای شب‌های ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان تلویزیون خواهدشد. 

تهیه کننده «نون. خ» درباره تفاوت های بین فصل اول و دوم این سریال گفته است : در فصل دوم تلاش کردیم به موضوعات مبتلا به استان بیشتر بپردازیم و علاوه بر محصولات کشاورزی آن استان که در فصل یک به آن پرداخته شد، به موضوع مهم زلزله که مردم کرمانشاه با آن درگیر هستند، می‌پردازیم؛ ضمن آنکه تلاش شده آیین و رسوم اقوام کرد و منطقه غرب کشور را با جزئیات به تصویر بکشیم که سایر نقاط کشور از این زیبایی ها، ظرفیت ها و جذابیت ها لذت ببرند.

فرجی به همکاری و مساعدت مردم و مسئولان استان های کردستان و کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: همه عزیزان این استان ها به ما خیلی کمک کردند و شرایط خوبی را برای تولید سریال فراهم آوردند و واقعاً مرام پهلوانی خودشان را به اثبات رساندند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳