شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۴۱۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
دیباچه: مجموعه تئاتر شهر امروز میزبان سه نمایش می‌شود

دیباچه- تئاتر شهر (0)

به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه؛ نمایش «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی و با کارگردانی محمد رحمانیان  تنها نمایش مجموعه تئاتر شهر بود که اجراهای آن در شب‌های قدر متوقف نشده بود، امشب به روال سابق اجراهای خود را ادامه می‌دهد.

این نمایش به مدت 120 دقیقه از ساعت 21 اجرا می‌شود.

در نمایش «مجلس ضربت زدن»، امیر جعفری، رامین ناصرنصیر، رضا مولائی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، سانیا سالاری و مهتاب نصیرپور بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش۳۵ و ۴۵هزار تومان در نظر گفته شده است.

دیباچه- تئاتر شهر (1)

اما دو نمایش «روزهای بی‌باران» و «بیگانه» از روز جمعه؛ چهارم لغایت سه‌شنبه؛ هشتم تیرماه و به مناسب ایام شب‌های قدر، اجراهای تئاتر تعطیل بوده‌اند و از امروز، چهارشنبه؛ نهم تیرماه این اجراها به صورت رسمی آغاز می‌شوند.

دیباچه- تئاتر شهر (3)

سالن چهارسو که از 30 اردیبهشت‌ماه میزبان نمایش «بیگانه» اثر مسعود دلخواه شده بود، از امروز ساعت 21 به مدت 100 دقیقه، پذیرای مخاطبان این اثر می‌شود.

نمایشنامه «بیگانه» را مسعود دلخواه بر اساس رمانی به همین نام اثر آلبر کامو نوشته است و رحیم نوروزی، حسین سحرخیز، سیاوش چراغی‌پور، علی زرینی، حمیدرضا هدایتی، ناصر عاشوری، محمدرضا ترابی، هومن رستگار، افسون دلخواه، سارا نجفی و ... در این منایش بازی می‌کنند.

بهای بلیت این اثر 25هزار تومان است

دیباچه- تئاتر شهر (2)

اما سالن سایه از روز27 خردادماه میزبان نمایش «روزهاى بى‌باران»، اثر امین بهروزى شده است. این نمایش از ساعت 19 امروز دوباره میزبان مخاطبان می‌شود

وحید آقاپور، سجاد افشاریان، نازنین احمدى و سوگل خلیق در این نمایش بازی می‌کنند.

دیباچه- تئاتر شهر (4)

 

گروه تئاتر «واحه» از امروز، نهم تیرماه با اجرای سه نمایش و برپایی چند کارگاه آموزشی و برنامه سخنرانی در تالار قشقایی مستقر می‌شود

این گروه نمایشی از نهم تیرماه با اجرای سه نمایش و برپایی چند کارگاه آموزشی و برنامه سخنرانی در تالار قشقایی مستقر می‌شوند.

نمایش «راهنمای تئاترشهر» نوشته كیومرث حائری به كارگردانی نیكو ممدوحی با بازی امیر نیما الهى، مهسا نعمتى، ساحل اسماعیلى، بهناز نظافتى، الناز رنجبر، هومن معمار پناهى، امیر حسین  ممدوحى از ١٠ تا ١٧ تیر ساعت ١٩:٣٠ به صورت محیطی اجرا می شود.

البته کار این گروه با این اجرا به اتمام نمی‌رسد؛ مرکز مطالعات اجرایی قشقایی در هفته دوم حضور گروه تئاتر «واحه» میزبان دو نمایش دیگر از این گروه در تالار قشقایی خواهد بود.

نمایش عروسكی تعاملی «صندوقچه راز گنجور» (ویژه كودكان ٨ تا ١٢ سال) نوشته ثمین جوادزاده زاهدانی به كارگردانی مرضیه نادری از ١٨ تا ٢٥ تیر ماه ساعت ١٧ با بازی شراره طیار، هانی حسینی، ساحل اسماعیلی، یحیی گلنسایی و مهرنوش صادقیان به صحنه می رود.

نمایش «پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب های سرد و معتدل اقیانوس اطلس» نوشته پویا پیرحسینلو به كارگردانی سیما شیبانی از ١٨ تیر تا ٢٥ تیر ماه ساعت ١٩:٣٠ با بازی آوا درویشی، سجاد تابش، پژمان یاوری، سیما صادقی، ندا عقیقی، حوریسا تفرشی، یحیی گلنسایی روی صحنه می رود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار