پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۶ - ۱۸ تير ۱۳۹۵
گزارش دیباچه از فروش فیلم‌های سینمایی در هفته‌ای که گذشت
دیباچه: آمار فروش هفتگی در سینماهای تهران و شهرستان‌ها نشان می‌دهد مردم همچنان به دیدن فیلم‌های کمدی، علاقه بیشتری دارند و فارغ از کیفیت این فیلم‌ها برای دیدن‌شان جلوی سینماها صف می‌کشند.



1640409

به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، «دراکولا»ی عطاران که از روز اول اکران گیشه‌ها را قرق کرده، همچنان صدرنشین فروش است و پس از آن «بارکد» مورد استقبال سینماروها است.
امیر قطبی‌زاده (مدیر پخش موسسه فیلمیران) در گفت‌وگو با دیباچه گفت: « فیلم «دراکولا» با وجود فرا رسیدن عید فطر و تعطیلی‌های چند روزه، با استقبال گسترده مردم مواجه شد و با هفده سیانس فوق‌العاده رکورددار گیشه در شب گذشته بود. «دراکولا» پس از اکران پنج روزه در سراسر سینماهای ایران، در تهران یک میلیارد تومان و در شهرستان 280 میلیون تومان فروش داشته است.
از طرفی فیلم «بارکدِ» مصطفی کیایی در تهران دو میلیاردوهشتصدمیلیون تومان و در شهرستان‌ها یک میلیاردوصدوهفتاد میلیون تومان فروش داشته است. فیلم آخر مصطفی کیایی با فروش سه میلیاردونهصد وهشتاد میلیون تومان توانست یکی از پرفروش‌های این هفته سینماهای شور باشد و در آستانه چهارمیلیاردی شدن قرار گرفت.
فیلم «رسوایی 2» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی با فروش سه میلیارد وچهل میلیون تومان از دیگر پرفروش‌های سینما است. البته این فروش مجموع دو میلیارد در تهران و یک میلیارد وچهل میلیون تومان در شهرستان‌ها بوده است.
فیلم سینمایی «ایستاده در غبارِ» محمدحسین مهدویان توانست به فروش نهصدوهفتاد میلیون تومان برسد.

غلامرضا فرجی (مدیر دفتر پخش حوزه هنری) درباره فروش فیلم «زاپاسِ» برزو نیکنژاد گفت: «فیلم «زاپاس» به تازگی سالن‌های شهرستان را در اختیار گرفته و ظرف پنج روز در شهرستان بیست‌وپنج میلیون تومان فروش داشته است. با احتساب سینماهای تهران، «زاپاس» دویست‌وهفتادوپنج میلیون تومان داشته است.

احمد مختاری (مدیر دفتر پخش هدایت فیلم) درمورد فروش فیلم «آااادت نمی‌کنیم» به دیباچه گفت: «فیلم در تهران به فروش یک میلیارد و صدوهفت میلیون تومان رسیده است و در شهرستان‌ها نیز سیصدوبیست میلیون تومان فروش داشته است. فروش این فیلم در مجموع به یک میلیارد وسیصدوبیستوهفت میلیون تومان رسیده است. فیلم ابراهیم ابراهیمیان در تهران 10 سالن در اختیار دارد و در شهرستان 30 سالن در اختیار دارد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار