شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۶ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵
آرزو ابوحمزه گفت: مجموعه «کمی دور، کمی نزدیک» با ساختاری متفاوت به مبارزه با مصرف مواد مخدر می‌پردازد.

image_800_450

آرزو ابوحمزه تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: تهیه‌کنندگی مجموعه تلویزیونی «کمی دور، کمی نزدیک» را بر عهده دارم که مستندی داستانی با ساختاری نمایشی است که مخاطب با صحنه‌های بازسازی شده بسیاری در آن روبرو است. این مجموعه در راستای مبارزه با مواد مخدر در جامعه ساخته شده است.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: «کمی دور، کمی نزدیک» در ۵۲ قسمت ۲۵ دقیقه‌ای تهیه شده است که از روز یکشنبه تا چهارشنبه به صورت روتین ساعت ۱۳:۲۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. این مجموعه به کارگردانی مسعود عسگری و فرشاد ارج ساخته شده است و سعی ما بر این بوده که در این برنامه که با ساختاری متفاوت به تولید رسیده به آسیب‌هایی که مواد مخدر به بدنه جامعه می‌زند بپردازیم و این پرداخت در ساختار مستند و نمایشی همراه با بازیگرانی که حضورشان در این مجموعه می‌تواند تأثیرگذار باشد صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: این برنامه برای رسیدن به اهدافی که دارد قطعاتی نمایشی را ویژه موضوع اصلی خود تولید کرده که در هر قسمت از برنامه به مخاطبان ارائه می شود. در بخش دوم این برنامه از روانشناسان مرتبطی استفاده می‌شود که به تحلیل مسائل طرح شده برای پیشگیری از ابتلا به معضل خانمانسوز اعتیاد پرداخته می‌شود.

این تهیه کننده افزود: «کمی دور، کمی نزدیک» روایتگر داستان زوجی بازیگر است که اجرای یک برنامه تلویزیونی را بر عهده گرفته و مشکلات جامعه را در برنامه خود مطرح می‌کنند که این مشکلات باعث می‌شود این زوج نیز درگیر این مسائل شوند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه یکی از بزرگترین معضلات جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهد که امیدوارم در انجام رسالتش در ادامه راه به خوبی عمل کند. سعی ما بر این بوده تا در فضایی داستانی و مستند به مسأله اعتیاد بپردازیم و با استفاده از کارشناسان در کنار فضای داستانی که این مجموعه دارد مسأله اعتیاد را از جهات مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

عوامل این برنامه عبارتند از :

تهیه کننده: آرزو ابوحمزه، کارگردانان: مسعود عسگری، فرشاد ارج، نویسندگان: داریوش رعیت، محمد نداف

مدیر تصویربرداری: مصطفی کشفی، تدوین: حسین باقری، مدیرتولید: هادی ژورک، مدیر برنامه ریزی: جاوید یزدانی، دستیار یک کارگردان: رضا عزیزی، دستیار دو کارگردان: علیرضا الهی، طراح گریم: بابک شعاعی

گریمور: پدرام روشن، طراح صحنه و لباس: امیر بنایی، مدیر صحنه: آرمان غیبی، تصویربرداران: سعید ستوده، مصطفی عبدی، سامان عمار فطرت، خواننده: مجتبی کبیری

بازیگران: مهدی صبایی، سمانه پاکدل، سهند جاهد، مینا دلشاد، رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، داریوش سلیمی، افشین نخعی، بهراد خرازی، فرهاد بشارتی، مرتضی کاظمی، مریم خدارحمی، هما خاکپاش، حبیب ثامینه، علی ابوالحسنی، کاظم عینعلی، حاتم میرزایی، شهرام آقایی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار