دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 06 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار : ۵۲ : ۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: زهرا سعیدی گفت وضعیت موجود در تلویزیون باعث شده که همه چیز به مادیات مربوط شود و کیفیت آثار اهمیت کمتری پیدا کرده اند.

20160130142352_40

زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: متأسفانه پس از بازی در مجموعه «کیمیا» که نقشی کوتاه در آن داشتم یک سال است که در هیچ اثری حضور پیدا نکرده ام و این مسئله به هیچ وجه خودخواسته نبوده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: دلیل این کم کاری نبود پیشنهادات بازی نیست چرا که چند پیشنهاد برای همکاری داشتم اما متأسفانه برای همکاری در آنها به نتیجه نرسیدیم. اصلی ترین دلیل این مسئله این است که این روزها اکثر تهیه کننده ها سعی دارند همه چیز را با کمترین پول به نتیجه برسانند و با دستمزدهای کم با بازیگران همکاری کنند.

این بازیگر در ادامه افزود: به دلیل نبود بودجه لازم برای سازندگان یک اثر تلویزیونی تهیه کننده ها مجبور می شوند که با افراد کم سابقه همکاری کنند و دستمزد کمتری به آنها دهند تا پول بیشتری نصیبشان شود. متأسفانه این اتفاق در تلویزیون ما رخ داده و تنها شامل حال من نمی شود چرا که بازیگران بسیاری درگیر آن هستند.

وی تصریح کرد: دقیقاً نمی دانم چه اتفاقی افتاده اما چند سال است که وضعیت در تلویزیون اینگونه است و از زمانیکه سیاست های کاری تلویزیون تغییر کرد باعث رخ دادن این اتفاقات ناگوار شد چرا که با سیاست های جدید تهیه کننده مجبور است که یا خودش سرمایه گذاری کند یا برای ساخت اثرش اسپانسر فراهم کند که به همین دلیل مطمئناً مادیات حرف اول را می زند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» در ادامه این بحث اظهار داشت: این در حالی است که در گذشته تلویزیون خودش برای سریال ها سرمایه گذاری کرده و به همین دلیل تهیه کننده ها برای ساخت آثار راحت تر عمل می کردند ولی امروز تنها دغدغه تهیه کننده ها این شده است که کمتر پول خرج کنند.

سعیدی افزود: انتظارات فراوانی است که متأسفانه گوش شنوایی برای شنیدن حرف های ما وجود ندارد. ما سعی کردیم با مسئولان ارتباط برقرار کرده و آنها از ما نظرخواهی کنند اما متأسفانه گویا این مسئله به زمان دیگری موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: همه جای دنیا بازیگران جوان پس از مدتی که سنی از آنها می گذرد در نقش های مسن تری ظاهر می شوند و این یک روال طبیعی است ولی در ایران نمی دانم به چه دلیل بازیگران پس از گذشت سنی از آنها کنار گذاشته می شوند.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: در سینما نیز عموم سوژه ها مربوط به یک شخصیت زن و مرد جوان می شود که دیگر شخصیت ها در حاشیه قرار می گیرند و کمرنگ هستند. متأسفانه اکثر فیلمنامه هایی که برای گیشه ساخته شده اند اینگونه هستند ولی برخی فیلم های خوب سینما را که داستان هایی جذاب و متفاوت با بازیگران خوب و نقش های توجه شده دارند منکر نمی شوم.

گفتنی است زهرا سعیدی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله فیلم های سینمایی «ملک سلیمان»، «سالاد فصل» و «مریم مقدس» و مجموعه های تلویزیونی «رخنه»، «یوسف پیامبر» و «همسایه ها» ایفای نقش کرده است.
برچسب ها: زهرا سعیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳