جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
روزهای آخر بهمن ماه را با دیدن چه نمایش هایی به پایان ببریم؟

به گزارش خبرنگار تئاتر پایگاه خبری دیباچه، در دهه آخر بهمن ماه، تماشاخانه های تهران میزبان نمایش های متنوعی هستند که مخاطبان می توانند بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند، به تماشا بنشینند و لذت ببرند. گفتنی است برخی از نمایش ها تازه به روی صحنه رفته اند و برخی دیگر روزهای آخر اجرا را سپری می کنند.

از نمایش های روی صحنه پایتخت چه خبر؟

تئاترشهر

سالن اصلی

نمایش «ترن» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ با بازی: امیر جعفری، مهراوه شریفی نیا، نسیم ادبی، نادر برهانی مرند، سید علی صالحی، حسین سلیمانی، بهرنگ علوی، مجید رحمتی، وحید آقاپور، علی عامل هاشمی، سیاوش جامع، آذین نظری، باران شادی پور در آن بازی می کنند. این نمایش هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت19:30 در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می شود و تا دوشنبه 28 اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است.

سالن قشقایی

نمایش «مانوس» به نویسندگی لیلا حکمت نیا و کیوان سررشته به کارگردانی نازنین سهامی زاده که احسان بیات فر، ابراهیم عزیزی، السا فیروزآذر، احسان کرمی، صبا گرگین پور، حمیدرضا محمدی، نسرین نکیسا، نرگس نیک سیرت در آن بازی می کنند. این نمایش هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت20:00 در سالن قشقایی تئاتر شهر اجرا می شود و تا دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است.

سالن سایه

نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی با بازی امیر ادیب، امیر اکبری، محمد بکائیان، مارال جعفرقلی‌زاده، فروغ جعفری، مریم حیدری، سارا خوبان، یاسمن‌دخت دباغ، کیسان دیباج، محمدرضا ذوالفقاری، پیام رحیمی، پوریا رستمی، محسن زین‌العابدین و... این اثر نمایشی تا دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵به روی صحنه است. هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سایه تئاترشهر به روی صحنه می رود.

نمایش «هام» به نویسندگی و کارگردانی عباس عبدالله زاده با بازی سروش طاهری، آرزو نبوت، مانلی حسین پور، حسین شفیعی، میر نادر مظلومی، حسین پورکریمی، روزبه حصاری، شادی امیری، هدیه آزاده، احمد داوی، افشین غیاثی، زهره بختیاری، مژگان حسین زاه، عرفان حق روستا. این اثر نمایشی سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است. هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 20:۳۰ در سالن سایه تئاترشهر به روی صحنه می رود.

سالن قشقایی

نمایش «شلتر» به نویسندگی و کارگردانی امین میری بازی الناز اسمعیل زادگان، بهار اعتماد، سمیرا اکبری، سارا بانکی، بهنوش پات، ساناز پوردشتی، ستاره جباری، خدیجه حسانی، ساجده حمیدی و ... هر روز رأس ساعت 20:00 در سالن قشقایی به روی صحنه می رود و اجرای آن تا چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

سالن چهارسو

نمایش « دکتر استوکمان (دشمن مردم)» نوشته هنریک ایبسن به کارگردانی علی پویان با بازی: ایوب آقاخانی، بهرام ابراهیمی، جلیل فرجاد، عباس شادروان، نورالدین جوادیان، کوروش زارعی، علی عبادت طلب، بابک قادری، مارال فرجاد، السا فیروز آذر، نادیا فرجی، نرگس نیک سیرت، اصغر همت. تا جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵هر روز رأس ساعت 20:00 در سالن چهارسو به روی صحنه می رود و اجرای آن تا چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

مجموعه تئاتر شهر در چهارراه ولیعصر(عج) واقع شده است علاقمندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های ۶۶۴۶۰۵۹۲تماس بگیرند.


تماشاخانه ایرانشهر


سالن استاد ناظر زاده کرمانی

نمایش «کابوس حضرت اشرف» به نویسندگی و کارگردانی حسین پاکدل با بازی حمیدرضا نعیمی، آرش فلاحت پیشه، بهنام شرفی، محمد صادق ملک، سوده شرحی، مهدی پاکدل، عاطفه رضوی، نیکی مظفری، صالح لواسانی، مجتبی بابایی فرد، امیرکاوه آهنین جان، کورش تهامی که تا دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است. این نمایش، هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 19:30اجرا می شود.

سالن استاد انتظامی

نمایش« کمدی الهی جلد چهارم» نوشته سیاوش پاکراه به کارگردانی کارگردان: محمد جواد طاهری با بازی: عامر مسافر آستانه، میلاد فرج زاده، شهاب مهربان، مریم نقیبی هر روز رأس ساعت 20:00 در سالن استاد انتظامی به روی صحنه می رود و اجرای آن تا دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

نمایش « ماما یرما» به نویسندگی و کارگردان: فرزین نوبرانی با بازی: بی تا عزیز اقلی، امیر فراهانی، عباس علیرضا، فرزاد برهمن، ملینا قدیمی، سهیل قناعتی، مرسانا حسین خانیهر روز رأس ساعت 18:15 در سالن انتظامی اجرا می شود و تا تا دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است.

نمایش «نسبیت خاص» نوشته: بهار کاتوزی به کارگردان سمانه زندی نژاد با بازی بهار کاتوزی. این نمایش هر روز رأس ساعت17:15 در سالن انتظامی به روی صحنه می رود و اجرای آن تا سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

سالن استاد سمندریان

نمایش «خانه ای در انتهای خیابان بهار» به نویسندگی و ندا هنگامی با بازی لیندا کیانی، نازنین بیاتی، مهسا ایرج پور، شیرین اسماعیلی، معصومه رحمانی. این نمایش هر روز رأس ساعت20:00 در سالن سمندریان به روی صحنه می رود و اجرای آن تا سه‌شنبه دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

گفتنی است تماشاخانه ایرانشهر در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، جنب خانه هنرمندان واقع شده است.


سالن حافظ

نمایش «شعله 2» به نویسندگی و کارگردانی: ایمان افشاریان با بازی: مسعود میرطاهری، حمید رحیمی، سپهر گودرزی، محمد پویا، سیاوش میری، ‌ مهران شجاع، محمدرضاآل‌طاها، حامد ابریشمی. این نمایش که هر روز رأس ساعت20:15 در سالن حافظ اجرا می شود و تا شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است.

سالن حافظ در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت واقع شده است.


تالار مولوی

نمایش «گالیله» نوشته برتولت برشت به کارگردانی نازنین زهرا رفیعی با بازی مینا رمضانی، کیوان محمدی، آوا متوقع، سپیده علیزاده، بی‌تا مهدی زاده، راشین دیدنده، سحر کشتکارابنی در آن ایفای نقش می کنند. این نمایش که تهیه کننده آن سجاد افشاریان است هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 20:30 به روی صحنه می رود و اجرای آن تا یتا جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ادامه خواهد داشت.

نمایش «تعطیلات آخر هفته» به نویسندگی زین العابدین تقی پور و محمدرضا ارکان به کارگردانی محمد رضا آزاد فرد با بازی علی اکبر احمد آخوندی، زین العابدین تقی پور، سید امیر محمد احمدی، محمدرضا ارکان، مرتضی اسلامی، مسعود غزنچایی. این نمایش رأس ساعت18:00 اجرا می شود و تا جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است.

تالار مولوی درخیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، جنب کلینیک دانشگاه تهران،واقع شده است و علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند با شماره ۶۶۴۱۹۸۵۰ تماس بگیرند.


تئاتر باران

نمایش «مافیا» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند با بازی نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاجمیر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان. این نمایش تا جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 21:00 است.

نمایش « درخت سیب گناهکار نیست» نوشته سعید آلبوعبادی به کارگردانی روناک قاسمی با بازی پردیس منوچهری، علیرضا لبیبیان، میلاد آریافر، روناک قاسمی، امین اسکندریان. این اثر نمایشی تا چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 17:00 است.

نمایش « برای کلاه آهنی ها» به نویسندگی و کارگردانی پژمان عبدی با بازی محمد‌علی حسینعلی پور، میثاق زارع، پژمان عبدی، مهتاب شیروانی. این اثر نمایشی تا جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 19:00 است.

تئاتر باران در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ واقع شده است و علاقمندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های ۶۶۱۷۶۸۲۵، ۶۶۱۷۶۸۱۲ تماس بگیرند.


تماشاخانه مشایخی

نمایش « مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» نوشته آتیلا پسیانی به کارگردان بهنام زینعلی با بازی ترلان پروانه، وحید خراطها، رامین محمدی، هانیه کریمی، عاطفه جلالی، بهنوش مرادی، مهسا منفرد، محمد مردی، بهنام زینعلی، باحضور ویدئویی حمیدرضا صدر. این نمایش تا جمعه ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن ۱۷:۱۵ است.

نمایش « عشق به دیکتاتورها کمک نمی کند» به نویسندگی آرام محضری و کارگردانی هانی صالحی با بازی سیاوش قاسمی، رسول قادری، مریم ورچندی، یلدا احمدیان و هانی صالحی. این نمایش تا سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 20:30 است.

نمایش « دستت را به من بده» به نویسندگی، کارگردانی بازیگر ی آریان رضائی نمایش تا شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵به روی صحنه است و ساعت اجرای آن 19:00است.


تماشاخانه مشایخی در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ واقع است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن های ۶۶۹۷۹۴۶۸، ۶۶۹۷۹۴۷۵ تماس بگیرند


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار