چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 08 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۰

رضا فیاضی گفت: در سال های گذشته سریال های " قصه های تا به تا " و " دنیای شیرین" برای بچه ها خاطره ساختند اما الان به جز خاله , عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه ها وجود ندارد.

رضا فیاضی بازیگر , نویسنده و کارگردان درخصوص تازه ترین فعالیت خود در گفت و گو با خبرنگار دیباچه گفت: من درسریالی به نام "سایه های رعنا" به کارگردانی داریوش جهانگیری  و تهیه کنندگی علی خانی و در کنار هنرمندانی همچون محمود پاک نیت , مَهوَش صبرکن و چندی از بازیگران بازی می کنم.قصه این سریال اجتماعی بسیار جذاب است.

الان به جز خاله، عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه‌ها وجود ندارد |: چند بار من و مجید قناد طرح‌هایی ارائه دادیم گفتند کو اسپانسرتان؟

« فیاضی » درخصوص فعالیت خود در جزیره کیش بیان کرد : تقریبا پنج سال پیش بعد از اجرای نمایش "پدر یک دقیقه ای" در تالار هنر شرایطی ایجاد شد که در کیش زندگی کنم , آنجا کتاب فروشی و موسسه آموزشی به راه انداختم ,تدریس می کردم و یک سالن نمایشی کوچک عروسکی ایجاد کردم که با شیوع ویروس کرونا وضعیت ما هم بهم ریخت و همه تعطیل شدند , ناچار به تهران بازگشتم اما در حال حاضر بین تهران و کیش در رفت و آمد هستم زیرا کتاب فروشی ما در جزیره کیش همچنان دایر است. بعد از بازگشت به تهران در چند سریال از جمله سریال "جزر و مد" بازی و در حال حاضر قراردادی برای بازی در "خانواده خوشنام" دارم. البته در این سال ها بیشتر کارهای ادبی هم انجام داده ام.

الان به جز خاله، عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه‌ها وجود ندارد |: چند بار من و مجید قناد طرح‌هایی ارائه دادیم گفتند کو اسپانسرتان؟

بازیگر نقش «جمال آقا جمالی» با اشاره به جدی نگرفتن تئاتر و سینمای کودک و نوجوان اظهار داشت: زمانی که اتفاقی برای تئاتر کودک و نوجوان نمی افتد , دل آدم به درد می آید, این فاجعه است.البته خانواده ها هم از تئاتر و فیلم های کودک استقبالی ندارند و تعداد کمی به تماشای نمایش های کودک می نشینند به همین دلیل در بیشتر کارهای سینمایی و تلویزیونی شاهد رکود عجیب و غریبی هستم. متاسفانه تئاتر و فیلم در زمینه کودک جدی گرفته نمی شود . در سال های گذشته سریال های " قصه های تا به تا" و " دنیای شیرین" برای بچه ها خاطره ساختند اما الان به جز خاله , عمه و عمو که ماندگار هم نیستند چیزی برای بچه ها وجود ندارد.

او خاطرنشان کرد : چند بار من و مجید قناد طرح هایی ارائه دادیم و حتی بسیار اذیت شدیم و درنهایت هم گفتند باید اسپانسر داشته باشید اما ما اسپانسری نداشتیم. تمام وجودم پَر می کشد که کاری برای بچه ها انجام دهم.سابقه ما و دوستان دیگر نشان می دهد که وقت و عمر خود را برای کار کودک گذاشتیم و چه اشکال دارد دوباره همان اتفاق بیفتد و یک سریال خوب برای کودکان ساخته شود که در ذهن ها بماند.

'tگفتگو از : مینا قنبری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳