جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۰۹۹
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۳ - ۲۴ آبان ۱۳۹۵
تهیه کننده امین بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با دیباچه:
تهیه کننده سینمای ایران گفت: بانک پاسارگاد می‌توانست حامی بسیار خوبی برای سینما باشد چرا که در حوزه هنرهای تجسمی تبدیل به موزه شد و مناسبت های مالی هنرمندان در آن حوزه بهتر شد. اگر در این شرایط اقتصادی سینما بانک به سینما و تولیدات کمک میکرد بد بود؟ هرجایی که بانک در سینما سرمایه گذاری کرد برخی رسانه‌ها به فکر ضربه زدن بودند.
جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینمایی دیباچه در خصوص ورود بانک ها و سرمایه گذاری آن ها در برخی تولیدات سینما گفت: بانک پاسارگاد بعد از فیلم «جدایی نادر از سیمین» به این نتیجه رسید که شرایط و هدف تبلیغی خود را نسبت به بانک تغییر دهد و حامی هنر و هنرمندان باشد که در سینما وقتی سرمایه گذاری را شروع کرد و کنار ان تبلیغ خود را نیز انجام داد.

بانک پاسارگاد میتوانست حامی خوبی برای سینما باشد/ کسی که قصد کمک دارد را خراب نکنیم

وی افزود: بعد از این اتفاق ما گفتیم با بانک پاسارگاد همکاری میکنیم و موجی در سینما ایجاد خواهیم کرد و حتی چندین جشنواره طراحی کردیم که به یک باره در جشنواره سی و سوم فجر برخی رسانه ها ماجرا را مستهجن کردند و لحظه ای که این موج آغاز شد فیلم هایی در حال مصوب شدن بود و طبیعتا جلوی همه این فیلم ها گرفته شد و بانک گفت چرا باید به سینما کمک کنم در حالی که بانک معتقد بود تنها به سینما کمک میکند و حاضر مقابل ضرباتی که برخی خبرگزاری های سینمایی به بانک میزنند بایستد.

نوروزبیگی تاکید کرد: بانک شورای فیلمنامه‌ای داشت که فیلمنامه‌ها را مصوب و می‌ساختند البته با بودجه‌ای که مصوب است و بانک با فیلمی که برای آقای حجازی ساخت حدود 6 فیلم دیگر از کنار سرمایه آن تولید کرد.

این تهیه کننده گفت: بانک پاسارگاد می‌توانست حامی بسیار خوبی برای سینما باشد چرا که در حوزه هنرهای تجسمی تبدیل به موزه شد و مناسبت های مالی هنرمندان در آن حوزه بهتر شد. اگر در این شرایط اقتصادی سینما بانک به سینما و تولیدات کمک میکرد بد بود؟ هرجایی که بانک در سینما سرمایه گذاری کرد برخی رسانه‌ها به فکر ضربه زدن بودند.

وی با اشاره به بابک زنجانی خاطرنشان کرد: من مسئله بابک زنجانی را ندارم چون ایشان یک ورودی اشتباه بود و مسئله‌اش مسئله فرهنگی هنری نبود. آیا کسی که قصد کمک دارد باید به او بگوییم آقازاده طلا؟ چرا باید آن فردی که به صنعت سینما قصد کمک کردن دارد را خراب کنیم. مسئله سینما اینکه چه کسی به آمریکا رفته و برگشته نیست بلکه سینما مسئله‌اش تولید و عرضه خوب است. حریم خصوصی افراد را به وسط داستان می‌کشند که این خیلی بد است در صورتی که همین فرد در سینمای ورشکسته سینمای ما سرمایه گذاری کرده است و باید او را حفظ کنیم.

به گزارش دیباچه، پس از برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سال 93 و حضور فیلم هایی از جمله «مرگ ماهی» ، «بهمن» و ...که با حمایت بانک پاسارگاد تولید شده بود برخی رسانه ها نسبت به این اقدام بانک پاسارگاد موضع گیری هایی سختی نشان دادند که همین دلیل باعث شد تا بانک پاسارگاد حمایت خود را از سیما منتفی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار