شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

به گزارش دیباچه ، هر روز که از خواب بیدار می شوی یک اتفاق یک تصمیم، همه معادلات ذهن ها را به هم می ریزد ؛ سقوط هواپیما ، سیل  و ... موضوعات مهمی هستند که باعث می شود بسیاری از اتفاق های شادی که قرار است در یک روز خاص پیش بیاید ، با اندوه مردم مواجه بشود و هنرمند و غیر هنرمند در یک شرایط دشوار قرار بگیرد که حال چگونه می تواند از شادی و لبخند زدن بگوید وقتی که  اکثریت مردم کشورمان در غمی بزرگ هستند؛ همین می شود که کیمیایی از حضور در جشنواره فیلم فجر انصراف می دهد ، تئاترهای مختلفی اجرا نمی شود،  برنامه های فرهنگی کوچک تر کنسل می شوند و جشنواره هایی که تا چند روز دیگر آغاز به کار می کنند با یک بحران عاطفی مواجه شده اند؛ حال در چنین شرایطی اگر خبر برسد که مثلا علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی کنسرت های خود را در دی ماه لغو کرده ، خیلی جای تعجب ندارد و شاید دیگر خواننده ها هم که در دی ماه و بهمن ماه اجرای کنسرت دارند ، تصمیم بگیرند ، مثل علیرضا قربانی اجرای برنامه های خود را به ماه های آینده موکول کنند که قدری فضای سنگین این روزها آرام تر شود. 

تصمیم جنجالی علیرضا قریانی

لغو اجرای کنسرت علیرضا قربانی در حالی رخ می‌دهد که قرار بود سانس‌های تمدیدی پروژه «با من بخوان» پس از ۴۳ اجرا در نیمه اول امسال در تهران، روزهای ۲۶ و ۲۷ دی در تالار وزارت کشور برگزار شود.

علیرضا قربانی با اعلام این خبر، در بخشی از یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده، نوشته است: «بیان آن‌چه در این روزها بر جان و جهان ما ایرانیان گذشته است، با بضاعت واژه‌ها حتی در شعر نمی‌گنجد. چگونه شرح بیان باید داد اندوه مادران و پدران داغدار، همسران دل سوخته، فرزندان بی‌پناه و مهم‌تر مام میهن را که اینچنین به عزای فرزندان رعنای خود نشسته است. چه عشق‌ها، چه دانایی‌ها و چه جوان‌هایی که اسطوره شدند، پیش از به ثمر نشستن. مگر می‌شود دید و دم بر نیاورد ...»

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳