سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
در سالن‌های خصوصی تئاتر تهران در هفته پایانی تیرماه چه خبر است؟
دیباچه: در این هفته، شاهد اجرای نمایش‌ها به نفع کودکان کار ر تماشاخانه‌های ارغنون و بازیگاه هستیم

دیباچه- کودکان کار (0)

به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه؛ از امروز؛ یک‌شنبه بیست‌هفتم تیرماه دورجدید اجراهای تئاتر در سالن‌های خصوصی تئاتر تهران آغاز می‌شود. در این گزارش به معرفی برنامه‌های مرتبط با حوزه تئاتر از یک‌شنبه بیست‌هفتم تیرماه لغایت شنبه، دوم مردادماه پرداخته‌ایم

نیمی از اجراهای پورآذری سولدآوت شدند

حمید پورآذری نمایش «هنگامی که ...» نوشته نشمینه نوروزی را در سالن تازه تاسیس خانه امید مهر وابسته به  بنیاد امید مهر روی صحنه می برد. این اثر، جدیدترین تولید گروه تئاتر «پاپتی ها» است که از روز یک‌شنبه ۲۰ تیرماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا جمعه یکم مردادماه روی صحنه باقی می‌ماند. این نمایش که در یک نوبت، ساعت 19 اجرا می‌شد، از روز جمعه، 25 تیرماه در دو نوبت، 17 و 19 روی صحنه می‌رود و اگر «هنگامی که ...» تمدید نشود، تنها شش اجرای این نمایش باقی مانده است. البته اجراهای این نمایش در ساعت 19، همگی به پایان رسیده‌اند و تنها جراهای ساعت 17 این نمایش  باقی مانده است.

نازیلا احمدی، زهرا امینی، لیما باقری، حکیمه جعفری، فاطمه جعفری، سارا رضایی، فرحناز سبزواری، شادی شهریاری احمدی، ام البنین صادقی، مهدیه غلام‌علیزاده، نادیا غلامی، سمیه کریمی و زهرا موسوی‌مهر بازی می‌کنند.

بلیت «هنگامی‌که…» ۲۵هزار تومان است

تمدید یک نمایش و آغاز اجرای دو تئاتر دیگر

تماشاخانه باران در هفته پیش‌رو میزبان سه نمایش است.

نمایش کمدی «افسانه ببر» نوشته داریوفو و با کارگردانی هادی عامل‌هاشمی که از ۱۵اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را در تماشاخانه باران آغاز کرده است و یک‌بار به دلیل مصدومیت تک بازیگر نمایش؛ هدایت هاشمی، متوقف شده بود، تا روز جمعه؛ یکم مردادماه در دو نوبت، ساعت 21 و ۲۲:۱۵ اجرا می‌شود.برای این اثر بلیت ۲۰هزار تومانی ارائه می‌شود.

اما از امروز، یک‌شنبه 27 تیرماه، ساعت 19 نمایش«آنتیگنه؟» در تماشاخانه باران اجراهای خود را آغاز می‌کند. نمایشنامه «آنتیگنه؟» را حمیدرضا هدایتی بر اساس تریلوژی «افسانه‌های تبای» اثر سوفوکل نوشته است و خود اوکارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. این نمایش تا روز پنج‌شنبه 28 مردادماه روی صحنه این تماشاخانه باقی می‌ماند.حمید رضا بوسعدی، شفق خانی، ارشیا زرین، بابک قادری، بهداد قادری، مریم قربانیان، حمید رضا هدایتی و ... در این نمایش 60 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش، 25 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اما از روز دوشنبه، 28 تیرماه ساعت 17، «شاه اوبو» نوشته احسان زیورعالم و طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه به تماشاخانه باران می‌آید.این نمایش که به مدت 60دقیقه اجرا می‌شود، کاری از گروه تئاتر «حاشیه بزرگراه» است و خشایار قرچه، ایمان اصفهانی، حسام افسری، فرزانه سلحشور و مصطفی ولی‌پور در آن بازی می‌کنند.این اثر نیز با بلیت 20 هزار تومانی ارائه می‌شود.

جمع ضمایر در مشایخی!

از پانزدهم تیرماه، مشایخی میزبان نمایش «من، تو، ما، شما» راضیه رفیع‌زاده شده است. زمان اجرای این اثر ساعت ۲۰ است و تا ۳۱ تیرماه این اثر روی صحنه خواهد ماند.زهرا هاشمی، ناصر ناصحی‌فر، فاطمه نافعی، پروین جهانشاهی، مریم میرزاجانی، طاهره یعقوبی، ربابه هاشمی و … در این نمایش ۴۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.بهای بلیت «من، تو، ما، شما» ۱۵هزار تومان است.

دو کوشکی در تئاتر مستقل

نمایش «دکلره» اثر مهدی کوشکی که از يكشنبه ۱۶ خردادماه به تئاتر مستقل تهران آمده است. این اثر که تا جمعه، 25 تیرماه تمدید شده بود، بار دیگر تمدید شد. این نمایش و تا سه‌شنبه؛ 29 تیرماه ساعت ۲۱:۳۰ به اجراهای خود ادامه می‌دهد.ستاره پسیانی، لیلی رشیدی، صحرا فتحی و نوید محمدزاده در این نمایش یک ساعته به ایفای نقش می‌پردازند.برای این اثر بلیت‌های ۲۵، ۳۰ و ۳۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. ظرفیت سالن برای اجراهای این نمایش تقریبا به پایان رسیده است اما هنوز بلیت‌های خترج از ظرفیت این نمایش باقی مانده است.

تئاتر مستقل تهران از یک‌شنبه 27 تیرماه میزبان نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر و با طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی می‌شود. این نمایش تا 27 مردادماه ساعت ۱۹:۱۵، در این سالن باقی می‌ماند.آزاده صمدی، محمد صادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل‌افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی در این نمایش 80 دقیقه‌ای بازی می‌کنند

ارغنون به یاری انجمن حمایت از کودکان کار می‌آید

در هفته پیش‌رو، سالن ارغنون با چهار نمایش و یک اجراخوانی پذیرای مخاطبان تئاتر است.

این تماشخانه از چهارشنبه، ۲۳ تیرماه میزبان نمایشی به نام «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرم‌شیر و با کارگردانی نگین ضیایی شده است. این اثر به مدت یک ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ارغنون روی صحنه می‌رود.الهه جعفری، هدیه حسینی‌نژاد، صفورا خوش‌طینت، لادن رسول‌‍‌‌‌‌‌زاده، هدیه رنجبر و مرجان صحاف‌زاده در این نمایش بازی می‌کنند.این نمایش با بلیت 20 هزار تومانی ارائه می‌شود.

نمایش «نبش قبر» اثر دلارام اسدی از امروز به سالن ارغنون می‌آید. این نمایش ساعت 18 به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود. این اثر تا روز یک‌شنبه 17 مردادماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد.طاها محمدی، محمدجواد طورانی، ماکان خدارحمی، حدیثه حسینی، حمید طاهری و دلارام اسدی بازیگران این اثر هستند.برای این نمایش بلیت 15 هزار تومانی در نظر گرفته شده است

اما امروز نمایش دیگری نیز به سالن ارغنون می‌آید؛ نمایش «مجلس سنگ» اثر پویش فروزنده از ساعت 21:15 دقیقه اجراهای خود را در این سالن آغاز می‌کند. این اثر 60 دقیقه‌ای تا چهارشنبه 27 مردادماه در این سالن باقی می‌ماند.راشین دیدنده، نگین زمانی، سحر کشتکار، لاله موسی، بی‌تا مهدی‌زاده و نسیم ناصرزارع در «مجلس سنگ» بازی می‌کنند.برای این نمایش نیز همچون «کبوتری ناگهان» بلیت 20 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

در روز پنج‌شنبه؛ 31 تیرماه، ساعت 17 سالن ارغنون میزبان نمایش شاد و خاطره‌انگیز «علیمردان خان» اثر سینا نورائی می‌شود.امیرعلی ابراهیمی، آنا نمکچیان، نیما قربان‌زاده، سعید عظیمی، فربد نوزادصدیق و سینا نورائی در این نمایش 50 دقیقه‌ای بازی می‌کنند.نمایش «علیمردان خان» با بلیت 15 هزار تومانی، جهت حمایت انجمن حمایت از کودکان خیابانی بعثت اجرا می‌شود و قرار است از عواید این اجرا جهت تهیه مایحتاج کودکان این مرکز، استفاده می‌شود.

البته اجرای نمایش «علیمردان خان» تنها اتفاق تئاتری ارغنون در روز 31 تیرماه نیست، در این روز ساعت 18 نمایشنامه «خرس» نوشته آنتوان چخوف و با کارگردانی سینا نورائی اجراخوانی می‌شود.لیلا برخورداری، اشکان هورسان و مرجان کامکار، اجراخوانان «خرس» هستند. این نمایش کمدی با بلیت 15 هزار تومانی و باز هم به منظور حمایت انجمن حمایت از کودکان خیابانی بعثت برگزار می‌شود.

شایعه در خانه استاد انتظامی جریان دارد

خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی که در قیطریه واقع است، از روز یک‌شنبه؛ ۲۰ تیر‌ماه میزبان نمایش کمدی «شایعه» نوشته ژان‌میشل ریب و با ترجمه و کارگردانی داریوش مودبیان شده است. این نمایش در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه، تک اجرایی را ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌کند اما روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰ روی صحنه می‌رود. کمدی «شایعه» تا روز ۱۵ مردادماه در خانه موزه استاد انتظامی باقی می‌ماند.سعید پارسا، آسیه عطوفی، میعاد راشدی، علی دشتی، علیرضا اخوان، سپیده ثاقب، هومان سالکی، هستی رزازچیان، آرین صفایی و بهار شکوری در کمدی «شایعه» بازی می‌کنند.بلیت این نمایش با قیمت ۲۰ هزار تومان ارائه می‌شوند.

 تخفیف «چشمان بسته از خواب» به دانشجویان

دراما با سه نمایش از مخاطبان خود پذیرایی می‌‌کند.

نمایش «هزار پروانه طلا» اثر آزاده عالم‌فلکی، از روز جمعه؛ ۱۸ تیرماه  به دراما آمده است و قرار است تا روز سوم مردادماه در این تماشاخانه باقی بماند. این اثر هر روز به غیر از شنبه‌ها، ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود.محمدحسین حسینی، آزاده سیفی، مریم کیان‌پیشه و مصطفی نوذریان گزوه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند.برای این اثر بلیت ۲۰هزار تومانی در نظر گرفته شده است

همچنین نمایش «چشم‌های بسته از خواب» نوشته محمد چرمشیر و با کارگردانی مشترک سیدحسام محمدی و حامد قاسمی از بیستم تیرماه مهمان دراما شده است که این اثر نیز تا ساعت ۱۷:۰۰ یک‌شنبه؛ سوم مردادماه میزبان مخاطبانش خواهد بود.حامد قاسمی، ندا اصغری و مهرناز توکلی در این نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. «چشم‌های بسته از خواب» با بلیت ۱۵هزار تومانی ارائه می‌شود.البته دانشجویان می‌توانند از تخفیف دانشجویی استفاده کنند چون این نمایش هر روز با بلیت ۱۰هزار و پانصد تومانی از دانشجویان پذیرایی می‌کند.

نمایش «تجربه‌های اخیر» نوشته امیررضا کوهستانی و با کارگردانی سارا رهبری‌نیا از روز شنبه اجراهای خود را در این تماشاخانه آغاز کرده است. این نمایش تا دوم مردادماه ساعت ۱۸:۴۵ در دراما باقی می‌ماندبهناز میربها، رمضان نقدی‌فر، مریم طاهری، هانیه مهری، پوریا فردرو و ویدا سادات‌یزدی در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.بلیت این اثر ۱۵هزار تومان در نظر گرفته شده است

پندار تخفیف روزانه دانشجویی می‌دهد

پندار این روزها با دو نمایش از مخاطبانش پذیرایی می‌کند

از روز چهارشنبه، ۱۶ تیرماه نمایش «کمدی سیاه» نوشته پیتر شفر، با ترجمه مجید رویین‌پرویزی و کارگردانی علی پیله‌ور درتماشاخانه پندار روی صحنه رفته است. این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای تا روز جمعه، یکم مردادماه ساعت ۱۸ در این تماشاخانه اجرا می‌شود.علیرضا حسن‌پور، نرگس موسوی، ‌ مرجان جعفری، یوسف ملک‌زادگان، آرمین افتخارزاده، مریم امیری، علی پیله‌ور و حسن فضل‌الهی گروه بازیگران نمایش «کمدی سیاه» را تشکیل می‌دهند.این اثر با بلیت ۱۵هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود. البته برای دانشجویان تخفیف ۵۰ درصدی نیز در نظر گرفته شده است.

پندار همزمان با نمایش «کمدی سیاه»، میزبان اثری دیگر به نام «شک» نوشته جان پاتریک شنلی، با ترجمه آزاده شاهمیری و کارگردانی سعید داخ درتماشاخانه پندار روی صحنه رفته است. این نمایش تا نوزدهم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در این تماشاخانه اجرا می‌شود.نرگس نیک‌سیرت، عاطفه جلالی، تیما پوررحمانی و احمد نیک‌پور در این اثر ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.نمایش «شک» با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود و برای دانشجویان تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است. البته بلیت‌های روز یک‌شنبه 27 تیرماه این نمایش به صورت کامل به فروش رفته‌اند.

کارت دعوت نوید فرح‌مرزی برای حضور در همای سعادت

موسسه فرهنگی‌هنری همای سعادت از روز 25 تیرماه ساعت 20، میزبان نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» اثر نوید فرح‌‎مرزی است. این اثر تا جمعه 15 مردادماه روی صحنه باقی می‌ماندامیر طهرانی و ماهان ابراهیم‌زاده در این اثر 45 دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

پردیس چهارسو دوباره نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند

سالن شماره ۲ پردیس چارسو، شنبه دوم مردادماه ساعت 19:30 میزبان نمایشنامه‌خوانی «جمجمه‌ای در کانه مارا» نوشته مارتین مک دونا و با کارگردانی اصغر پیران می‌شود.بهروز کاظمی، سارا پورصبری، خسرو پسیانی و اصغر پیران در این نمایشنامه‌خوانی حضور دارند.برای این اجرا نیز همچون سایر برنامه‌های تئاتری پردیس چهارسو، بلیت 10هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

«شک» دوم در سه‌نقطه روایت می‌شود

تماشاخانه سه‌نقطه با سه نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه از ۱۳ تیرماه میزبان نمایش «بیشعوری» شده است. نمایشنامه «بیشعوری» را سیدعلی حسینی از کتابی به همین نام نوشته خاویر کرمنت نوشته و با کارگردانی خود وی روی صحنه برده است. این نمایش تا هشتم مردادماه ساعت ۲۰:۱۰ در این سالن اجرا می‌شود.افشین رهگذر، نوش‌آفرین کیهان، سارا شیرازی، امین ساتیار، نازنین امیری، مهدی دربندحقیقت، ملیکا مشعل و محمدحسین غروی در این اثر بازی می‌کنند.مدت زمان اجرای نمایش «بیشعوری» ۷۰ دقیقه است و با بلیت ۱۵هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

البته این سالن از امروز میزبان اثری دیگر نیز می‌شود؛ نمایش تک پرسوناژ «مضرات دخانیات» نوشته آنتوان چخوف و با کارگردانی و بازیگری محسن ستوده از روز یک‌شنبه بیستم تیرماه به این سالن آمده است و تا روز دهم مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه اجرا می‌شود.برای «مضرات دخانیات» بلیت ۱۵هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

نمایش «شک؛ وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» نوشته جان پاتریک شنلی و با کارگردانی رضا دشتکی، از سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ به سالن رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه می‌آید و تا پنجم مردادماه در این سالن اجرا می‌شود. این نمایش در روز شنبه؛ ۲۶ تیرماه نیز روی صحنه می‌رود.نوش‌آفرین طوسی، رضا دشتکی و شیما حکیم‌پور در این نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.برای «شک؛ وقتی یقین ندارید چه می کنید» بلیت با قیمت ۲۰هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نخستین داستان‌خوانی کنش معاصر برگزار می‌شود

سالن کنش معاصر در هفته پیش‌رو با نمایش «مجلس نقالی بیژن و منیژه» اثر شاهو صالحی میزبان مخاطبان است. این اثر از یک‌شنبه ۱۳ تیرماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا پایان تیر ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰دقیقه، میزبان مخاطبان خواهد بود.شاهو صالحی، حسین ظاهری، فاطمه غلامی و پارمیس مقیسه نقالان این اثر هستند و کیخسرو دهقانی شاهنامه‌خوان است.برای این اثر، بلیت ۳۰هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

البته این سالن میزبان اتفاقی دیگر نیز خواهد بود؛ در قالب طرح «سفر به اتاق تحریر» که شنبه‎‌ها برگزار می‌شود و یک هفته نمایشنامه‌خوانی اختصاص دارد و هفته پس از آن، داستان‌خوانی؛ شنبه؛ دوم مردادماه، ساعت 20 داستان‌خوانی «بیغوله باد» اثر کوروش اسدی انجام می‌شود.برای این برنامه، بلیت 10 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

اثری کمدی موزیکال در فانوس

نمایش کمدی موزیکال «هتل ایران» از روز پنج‌شنبه؛ ۲۴ تیرماه اجراهای خود را در تماشاخانه فانوس آغاز می‌کند. این اثر که تا دهم مردادماه هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰روی صحنه می‌رود، نوشته افشین هاشمی است و با کارگردانی مهشید حسینیان اجرا می‌شود.محمد نصیری، قاسم هتلچی، مرضیه محمدپناه، مهسا ایرانیان، درسا عبدالباقی و سهیل پورجعفر در این نمایش بازی می‌کنند.بهای بلیت این اثر ۱۵هزار تومان در نظر گرفته شده است.

تماشای پرففرومنس به همراه 50 درصد تخفیف خرید تابلو

گالری عکس و پرفورمنس «راه گم شدن»به کارگردانی فرید یوسفی، از جمعه ۲۵ تیرماه به مدت یک هفته در نگارخانه نیوان برگزار می‌شود. ساعت بازدید از گالری ۱۶ الی ۲۱ است اما برنامه اجراها کمی متفاوت در نظر گرفته شده است؛ در روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه؛ یعنی 27 لغایت ۳۱ تیرماه این پرفورمنس تک اجرایی در ساعت ۱۹ دارد ما در روز جمعه؛ یکم مردادماه «راه گم شدن»، سه اجرا در ساعت‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ خواهد داشت و نغمه فاطمی و شهاب شه‌فر داستان‌پردازان این اثر هستند که نغمه فاطمی به همراه الهه عبدی وظیفه اجرا را نیز در این پرفورمنس بر عهده دارند. فرید یوسفی نیز علاوه بر کارگردان، طراح حرکات و آهنگساز این اثر است. از نقاشی‌های غزال گلستان و مریم مهربخش، مجسمه‌های الهه عبدی و عکس‌های شهاب شه‌فر در «راه گم شدن» استفاده شده است.
برای این پرفورمنس بلیت ۱۵هزار تومانی در نظر گرفته شده است. همچنین افرادی که از این اجرا دیدن کنند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی قیمت تابلو عکس‌های این نمایشگاه بهره‌مند شوند. هر اجرای این پرفورمنس گنجایش حضور 30 مخاطب را دارد.
بازیگاه تئاتر تولید می‌کند

در این هفته تماشاخانه «بازیگاه» با یک نمایش و یک نمایشنامه‌خوانی میزبان مخاطبان تئاتر می‌شود.

از امروز؛ یک‌شنبه، 27 تیرماه ساعت 19 نمایش «آدم برفی» اثر امین ابراهیمی به تماشاخانه بازیگاه می‌آید. این اثر تا روز 12 مرداد در این سالن به اجرای خود ادامه می‌دهد.محمد ربیع‌زاده، فاطمه جلال، روح‌اله طالبی، محمد مغانی، بنیامین صیادی‌نیا، نرگس وخشوری، فرناز هندی و امین ابراهیمی در این نمایش یک ساعته بازی می‌کنند.این اثر کاری از تماشاخانه سه‌نقطه است و داوود نامور؛ مدیر این تماشاخانه تهیه‌کنندگی آن را برعده دارد.بلیت نمایش 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اما در روز چهارشنبه؛ 30 تیرماه، ساعت 20:30، نمایشنامه‌خوانی «پزشک اجباری» نوشته مولیر، ترجمه فریده مهدوی‌دامغانی و با کارگردانی سهیل جمشیدی به مدت 70 دقیقه در بازیگاه اجرا می‌شود.این برنامه کاری از گروه هنری «زیرو» است و رامتین روزبهان، صفورا کاظم‌پور، امیر داوودی، اشکان هورسان، سهیل جمشیدی، مهدی امدادی، نرگس پویا، زینب عباسی، محمد خلیلی، سوگل عابدی و احمد ولی‌زاده، نقش‌خوانان این برنامه هستند.بلیت این نمایش که تمامی عواید فروش آن به نفع آکادمی موسیقی کودکان کار اختصاص می‌یابد، 10هزار تومان در نظر گرفته شده است.

موج نو و روایت جدیدش

نمایش «روایت ناتمام یک مربع خالى» اثر میلاد اردوبادى و با بازی خود او از روز دوشنبه؛ 28 تیرماه ساعت 18:30 در سالن موج نو میزبان مخاطبان می‌شود. این مونولوگ تا روز چهارشنبه، 13 مردادماه در سالن موج نو به اجرای خود ادامه می‌دهد.«روایت ناتمام یک مربع خالى» با بلیت 15هزار تومانی ارائه می‌شود.

جمعه؛ یکم مردادماه، ساعت 21 خانه گفتمان شهری و معماری؛ خانه وارطان، برای نخستین بار میزبان نمایش «برگرد مرا ببین» نوشته رولان بارت، با ترجمه مریم شریف و کارگردانی مشترک شیرین فرشباف، نسیم ریاضی و سعید بهنام‌ می‌شود. این نمایش تا روز 31 مردادماه در این مکان باقی می‌ماندبانیپال شومون، مارال عبادی، نیلوفر ندایی و محسن رستگار در این نمایش 70 دقیقه‌ای بازی می‌کنند. نریشنن «برگرد مرا ببین» را رضا کیانیان گفته است و امیر ابراهیم‌زاده، آریو افشار، محسن درباغی‌فر، نرگس شیرمحمدی، محبوبه عباسی و هاله غزایی‌یگانه اجراگران آن هستند.بلیت این اجرای محیطی، 40 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر تئاتر شهر در تماشاخانه «دا»روی صحنه است

تماشاخانه «دا» از جمعه؛ 25 تیرماه در دو نوبت 19:30 و 21:30 میزبان نمایش «کروماکی» اثر مارین ون هولک شده است و تا ۱۵ مردادماه در این تماشاخانه باقی می‌ماند.بابک بیگ‌زاده، خسرو پسیانی، نگین تبرا، حدید تقی‌یار، دیبا خاتمی، مینا درودیان، امیرحسین طاهری، شهریار فرد، پریسا مقتدی، مینا ملک‌محمدی و میثم میرزایی در این نمایش بازی می‌کنند.نمایش «کروماکی» با بلیت 22 هزار تومانی ارائه می‌شود.

هامون «خانه» را نمایشنامه‌خوانی می‌کند

پایان بخش این گزارش، میزبانی تماشاخانه هامون از نمایشنامه‌خوانی «خانه» نوشته نغمه ثمینی و با کارگردانی مهیار رکاب در روزهای چهارشنبه ۳۰ و پنجشنبه ۳۱ تيرماه است. این برنامه به مدن 90 دقیقه ساعت 19 برگزار می‌شود.حامد فعال، حمیدرضا باقرکنی، ملیحه عبدالهی، مرضیه ابراهیمی، ادیب کاظمی، شکیبا بهری، بهراد رضازاده و مهیار رکاب نقش‌خوانان این برنامه هستند.بلیت‌های نمایشنامه‌خوانی «خانه» با قیمت 15 هزار تومان ارائه می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار