جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۸۹۰۹
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
بهروز مفید گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یکتا» در حال حاضر در بیمارستان سورنا واقع در خیابان جمهوری در حال انجام است.

بهروز مفید تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یکتا» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارم در حال حاضر به کارگردانی شهرام شاه حسینی در حال حاضر در حال انجام است.

مفید خاطرنشان کرد:تا امروز 20 درصد از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی انجام شده است و گروه تصویربرداری در حال حاضر در بیمارستان سورنا واقع در خیابان جمهوری مشغول تصویربرداری هستند.

وی افزود: همه بازیگران این مجموعه مشخص شده اند و در آینده بازیگر دیگری به مجموعه اضافه نخواهد شد. تدوین این اثر نیز به صورت همزمان در حال انجام است.

این تهیه کننده در ادامه اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده ساخت این مجموعه آبان ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید و در همین ماه از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.

مفید خاطرنشان کرد: این مجموعه تلویزیونی در 26 قسمت ساخته خواهد شد و سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهرنگ علوی، سیامک اطلسی، الهه حصاری، بهرام ابراهیمی، شیرین اسماعیلی، مزدک رستمی، طوفان مهردادیان، مجتبی طباطبایی و پژمان بازغی ایفای نقش می کنند.

«یکتا» با محوریت موضوع همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می ‌پردازد.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: یاسر رمضانی، مدیرتولید: علی خلیلی، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: سعید اسدی، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیربرنامه ریزی: هاشم علی اکبری، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، مدیر تدارکات: سید مسعود مهدوی، عکاس: امیر صالحی و….
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳