جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 03 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
دیباچه: مدیرعامل خانه موسیقی در جلسه اعضای این خانه درباره مواردی همچون غیر حقیقی بودن امضاهای منتقدان در انتخابات خانه موسیقی به علت عضو نبودن عده ای از آنان در خانه، پیگیر بودن لغو کنسرت ها و ذکر نکردن دلایل تشییع و تدفین حبیب محبیان در تهران سخن گفت.



به گزارش دیباچه به نقل از «نسیم آنلاین»، حمیدرضا نوربخش در این جلسه که در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد درباره 700 امضایی که از سوی منتقدان که علی رغم تمایل آنان برای شرکت در انتخابات خانه موسیقی درمرحله آخر به این نتیجه رسیدند که به دلیل برآورده نشدن آن هیأت مرزی الطرفینی که مد نظرشان بود در آن شرکت نکردند، اظهار کرد : اگر امضاکنندگان نامه‌ها در انتخابات شرکت می‌کردند، سرنوشت انتخابات را به طور کلی تغییر می دادند پس شاید بتوان نتیجه گرفت که امضاهای آنان واقعی نبوده است.

دیباچه-حمیدرضا نوربخش


وی ادامه داد: ما اواخر پاییز اعلام کردیم که انتخابات خانه موسیقی در اسفندماه برگزار خواهد شد و از همه طیف‌ها و اعضا خواستیم تا با ایده بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

بارها هم به صورت رسمی از اهالی موسیقی و اعضای خانه خواستیم تا در انتخابات حضوری پویا داشته باشند. شورای عالی ما هم در این راستا بیانیه داد. در ادامه با خواسته‌های منتقدین از وزارت ارشاد برای به تعویق افتادن انتخابات مواجه شدیم. برای ما این درخواست جای شگفتی داشت چرا که همیشه منتقدین انتقاد می‌کردند که چرا انتخابات گذشته را به تعویق انداختیم.

مدیرعامل خانه موسیقی افزود: به هر جهت این خواسته منتقدان هم اجابت شد و دوماه انتخابات به تعویق افتاد. نظر خود من و تمام اعضای هیات مدیره این بود که در انتخابات شرکت نکنیم. اعلام هم کردیم که اگر افرادی بیایند که دلسوز باشند و ایده داشته باشند، ترجیح ما این است که در صورت تمایل این افراد تجربیات سال‌های اخیر را به صورت مشاوره بیان کنیم؛ اما جالب اینجاست که وقتی نزدیک انتخابات شدیم،‌ کسانی که انتقاد می‌کردند و احساس می‌شد ایده و نظری دارند، هیچ کدام شرکت نکردند و به همین دلیل به ناچار مجبور شدیم در انتخابات کانون‌ها شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: پس از آنکه ما نیمی از انتخابات کانون‌ها را برگزار کردیم با نامه‌ای مواجه شدیم که جمعی گفته‌ بودند انتخابات را تحریم می‌کنیم. این اتفاق در حالی افتاد که نیمی از انتخابات کانون‌ها برگزار شده بود. این موارد حکایت از این دارد که دوستان یا انگیزه‌ای برای شرکت ندارند و یا این که پایگاهی ندارند. شاید احساس می‌کنند اگر به میدان بیایند موفق نباشند چرا که به هر جهت ممکن بود پایگاه اجتماعی میان موزیسین‌ها نداشته باشند. حال در این میان تنها ترین و ساده ترین راه، تحریم انتخابات است. اگر ما واقعا مطمئن بودیم تعداد زیادی هوادار داریم و اگر مطمئن بودیم که تمام امضاهایی که در این مدت جمع‌آوری شد، حقیقی بوده، حتما شرکت می‌کردیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار