جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: رامین ناصرنصیر گفت تا فرارسیدن ماه محرم در برنامه «دورهمی» حضور خواهد داشت.

ramin-naser-nasir

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: این روزها مشغول کار در برنامه «دورهمی» هستم. در این برنامه همانطور که می دانید در کنار اجرای مهران مدیری نمایش هایی اجرا می شوند که من نیز در آن نمایشها به عنوان یک بازیگر ایفای نقش می کنم.

ناصرنصیر خاطرنشان کرد: حدود دو ماه است که به جمع بازیگران این مجموعه پیوسته ام و تا ماه محرم در «دورهمی» حضور خواهم داشت. برنامه «دورهمی» تا ماه محرم و صفر به همین شکل اجرا خواهد شد و تغییری در این برنامه اعمال نخواهد شد.

این بازیگر در ادامه افزود: برنامه «دورهمی» تا شروع ماه محرم ادامه خواهد داشت و پس از ماه صفر امکان دارد با تغییراتی به پخش خود ادامه دهد که فکر می کنم در این برنامه حضور داشته باشم.

وی اظهار داشت: افراد مختلفی به برنامه اضافه شده اند و در بخش نمایشی این برنامه بازیگرانی حضور پیدا کرده و ایفای نقش می کنند که به هم بی ربط هستند و موضوعات در برخی مواقع فانتزی می شوند. همه نمایش ها با موضوعات برنامه ارتباط دارند اما آن شکل انتقادی که در اجراهای مهران مدیری در برنامه است در نمایش ها دیده نمی شود که فکر می کنم دلیلش کم بودن زمان نمایش ها باشد چرا که کم بودن زمان مجال انتقاد را نمی دهد.

بازیگر مجموعه «شوخی کردم» خاطرنشان کرد: هدف اصلی از نمایش ها بخشیدن فضای طنز و سرگرم کننده به برنامه است اما ممکن است پس از ایام محرم و صفر در نمایش ها تغییراتی ایجاد شود که فضای نقد در نمایش ها نیز اضافه شود.

ناصرنصیر افزود: در این برنامه همانطور که مخاطبان می دانند ما نمایشهایی اجرا می کنیم که برخی مخاطبان در سالن هستند و در این شرایط حالت نمایش تئاتری به خود می گیرد اما مخاطبانی در خانه هایشان حضور دارند که از طریق تلویزیون با ما در ارتباط هستند و تصویربردار نماهای مختلفی از ما می گیرد که نمایش را از حالت تئاتری به حالت دیگری درمی آورد که کار بازیگر را سخت تر می کند اما این شکل نمایشی ابداعی ما نیست و در دیگر کشورها نیز تجربه شده اما برای من به عنوان بازیگر تجربه ای جدید و خوب بود.

وی در ادامه این بحث افزود: بین مخاطبانی که در سالن حضور دارند و مخاطبانی که در خانه هایشان به دیدن برنامه مشغول هستند بازخوردهای متفاوتی وجود دارد و مطمئناً افرادی که در سالن حضور دارند با واکنش های لحظه ای همراه هستند. کار در چنین شرایطی پیچیدگی های خاص خود را دارد.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: در فصل دوم مجموعه «شهرزاد» نیز حضور دارم که اواخر شهریورماه امسال تصویربرداری آن آغاز خواهد شد و من در همان نقش در ادامه قصه «شهرزاد» حضور خواهم داشت.

گفتنی است رامین ناصرنصیر در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی از جمله مجموعه های تلویزیونی «در حاشیه»، «او مثبت»، «پشت کنکوری ها» و «ورثه آقای نیکبخت» و فیلم های سینمایی «مامان بهروز منو زد» و «ارث شیرین» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳