پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۰۵۳
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۹ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
بازیگر «معمای شاه» در گفتگو با دیباچه؛
دیباچه:رضا فیاضی با اشاره به ایفای نقش خود در سریال تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی گفت: در این سریال تاریخی دو نقش چرچیل و میانسالی حسین فردوست را ایفا کردم؛ البته من بسیار مایل بودم که بتوانم در نقش جوانی و پیری فردوست نیز حضور داشته باشم اما به دلایلی که هنوز برای خودم هم نامشخص است این اتفاق رخ نداد.

رضا فیاضی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: معتقدم هر بازیگری برای بازی در آثار تاریخی نیاز به مطالعه فراوان دارد و شخصا هنگام بازی در هر فیلم یا سریالی تاریخی روی آن نقش به شدت مطالعه می کنم.

وی سپس با اشاره به ایفای نقش خود در سریال تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی گفت: در این سریال تاریخی دو نقش چرچیل و میانسالی حسین فردوست را ایفا کردم؛ البته من بسیار مایل بودم که بتوانم در نقش جوانی و پیری این شخیت حضور داشته باشم اما به دلایلی که هنوز برای خودم هم نامشخص است این اتفاق رخ نداد.

بازیگر سریال محبوب «قصه های تا به تا» خاطرنشان کرد: من قبل از بازی در این سریال درباره شخصیت فردوست تحقیق و مطالعه کردم و حتی به فایل‌ های صوتی که از وی به جای مانده بود نیز گوش دادم. فردوست ویژگی‌های خاصی داشته و در کنار خودخواهی ‌اش، مردم دار هم بوده است. همینطور در رابطه با شخصیت چرچیل هرچند که بسیار کوتاه بود و پیشینه ای از وی در ذهن داشتم اما با این حال مجددا مطالعه کردم و خوشبختانه خودم از ماحصل کار بسیار راضی هستم.

1339112_102

فیاضی سپس با بیان اینکه کار کردن با ورزی دلنشین است اظهار داشت: همیشه از حضور در آثار محمدرضا ورزی لذت بردم، چراکه او کار خود را به خوبی بلد است و لنز و دوربین و قاب بندی را می‌شناسد. از طرفی همیشه برای بازیگرها احترام خاصی قائل است.

بازیگر سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» سپس از سایر فعالیت های هنری اش خبر داد و گفت: این روزها نمایش «پدر یک دقیقه ای» به نویسندگی و کارگردانی بنده در تالار هنر ویژه کودکان و نوجوانان روی صحنه است و نمایشنامه این اثر با تاکید بر روابط پدر و مادر با فرزندان و با تاسی از کتاب «پدر یک دقیقه ‌ای»  پروفسور اسپنسر جنسون نوشته شده است.

این بازیگر در همین راستا افزود: داستان این نمایش در خصوص یک خانواده چهار نفری است که مادر خانواده در یک حادثه از دنیا می‌روند. فرزندان پدرشان را مقصر این اتفاق می‌دانند و به عناد با او می‌پردازند. پدر به دنبال راه چاره‌ای برای حل این بحران است و با همکاری یک روانشناس براساس نظریه روانشناسی «اسپانسر جانسون» تلاش می‌کند تا با جایزه و تنبیه‌های یک دقیقه‌ای این مشکل را برطرف کند و رابطه اعضای خانواده را بهبود ببخشد.

وی در خاتمه این گفتگو متذکر شد: «پدر یک دقیقه ای» تا آخر مرداد ماه سال جاری در تالار هنر روی صحنه است و امیدوارم که خانواده ها از این نمایش استقبال خوبی را به عمل بیاورند.
برچسب ها: رضا فیاضی ، معمای شاه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳