شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۹۹۳۷
تاریخ انتشار : ۳۱ : ۱۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸
آرش ظلی‌پور مجری جنجالی تلویزیون در گفت و گو با دیباچه مطرح کرد:
«آرش ظلی‌پور» با اشاره به اینکه بیش از یک سال از تلویزیون دور بوده تأکید کرد که طی چهار ماه گذشته پیشنهادات بسیاری داشته که می‌توانست زودتر به تلویزیون بازگردد و با پیشنهاد‌های بسیاری مواجه بوده که در نهایت با برنامه‌ای ورزشی به تلویزیون برگشته است.
آرش ظلی‌پور مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار دیباچه اظهار داشت: بیش از یک سال از تلویزیون دور بودم که خوشبختانه با رفع مشکلات پیش آمده با برنامه‌ای که مربوط به تخصص من می‌شود به تلویزیون برگشتم. پیش‌تر در اولین برنامه «ورزش از نگاه دو» نیز گفته‌ام که اگر من در هیچ چیز ادعایی نداشته باشم در ورزش و فوتبال مدعی هستم و بیش از ۲۲ سال است که در رسانه مشغول کار هستم و سال‌های بسیاری از آن را به عنوان کارشناس فوتبال، روزنامه‌نگار و سردبیر چند روزنامه ورزشی فعالیت داشته‌ام.
 
زودتر از این می‌توانستم به تلویزیون برگردم | پیشنهاد یک برنامه ورزشی برایم بسیار جذاب بود!
 
ظلی‌پور تصریح کرد: من با اولین پیشنهاد و اتفاق به تلویزیون برنگشتم، پیشنهادات بسیاری به من شد و من می‌توانستم حتی خیلی زودتر از این مدت به تلویزیون برگردم، اما قصد من این بود که با برنامه‌ای خوب، مهم و تأثیرگذار در تلویزیون کارم را ادامه دهم. در چهار ماه اخیر برنامه‌های بسیاری به من پیشنهاد شد، اما پیشنهاد یک برنامه ورزشی با توجه به سابقه‌ای که داشتم برای من بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز بود.
او افزود: حدود ۱۲ سال قبل من برای اولین بار با برنامه «ورزش از نگاه دو» توسط جهانگیر کوثری وارد تلویزیون شدم و حالا پس از ۱۲ سال روی همان صندلی در همان استودیویی که کارم را شروع کردم قرار گرفتم و فکر می‌کنم این اتفاق برای هر کس جذاب باشد. مسئولان برای بازگشت به تلویزیون از من حمایت کردند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حمایت مدیران و مسئولان تلویزیون ادامه داشته باشد برنامه «ورزش از نگاه دو» یک برنامه تأثیرگذار خواهد بود.
این مجری تلویزیون در ادامه گفت: قرار نیست که ما با این برنامه جای برنامه دیگری را بگیریم، اما «ورزش از نگاه دو» به خودی خود یک برند مطرح و یک برنامه باسابقه و مهم است که علاقه‌مندان به ورزش با آن آشنا هستند. این برنامه ۴۳ سال قدمت دارد و قدیمی‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون است که قصد ما حفظ اعتبار و البته بالاتر رفتن کیفیت آن است.
ظلی‌پور در ادامه از دیگر فعالیت‌هایش گفت و اظهار داشت: در همه این سال‌ها که فعالیت داشتم ارتباطی با سینما برقرار کردم و برنامه قبلی من نیز صرفاً یک برنامه در ارتباط با هنرمندان بود. در حال حاضر به قرار گرفتن در مقابل دوربین فکر می‌کنم و احتمالاً به زودی وارد عرصه بازیگری شوم که البته هنوز نمی‌توان درباره این موضوع بیشتر صحبت کنم.
منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳