جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۳۴۶
تاریخ انتشار : ۴۲ : ۱۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: کنسرت سینا حجازی با حضور بازیگران و نویسندگان عرصه سینما از جمله الناز شاکر دوست ،میترا حجاز ،امیر مهدی ژوله طنز نویس ونویسنده در سالن میلاد نمایشگا ه بین المللی برگزار شد.



به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه، در این کنسرت سینا حجازی با رونمایی از لباس جدید خود که نیلوفر نوروزی طراح آن بود روی صحنه آمد ودر ابتدا تک آهنگ جدید «بادبادک» را برای حضار اجرا کرد.

وی پس از اجرای اولین قطعه با اشاره به حضور نویسنده طنز پرداز عرصه سینما درکنسرت خود، گفت: امیر مهدی ژوله از دوستان خوبم است که تاکنون نتوانسته‌ام او را در کنسرت خود ببینم ولی این بار او را مجبور کردم که حتما در کنسرتم حضور داشته باشد و خوشبختانه امروز شاهد حضور این هنرمند در این محفل هستیم.

سپس امیر مهدی ژوله  به احترام او و مردم ایستاد وحدود یک دقیقه مورد تشویق حضار قرار گرفت.

در ادامه این کنسرت حجازی با اشاره به تک آهنگ تازه‌ای که هنوز منتشر نشده و قرار است در این کنسرت اجرا کند گفت: تک آهنگی دارم که به زودی در فضای مجازی منتشر می‌شود. در این تک‌آهنگ همه آرزوهای من گفته شده است. آهنگ «من خوابشو دیدم» را خیلی دوست دارم امیدوارم مورد استقبال مردم قرار گیرد.

وی این آهنگ را برای حضار اجرا کرد که بسیار مورد استقبال جمعیت قرار گرفت.

این خواننده با معرفی نویسنده‌ای که در میان جمعیت حضور داشت گفت: شرمین نادری دوست ونویسنده بسیار خوبی است که در ردیف عقب شما می‌توانید وی را ببینید. برای او در ردیف جلو بلیتی رزرو شده بود ولی او تمایل داشت در بین مردم و ردیف عقب بنشیند.

در میان مهمانان ویژه این کنسرت هانا کامکار ازخانواده موسیقی پرور کامکارها و نوازنده دف نفر بعدی بود که به حضار معرفی شد.

بخش اول کنسرت سینا حجازی با تکنوازی که توسط داریوش بشیری تنظیم شده بود و اعضای گروه به نوبت در آن اجرا می‌کردند به پایان رسید.

در بخش دوم  کنسرت ، حجازی با تعویض لباس خود به روی صحنه آمد وگفت: تشکر می کنم از نیلوفر نوروزی که طراح لباس من بود. من به علت گرمای شدید لباسم را تعویض کردم تا اجرای پر انرژی‌تری داشته باشم.

در ادامه این خواننده تک آهنگ عاشقانه «خیالباف» که از کارهای قدیمی اش بود را برای حضار اجرا کرد وهمچنین تک آهنگ «باریدن» را به پدرش صدرالدین حجازی که در جمع حاضر بود تقدیم کرد واز پیمان حجازی مدیر برنامه وپسر عمویش قدردانی کرد.

سپس با اشاره به اتفاقی که در فروش بلیت‌های ایران کنسرت رخ داده بود، گفت:  دهقان یکی از هوادارانم است که متاسفانه در خرید بلیت این کنسرت با مشکلاتی مواجه شد، ابتدا از او عذرخواهی می‌کنم وتولدش را تبریک می‌گویم.

وی ضمن قدردانی از داریوش بشیری یاد آور شد : آهنگ «رفیق» را تقدیم می‌کنم به داریوش بشیری به خاطر اینکه زمانیکه مادرش فوت کرده بود ومی‌دانست کنسرت من نزدیک است من را تنها نگذاشت وتک تک آهنگ‌های این کنسرت را تنظیم کرد، این کنسرت را مدیون او هستم.

در ادامه تصاویری از کودکی این خواننده پخش شد که همراه با آن تصاویر آهنگ «ماما» را پر انرژی وبا هم خوانی حضار اجرا کرد واین آهنگ را به مادرش تقدیم کرد.

«دیدی داری» از جمله آهنگهای پرطرفدار این کنسرت بود؛ سینا حجازی به اصرار حضار این آهنگ را دو باراجرا کرد.

سینا حجازی در پایان این کنسرت تاکید کرد: اگر شومن خوبی بودم قطعا مجری می‌شدم و امروز قدردان کسانی هستم که با همه ایرادات من را می‌پذیرند.

امیر مهدی ژوله، الناز شاکردوست، میترا حجار، شرمین نادری، هانا کامکار از جمله کسانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند و آهنگ های بادبادک، بذار بگم، خودتی، لیلی، آی دل ، ماما، باریدم، رفیق، من خوابشو دیدم اجرا شد.

 

نویسنده: سارا صادقی

 

دیباچه - سینا حجازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲