جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۴۵ : ۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
شهرزاد کمالزاده گفت: در دو نقش متفاوت در دو مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» و «آرام می گیریم» به تازگی ایفای نقش کرده ام که امیدوارم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شوند.

 

دیباچه - شهرزاد کمالزاده

شهرزاد کمالزاده بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: به تازگی بازی در مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» را به پایان رسانده ام. در این مجموعه در نقشی نسبتاْ متفاوت با سایر نقش هایی که تا امروز ایفا کرده ام ظاهر شدم.

کمالزاده خاطرنشان کرد: در این مجموعه تلویزیونی نقش زنی را ایفا می کنم که در بخش نوزادان یک بیمارستان کار می کند اما خودش بچه دار نمی شود. در همین راستا اتفاقاتی می افتد که قصه کلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه افزود: «در قصه ها زندگی می کنند» دارای قصه ای خوب و جذاب است. از دلایل حضورم در این مجموعه می توان به آشنایی قبلی که با داوود بیدل داشتم اشاره کرد. پیش از این تجربه ای خوب با وی در فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» داشتم که به همکاری دوباره با این کارگردان علاقه مند بودم و با توجه به قصه خوبی که این سریال داشت و گروه خوبی که با هم همکاری می کردند به بازی در این مجموعه ترغیب شدم.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی در مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی نیز ایفای نقش می کنم که تا امروز یک سوم از نقشی را که در این سریال دارم ایفا کرده ام.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «روزگار قریب» افزود: در این مجموعه که بسیار پر بازیگر است و من حضور چندان پر رنگی ندارم نقش دختری را ایفا می کنم که از قهرمانان دو و میدانی است اما قربانی مواد مخدر شده است.

کمالزاده اظهار داشت: «آرام می گیریم» اثری پر بازیگر است که در کل مجموعه کاراکترهای بسیاری وجود دارند و به همین دلیل نقش من نیز چندان طولانی نیست.

وی افزود: نقش متفاوتی که برای من در نظر گرفته شد و عوامل و بازیگران خوب باعث شدند که در سریال «آرام می گیریم» حضور داشته باشم. وقتی قصه نقشی که برای من در نظر گرفته شده بود را خواندم با آن ارتباط خوبی برقرار کردم.

این بازیگر در ادامه خاطرنشان کرد: نسبت به سالهای گذشته با وجود اینکه این روزها در دو سریال ایفای نقش کرده ام باید بگویم تولیدات خیلی کم شده و بیکاری گریبانگیر ۸۰ درصد بازیگران تلویزیون شده است. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا مسئولان با نگاهی عمیق تر به مشکلات، در جهت رفع آن ها تلاش کنند چرا که بسیاری از هنرمندان ما امروز در هر لحاظ به دلیل بیکاری تحت فشار هستند و امیدوارم در آینده شاهد تولیدات بیشتر باشیم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار