پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳  |  Thursday, 19 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۴ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

فرساد شاهی، کاپیتان تیم ملی پدل ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ قطر اظهار کرد: از دو ماه پیش تمرینات تیم ملی زیر نظر کادر فنی برگزار شد و خوشبختانه این روزها که نزدیک مسابقات هستیم ترکیب نهایی برای اعزام به این رقابتها هم مشخص شده است.

هدفمان صعود به جام جهانی است/ پدل نوپاست ولی به شدت مورد استقبال مردم است

وی افزود: علاوه بر من که کاپیتان تیم هستم، ایمان حسینی، آرشام مرادی، امیر سینا صالح، امیر محمد جمشیدی، محمدرضا کاظمی، حامی گلستان و آریا روغنی نیز بازیکنان دیگری هستند که تیم ملی ایران را در این مسابقات مهم همراهی خواهند کرد.

کاپیتان تیم ملی پدل ایران با اشاره به حضور محمدرضا گلزار، سوپراستار سینمای کشورمان به عنوان سرپرست تیم ملی هم گفت: گلزار از بازیکنان حرفه‌ای این رشته است و خوشبختانه به مدت یک سالی هم می‌شود که به طور رسمی با فدراسیون تنیس ایران همکاری دارد. انصافاً به عنوان سرپرست تیم نگاه خوبی به تیم دارد و مدام دغدغه مند بازیکنان و تمرین آنهاست. قبلاً هم در مسابقات جام رمضان که به میزبانی امارات برگزار شد در کنار تیم بودند و همه کارهای لازم را بر اساس مسئولیت‌های یک سرپرست به خوبی انجام می‌دادند.

شاهی در مورد شانس صعود به مسابقات جام جهانی عنوان کرد: کار سختی است، چون این مسابقات تحت عنوان مقدماتی جام جهانی منطقه آسیا و آفریقا برگزار می‌شود و ۱۶ تیم از سراسر جهان در این رویداد شرکت خواهند کرد. رقابت با ۱۶ تیم کار دشواری است ولی پدل ایران هم وضعیت خوبی دارد و با تجربه گام در این رقابتها خواهد گذاشت.

او در ادامه تصریح کرد: ایران هم قبلاً در این مسابقات حضور پیدا کرده و حاصل آنهم یکبار کسب عنوان نایب قهرمانی بوده و یکبار هم سوم شده است. هدف ما برای این دوره از مسابقات کسب مقام قهرمانی است، چون فقط در این صورت می‌توانیم راهی جام جهانی شویم. میدانم که کار سختی را در پیش داریم، ولی چون هدفمان از مدتها قبل برای حضور موفق مشخص شده، خودمان را آماده رویداد انتخابی کردیم.

کاپیتان تیم ملی پدل کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی هم در ایران و قبل از اعزام به مسابقات خواهید داشت؟ گفت: بعید می دانم و یا حداقل تا این لحظه به ما چیزی اعلام نشده است. البته که قبل از حضور در کشور کویت و انجام بازی‌ها حتماً یک اردو در دبی خواهیم داشت و شاید در این وضعیت بتوانیم چند بازی غیر رسمی با تیم ملی امارات داشته باشیم.

شاهی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه پدل با اینکه در ایران یک رشته نوپا به شمار می‌رود، اما با این حال بسیار مورد استقبال قرار گرفته، طوری که حس می‌کنم مربی لازم برای آموزش این رشته در کشور نداریم. علاوه بر این زمین هم باید مهیا باشد که بعید می دانم تمام استان‌های ما مجهز به این امکانات باشند. امیدوارم و درخواستم این است که در آینده نزدیک و بر اساس پتانسیل خوبی که در این رشته دیده می‌شود؛ حمایت‌ها نیز دو چندان شود تا بتوانیم پدل را در تمام نقاط کشور فعال کنیم و از دل این استان‌ها نیز نیروهای تازه نفس را وارد تیم ملی کنیم.

گفتگو از :  فریبا جلیل خانی 

انتهای پیام/

برچسب ها: پدل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
"بابک خواجه پاشا" کارگردان فیلم " در آغوش درخت" در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

اصلاح ذائقه فرهنگی هنری، همت و حمیت آموزش و پرورش را می‌طلبد/ با محدود کردن آثار کمدی، نمی‌توان به مخاطب دیکته کرد تا ژانر‌های دیگر را ببینند!

۰۹:۰۵  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با "جواد قارایی "کارگردان و تهیه کننده موفق مجموعه" ایرانگرد"

صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید " ایرانگرد کوچک " حمایت نکردند / آقای مدیرعامل، به یکباره حتی جواب زنگ‌هایم را نداد!

۱۶:۳۰  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید در گفتگو با دیباچه:

نمایشگاه تصویرسازی شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تهران برگزار می‌شود/ استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری نمایشگاه

۰۹:۰۳  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار
پرطرفدار ترین ها