پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۵۹۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ : ۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
دیباچه:عزت الله مهرآوران از کارگردانی و بازی در نمایش «این عروسک» برای اجرا در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی که مردادماه برگزار می شود، خبر داد.



به گزارش دیباچه به نقل از مهر، عزت الله مهرآوران بازیگر و کارگردان تئاتر درباره اجرای یک اثر نمایشی در جشنواره تئاتر رضوی گفت: در حال آماده سازی نمایش «این عروسک» برای حضور در یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی هستم. نویسنده و کارگردان این نمایش خودم هستم و در یکی از نقش ها نیز بازی خواهم  داشت.

دیباچه-عزت الله مهرآوران


وی درباره داستان نمایش توضیح داد: یکی از کارکنان ایستگاه راه آهن سبدی را روی سکوی ایستگاه می‌بیند و فکر می‌کند که یکی از مسافران وسائلش را جاگذاشته اما زمانی که جلوتر می آید، متوجه می شود که در این سبد یک نوزاد ۲ ماهه، یک عروسک و یک شیشه شیر قرار دارد. او نوزاد را به خانه می‌برد و از همسرش می خواهد که این دختر بچه را بزرگ کند. سال ها بعد دختر که الان ۲۴ ساله است با عروسکش در حرم امام رضا (ع) به دنبال والدین واقعی اش می گردد...

وی ادامه داد: متاسفانه خواه ناخواه در جامعه، شاهد بروز اتفاقات اینچنینی هستیم و این نمایشنامه نیز با توجه به همین مسائل اما با داستانی تخیلی نوشته شده است. هدی آهنگر، معظمه یحیایی، امیرعلی سیاه‌پوش و خودم بازیگران این نمایش هستیم.

بازیگر سریال «دزد و پلیس» بیان کرد: «این عروسک» ۱۵ مردادماه مصادف با هفته کرامت و تولد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در قالب جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد به صحنه می رود و امیدوارم امکانی فراهم شود که بتوانم این نمایش را به اجرای عمومی نیز ببرم.

وی در پایان صحبت هایش بیان کرد: تلاشم این است که حداقل سالی یک یا ۲ نمایش را به عنوان بازیگر یا کارگردان روی صحنه داشته باشم و از این فضا دور نشوم. سال گذشته نیز با نمایش «این آب آشامیدنی نیست» به کارگردانی داوود بنی اردلان در تالار حافظ روی صحنه بودم. همچنین عید امسال نیز در سریال تلویزیونی «بیمار استاندارد» به کارگردانی سعید آقاخانی بازی داشتم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳