دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 06 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه:کاوه خداشناس گفت: سعی دارم به فیلمنامه اهمیت بیشتری دهم و در هر اثر تلویزیونی حضور نداشته باشم. گزیده ‌کاری من در تلویزیون خودخواسته است و اگر قرار بود این گزیده کاری را نداشته باشم در بسیاری از آثار حضور پیدا می‌کردم.

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «بازگشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین عامری هستم که این روزها تصویربرداری آن در حال انجام است.

دیباچه_کاوه خداشناس

خداشناس خاطرنشان کرد: قصه این مجموعه همانطور که از نامش پیداست از اتفاقی نشأت می‌گیرد که در گذشته رخ داده و حال دوباره زنده می‌شود که مجموعه‌ای از جنگ‌ها و طنش‌ها را به همراه می‌آورد که من در نقش پسر خانواده یکی از اصلی‌ترین کسانی هستم که مورد هدف‌های این اتفاق قرار می‌گیرد. شخصیتی که در این مجموعه ایفا می‌کنم شخصیت یک پزشک است که مجموعه‌ای از فضاهای کاری‌اش تحت‌الشعاع این اتفاق قرار می‌گیرد.

وی افزود: فکر می‌کنم مجموعه «بازگشت» یک مجموعه موفق باشد چرا که فیلمنامه آن را فیلمنامه‌ای جذاب و مخاطب‌ پسند می‌دانم.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: حسین عامری به عنوان کارگردان از من خواست که به او اعتماد کنم و در این مجموعه حضور داشته باشم، تا امروز از حضورم در مجموعه «بازگشت» خوشحالم و حضور بازیگران با تجربه‌ای چون فریبا کوثری در این اثر باعث دلگرمی من می‌شود و می‌توانم در کنار این بازیگران از تجربیات آنها نیز استفاده کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «دولت مخفی» خاطرنشان کرد: قصه جذاب یکی از اصلی‌ترین دلایلی بود که در این مجموعه حضور پیدا کردم. سعی دارم به فیلمنامه اهمیت بیشتری دهم و در هر اثر تلویزیونی حضور نداشته باشم. گزیده ‌کاری من در تلویزیون خودخواسته است و اگر قرار بود این گزیده کاری را نداشته باشم در بسیاری از آثار حضور پیدا می‌کردم.

وی افزود: از اولین روز شروع تصویربرداری «بازگشت» جلوی دوربین رفتم و تا امروز 15 روز کاری را سپری کرده‌ایم و خوشبختانه همه چیز به خوبی پیش رفته و تصویربرداری در شهر گرگان نیز خود حسنی دیگر از کار کردن در این پروژه است چرا که مدتی به ناچار از فضای شهر تهران دور خواهم بود.

خداشناس اظهار داشت: به دلیل اینکه یک سری اتفاقات و اشارات به منابع طبیعی در مجموعه تلویزیونی «بازگشت» وجود دارد عوامل سازنده این سریال تصمیم به ساخت آن در گرگان گرفتند که به همین دلیل این روزها گروه در گرگان مشغول کار است.

این بازیگر در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم «بازگشت» با بازخورد خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود چرا که مؤلفه‌های جذب مخاطب را به خوبی در خود دارد. قصه این مجموعه به هیچ وجه مناسبتی نیست.

وی در پایان افزود: همیشه در هر کاری که مربوط به شهرستان می‌شده و تصویربرداری در شهرستان‌ها انجام می‌گرفته تجربه ویژه‌ای برای من به حساب می‌آمد و به نظر من بهتر است که همه شهرستان‌ها برای تهیه برنامه‌های فرهنگی بسیج شوند و در کنار انجام کاری فرهنگی می‌توانند به معرفی شهرستان خود نیز بپردازند که می‌تواند اتفاق بسیار خوشایند و خوبی باشد.

گفتنی است کاوه خداشناس در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «پول کثیف»، «رستگاران» و «برادر» و فیلم‌های سینمایی «بابا عزیز» و «خداحافظ رفیق» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳