جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ : ۱۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
حملات مجدد « رابرت دنیرو » به « ترامپ » اینبار در حضور « مایکل مور »

به گزارش دیباچه، رابرت دنیرو هنرپیشه افسانه ای سینمای هالیوود  که به جز بازیگری تا کنون کارگردانی و تهیه کنندگی را نیز تجربه کرده است این روزها در سن 76 سالگی همچنان سرحال و استوار درباره مسائل سیاسی و اجتماعی نیز اظهار نظر می کند؛ اظهار نظرهایی که بعضا آنچنان تند هستند که به سرعت مورد توجه مردم قرار می گیرد.مثل نظرات تند اش درباره رئیس جمهور فعلی آمریکا؛ او از همان ابتدای شروع انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 شروع به مخالف با ترامپ کرد و با نظرات صریح و جنجالی خود نسبت به عواقب انتخاب چنین فردی بر مسند ریاست جمهوری آمریکا هشدار داده بود.

 

رئیس جمهور شبیه یک دیوانه است | ننگ بر جمهوری خواهان!

او همین چند ماه پیش در نظراتی جدی تر  در فستیوال لندن  رئیس جمهور آمریکا  را « بازیکن کثیف»  خواند . او گفته بود:  رئیس جمهور آمریکا، یک «بازیکن کثیف» است که تلاش می‌کند موسسات را نابود کند تا خودش را نجات دهد. 

بازیگر فیلم « مرد ایرلندی » همچنین در مصاحبه  با روزنامه گاردین  « ترامپ » را یک رئیس جمهور گانگستر   و فاقد شرافت معرفی کرد.

اما دنیرو در ماه های اخیر،بحث استیضاح ترامپ را دستمایه حرفهای جدی تر خود قرار داد و با کنایه ای تند گفت: بی صبرانه منتظر هستم او را در زندان ببینم.

حالا دنیرو در جدیدترین اظهار نظر خود آن هم در شرایطی که فیلم « مرد ایرلندی » با بازی بی نظیر او بسیار مورد توجه علاقه مندان به نقش آفرینی های او و منتقدان سینمایی قرار گرفته در نشست پادکستی با مایکل مور حضور یافت و در سخنانی گفت:

معتقد هستم با این دولت، با این رئیس جمهور، به نوعی در یک رابطه سوء‌استفاده‌گرانه هستی. سردرگم هستی و  متوجه اتفاقات نمی شوی. احساس امنیت نمی‌کنی، رئیس جمهور شبیه یک دیوانه است و هیچ کاری نمی‌کند که ما بتوانیم به آن اعتماد کنیم یا حتی فکر کنیم نیت خوبی دارد. او هیچ نیت خوبی ندارد. وظیفه یک نفر به عنوان رئیس جمهور این است که کاری کند که مردم حسی خوب و مثبت داشته باشند. حتی بخواهم روشن‌تر بگویم مسئولیت یک رئیس جمهور این است. اما او هیچکدام از این‌ها را ندارد و همه ما هم می‌دانیم.

او ادامه می دهد : نمی توانم جمهوری‌خواهان را درک کنم  که با ترامپ در یک خط قرار گرفته‌اند و این یک وضعیت ننگ‌آور  است ، در واقع این وضعیت بیشتر از بی‌آبرویی است، ننگ بر همه آنها ، شرم برهمه آنها.

باید دید ترامپ رئیس جمهور آمریکا که علاقه بسیار زیاد و عجیبی به توئیتر دارد آیا باز هم جواب دنیرو را می دهد یا بی تفاوت  از کنار حرف های او رد می شود.؟

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳