جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۰۱ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه ، پس از مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برای  شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ روز (دوشنبه) در هتل المپیک ، یوزهای ایرانی دوشنبه شب وارد دوحه شدند و  به سمت هتل الریان، محل اقامت خود در طول جام جهانی رفتند. 

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

مسئولان این هتل، کیک بزرگی را منقش به پرچم کشور ایران تدارک دیده بودند. همچنین در این مراسم شمشیری عربی در اختیار کارلوس کی‌روش قرار داده شد تا او کیک را برش دهد.دست‌به‌شمشیر شدن کی‌روش موجب خنده بازیکنان تیم ملی شد و فضایی شاد در بدو ورود تیم ملی به این هتل شکل گرفت.

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

همچنین در این مراسم مانکنی مقوایی کارلوس کی‌روش که مربوط به حضور او در جام جهانی ۲۰۱۸، آماده شده بود و این مربی و تعدادی از بازیکنان تیم ملی با آن عکس گرفتند. 

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

همچنین سامان قدوس و امیر عابدزاده، دو لژیونر فوتبال ایران نیز بعد از تعطیلی فوتبال باشگاهی در اروپا خود را به محل اقامت تیم ملی در قطر رسانده‌اند. 

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

 

حواشی دیدار اعضای تیم ملی فوتبال ایران با رئیسی
 
رئیس‌جمهوری در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال که بعدازظهر روز دوشنبه انجام شد، در سخنانی اظهار داشت: تلاش تیم ملی در زمین مسابقه از جمله آوردگاه‌هایی است که می‌تواند موجب تقویت انسجام و همدلی بیشتر ملت بزرگ ایران و ناکام‌ماندن خواست دشمنان شود.

رئیسی توکل به خدای متعال را رمز موفقیت و پیروزی در عرصه‌ها و میادین سخت عنوان کرد و اظهار داشت: وقتی شما شادکردن دل ملت ایران و دوستداران ایران اسلامی و نیز عزت و سربلندی این کشور را هدف خود قرار دهید، حتم بدانید خدای متعال هم عنایت و حمایت خود را از شما دریغ نخواهد کرد.

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

رئیس‌جمهوری در ادامه با خاطرنشان‌کردن این نکته که برای برافراشته‌شدن پرچم پرافتخار این کشور و سربلندی و سرافرازی نام ایران در دنیا خون صدها هزار شهید بر زمین ریخته شده، تصریح کرد: این موضوع اهمیت صیانت از حرمت و قداست پرچم جمهوری اسلامی ایران را دوچندان کرده است.

رئیسی با بیان اینکه کسانی که نمی‌خواهند پیروزی و موفقیت جوانان ایرانی را ببینند به دنبال برهم‌زدن تمرکز شما هستند، گفت: در این زمینه به‌شدت مراقبت کنید. به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را بر هم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.

رئیسی با تأکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی دولت از تیم ملی فوتبال و همچنین همه ورزشکاران، قهرمانان و نام‌آوران ایران اسلامی، قطعی و حتمی است از اعضای حاضر خواست سلام گرمش را به سایر اعضا که در قطر به تیم ملی اضافه خواهند شد، برسانند.

پیش از سخنان رئیس‌جمهوری، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، از روند صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی، برگزاری انتخابات در فدراسیون فوتبال، انتخاب کادر جدید تیم ملی و همچنین آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گزارشی را ارائه کرد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال نیز در سخنانی کوتاه با اشاره به شرایط متفاوت این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال و شرایط سخت و فشرده آماده‌سازی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: ایمان دارم که بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران همه تلاش‌شان را برای موفقیت در این بازی‌ها انجام خواهند داد و حتماً در زمان بازگشت از این مسابقات همه به نتایج به‌دست‌آمده توسط این تیم افتخار خواهند کرد.

در این مراسم همچنین وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی‌گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند. همچنین محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، نیز پیام نمایندگان مجلس را به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان قرائت کرد.

در پایان این مراسم پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به‌ عنوان یار دوازدهم تیم ملی به همراه کتاب جام جهانی فوتبال از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، و مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، به رئیس‌جمهوری اهدا شد.

کی روش : به رویایمان یک شانس بدهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال در آستانه سفر تیم ملی به قطر یک متن انگیزشی در صفحات مجازی خود منتشر کرد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار نام ۲۵ بازیکن دعوت شده به تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آستانه سفر تیم ملی به این کشور یک متن انگیزشی در صفحات مجازی خود منتشر کرد. او ابتدا به نقل از جان لنون گفته: "تمام کاری که می‌کنیم این است که به رویایمان یک شانس بدهیم."

وی در ادامه این پست عنوان کرد: "به عنوان بازیکنان حرفه‌ای تیم ملی، به عنوان کارگران و سازندگان لذت، شادی و سربلندی، تنها کاری که انجام می‌دهیم این است که متعهد به بازی عالی برای هواداران ایرانی و حامیانمان باشیم. پیش به سوی آینده!"

اخبار ویژه جام جهانی 2022 /   ورود تیم ملی فوتبال ایران به هتل الریان

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار