سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۱۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه:«لانتوری» با فروش 350 میلیون طی دوروزی که از اکران آن می گذرد پدیده دور جدید اکران لقب گرفت.



lantouri2

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه تا قبل از ورود «لانتوری» به چرخه اکران، «بارکد»، «دراکولا» پرفورش‌ترین‌ها بودند. البته «ایستاده در غبار» با حمایت‌های گاه‌ و بی‌گاه مسئولان، هم‌پای این‌فیلم‌ها پیش می‌آمد. آغار اکران «لانتوریِ» درمیشیان با استقبال فوق‌العاده مردم مواجه شد و این فیلم طی دو روز  حدود 350 میلیون تومان فروخت تا از پدیده دور جدید اکران‌ها رونمایی شود. «لانتوری» می‌تواند پرفروش‌ترین فیلم این دوره از اکران باشد اما تا قبل از آغار اکران «فروشنده»ی اصغر فرهادی؛ چرا که با آغاز اکران فیلم تازه فرهادی ، تمام فیلم‌های روی پرده، تحت‌الشعاع گرد و خاک «فروشنده» گم خواهند شد.

علی سرتیپی (مدیرعامل شرکت فیلمیران) به دیباچه گفت: « فیلم «لانتوریِ» رضا درمیشیان که از چهارشنبه (13مرداد) در سینماهای تهران و چند شهر دیگر به نمایش درآمده است، با فروش 192 میلیونی آخر هفته توانست در دو روز رکورد فروش 333 میلیون تومان را ثبت کند. «لانتوری» هم‌اکنون در 25 سینمای تهران و 10 سینمای شهرستان‌ها در حال نمایش است.

همچنین فیلم «دراکولا»ی رضا عطاران تاکنون فروشی نزدیک به سه میلیارد و 520 میلیون تومان داشته است. این فیلم بعد از 37 روز نمایش، 20 سینما در تهران و 14 سینما در شهرهای دیگر دارد.

«ایستاده در غبارِ» محمدحسین مهدویان نیز یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروش داشته در حال حاضر در 19 سینمای کشور نمایش داده می‌شود که نسبت به تعداد سالن‌های تحت اختیارش فروش قابل قبولی داشته است.

همچنین «بارکدِ» مصطفی کیایی که از 19 خرداد در حال نمایش است، هشت میلیارد و 900 میلیون تومان فروخته و همچنان در 25 سینمای تهران و 25 سینمای دیگر شهرستان‌ها اکران می‌شود.

حبیب اسماعیلی (مدیر پخش رسانه فیلمسازان) نیز گفت: « همچنین «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت بعد از دو هفته نمایش فروشی بالغ بر 210 میلیون تومان داشته است. این فیلم در  تهران 18 سینما در اختیار دارد و اکران آن در شهرهای دیگر هم به تازگی آغاز شده و فعلاً 8 سالن در اختیار دارد.»

غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) در مورد فروش فیلم زاپاس می‌گوید: « فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم که فیلمی کمدی‌ست بعد از 37 روز نمایش، دو میلیارد و 860 میلیون تومان فروخته است. تعداد سینماهای این فیلم را 23 سالن در تهران و 17 سالن در سایر شهرستان‌ها است.

محمدرضا صابری (مدیرعامل شرکت نورتابان) در مورد غروش فیلم «دختر» گفت: « فروش «دختر» به کارگردانی سید رضا میرکریمی بعد از 44 روز نمایش، شب گذشته از مرز دو میلیارد تومان گذشت. ضمن این‌که تعداد سینماهای این فیلم را 19 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستان‌های دیگر است.»

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار