جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۸۲۴
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۱۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
دیباچه: علیرام نورایی گفت در یکی از اپیزودهای مجموعه «دیوار شیشه ای» در نقشی متفاوت ظاهر شده است.

دیباچه - علیرام نورایی

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: به تازگی در مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه ای» به کارگردانی راما قویدل و نوید مهین دوست و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان ایفای نقش کرده ام. این مجموعه اثری اپیزودیک است که هر اپیزود دارای داستانی متفاوت است.

نورایی خاطرنشان کرد: در این سریال نقشی متفاوت نسبت به سایر نقش هایی که تا امروز ایفا کرده ام دارم. در اپیزودی که بازی کرده ام نقش شخصی را دارم که از زندان آزاد شده و با سختکوشی یکی از آدم های موفق جامعه می شود. هنوز دو جلسه تصویربرداری برای اتمام کار در این پروژه دارم.

وی افزود: در مجموعه «آسپرین» هم نقشی متفاوت دارم و هنوز دو جلسه تصویربرداری نیز برای اتمام فصل اول این مجموعه که به تازگی از شبکه نمایش خانگی پخش شده دارم.

این بازیگر در ادامه از بازخورد «آسپرین» سخن گفت و اظهار داشت: هنوز زود است که درباره «آسپرین» صحبت کنیم و بازخورد آن در جامعه را بسنجیم و باید منتظر ماند تا چند قسمت دیگر از این مجموعه پخش شود اما همین چند قسمتی که تا امروز پخش شده با استقبال قابل قبولی روبرو بوده و در فضای مجازی و بازخوردهای عینی شاهد رضایت مخاطبان بوده ام.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» خاطرنشان کرد: به زودی پیش تولید فصل دوم «آسپرین» آغاز خواهد شد و در فصل دوم این مجموعه نیز حضور خواهم داشت. امیدوارم در آینده «آسپرین» با استقبال بهتری همراه باشد.

نورایی اظهار داشت: نقشی که در سریال «آسپرین» بازی کردم ویژگی های بسیار خاصی داشت که ایفای این نقش کار دشواری بود و حتی حفظ راکوردها در بخش های مختلف سریال با توجه به شخصیتی که نقش آن را بازی کردم کار آسانی نبود. پیش از این در سریال تلویزیونی «ماتادور» نیز با فرهاد نجفی همکاری داشته ام و از آنجا که وی کارگردان خوش ذوق، جوان و خوش آتیه ای است تصمیم گرفتم دومین همکاری ام با وی را تجربه کنم.

وی در ادامه افزود: همیشه سعی من بر این بوده که بتوانم نقش های متفاوتی نسبت به سایر نقش هایی که بازی کرده ام ایفا کنم. همیشه اولویت من این بوده که دچار نقش های تکراری نشوم و از طرفی فیلمنامه خوب نیز از نکات مهمی است که برای من اهمیت بسیاری دارد.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر دو فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابولقاسم طالبی و «جشن تولد» به کارگردان عباس لاجوردی را به عنوان بازیگر در صف اکران دارم و طبق شنیده ها «یتیم خانه ایران» در فصل پاییز اکران خواهد شد.

نورایی در پایان خاطرنشان کرد: این روزها به شدت درگیر بازی در مجموعه «آسپرین» بودم و چند پیشنهاد بازی در چند اثر تلویزیونی و سینمایی داشتم که در حال حاضر در حال بررسی این آثار هستم و امکان دارد در یکی از آنها حضور داشته باشم.

گفتنی است علیرام نورایی پیش از این در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله فیلم های سینمایی «گرگ و میش»، «نفوذی» و «استرداد» و مجموعه های تلویزیونی «جابر بن حیان»، «ماتادور» و «هوش سیاه» ایفای نقش کرده ام.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳